globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
 
22.1.2016 v 14:19
Caute jakou máte zkušenost s STK 2016 zajimají me předělané motocykly typu street, caferacer atd. Pry delaji problémy i kvuli laufum. Prosli jste. Ja delal v roce 2015, technik se podival jestli sviti, stav gum, a technicka byla hotova.http://auto.idnes.cz/prisnejsi-kontroly-stk-v-praxi-d33-/automoto.aspx?c=A160119_223823_automoto_hig


Naposledy editováno 22.01.2016 14:25:12

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti

27.2.2016 v 16:09 | Nahoru | #1081
Macomen0 - Prosím ještě jednou, opravdu jsem ten článek pochopil správně?

Vladaz píše: Macomen0 píše: Kluci ještě jsem našel toto to by mohlo pomoct tak v rychlosti. http://silnicnimoto...ilost-motorky-3-dil/

Z toho článku jsem vyvodil, že pokud mám stroje r.v. 92, 98, tak na výfuku nemusím mít E. To se mi nechce věřit, ale bylo by to krásné. Nakonec vlastně, na fichtlu ani na bábě si nějaké E nevybavuju.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti

27.2.2016 v 16:14 | Nahoru | #1082
Vladaz> "Předepsané požadavky
Vozidlo smí být opatřeno pouze výfukovým systémem, který byl namontován na vozidlo při schválení typu vozidla.
Nepůvodní výfukový systém musí zajistit motocyklu porovnatelné vlastnosti s dosahovanými vlastnostmi při původně namontovaném tlumiči nebo jeho dílu.
Nepůvodní výfukový systém motocyklů je samostatný technický celek, který musí být homologován podle požadavků předpisu EHK č. 92 nebo směrnice 97/24/EHS.
Je nepřípustné používat na motocyklu neschválené komponenty pro náhradní výfukový systém nebo tlumič. To se nevztahuje na motocykly uvedené do provozu před 1. 7. 2001.
Je nepřípusné provádět na motocyklu jakékoliv úpravy na výfukovém systému, které mění stanovené parametry (hluk, emise) pro udělení typového schválení vozidla nebo požadavky zvláštních předpisů.
Homologační značky
Motorky, které byly schválené do roku 2001, nebo byly schváleny podle jiných zvláštních předpisů (stavba, dovoz, atd.) nemusí být označeny homologační značkou.
Motorky schválené od 1. 7. 2001 do 27. 3. 2006 musí mít původní tlumič výfukového sytému označen značkou „e“ následovanou identifikační značkou státu, který ji udělil + číslem schválení typu konstrukční části, např. |e11| 0042
Motorky schválené do provozu od 28. 3 2006 původní tlumič musí mít označen značkou „e“ se značkou státu, názvem výrobce, identifikačním číslem dílu a číslem schválení typu konstrukční části.
Nepůvodní díly
I pro neoriginální výfukový systém platí, že pokud byly schváleny do provozu před 1. 7. 2001 nemusí mít homologační značku.

motocykly prvně registrované po 1. 7. 2001 smějí používat pouze takové nepůvodní díly, pro výfukový systém, které jsou označeny homologační značkou podle požadavků předpisu EHK č. 92 nebo směrnice 97/24ES a.
Označení musí být čitelné, neodstranitelné a viditelné i po namontování zařízení dovozdila, předepsaným značením nemusí být označeny trubky a úchyty jednotlivých komponentů.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti

27.2.2016 v 16:14 | Nahoru | #1083
rancher> Potvrdil tvůj případ ale pochop, že na sportu je to poněkud nesmyslné. Pochopím zklopná zrcátka, ale to ostatní je prostě pěvně mnohem výš. No ale pokud se to opravdu měří po ty řidítka, je mi to celkem jedno, bylo to jen takové zamyšlení a nehodlám se k vůli tomu hádat.

(reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti

27.2.2016 v 16:18 | Nahoru | #1084
Vladaz> Tak si udělej domácí cvičení, koukni do TP, vezmi metr a změř si svojí motku, nic tě to nebude stát a alespoň uvidíš, kde je ta výška zapsaná v TP...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti

27.2.2016 v 16:19 | Nahoru | #1085
rancher> No hezky jsi to zkopíroval. Ale je to jen neoficiální článek z iternetu, ale co na to úředník? Já to tam vidím ve svůj prospěch.

A víš, že to ze srandy zkusím změřit? Mám zrovna čas, tak jdu.

Naposledy editováno 27.02.2016 16:21:09

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti

27.2.2016 v 16:30 | Nahoru | #1086
Vladaz> Tak já si počkám na výsledek!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti

27.2.2016 v 16:39 | Nahoru | #1087
rancher> Jsem zpět a míry v rámci měření svinovacím metrem pasují všechny +- odchylka měření a světe div se, je to výška po plexi. Chceš fotky?

Naposledy editováno 27.02.2016 16:39:46

(reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti

27.2.2016 v 16:49 | Nahoru | #1088
Vladaz> Ne, to ale znamená, že to plexi tam musí být furt...

1 reakcí na tento příspěvek STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti

27.2.2016 v 17:04 | Nahoru | #1089
Ano, musí. Neumím si to bez něj ani představit. A nad těma hybridama, které nazývají střep, či street či tak nějak hluboce pláču. Neříkám, že se mi vůbec nelíbí nahé moto, ale tyhle úpravy jsou vesměs žalostné.

(reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti

27.2.2016 v 17:16 | Nahoru | #1090
Vladaz> No, ono teď přestavbám asi odzvonilo...

1 reakcí na tento příspěvek STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti

27.2.2016 v 17:51 | Nahoru | #1091
Rancher. Ta výška po řídítka je podle mne blbost, je to proměnlivá veličina. Většina řídítek je nastavitelná a tím pádem se mění i výška a šířka motocyklu.
A co řídítka přímo na vidlích ? Jsou níž než horní brýle a budíky. A to nemluvím o kapotážích ( samozřejmě origo z výroby ) , ty jsou taky o hodně výš a jsou pevná součást motocyklu. Takže asi by to chtělo jednotnou metodiku.

(reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti

27.2.2016 v 17:57 | Nahoru | #1092
Darmah> Beru to podle své motorky, vyjádření z Dekry, zástupce Yamahy v ČR a v neposlední řadě od techniků z STK, trochu jsem se tomu v poslední době věnoval, neboť moje motorka přišla do ČR jako přestavěná a teď najednou nastal problém... O kapotáži ti odpověděl Vladaz, ten to podle TP před chvílí měřil...

STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti

27.2.2016 v 17:57 | Nahoru | #1093
To už jsme vyřešili, Třeba hledat nejvyšší pevný bod.

1 reakcí na tento příspěvek STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti

27.2.2016 v 18:25 | Nahoru | #1094
Třeba nádobku na brzdovku





Ono je vůbec blbost měřit výšku motocyklu

(reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti

27.2.2016 v 19:54 | Nahoru | #1095
Darmah> Asi máš pravdu, ale nic s tím nezmůžeš...

1 reakcí na tento příspěvek STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti

27.2.2016 v 22:37 | Nahoru | #1096
Taky jsem dnes měřil. Podle TP výška 1190 mm, nevejdou se ani budíky se spínačkou. A co včíl? Podotýkám, že tento kus motky je originál.

(reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti

27.2.2016 v 22:56 | Nahoru | #1097
pazďa60> Ser na to, pokud není motorka očividně překopaná, tak to nikdo měřit nebude.

1 reakcí na tento příspěvek STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti

28.2.2016 v 04:06 | Nahoru | #1098
A on je tu někdo, kdo by se setkal s tím, že mu na STK měřili motorku nebo auto? Mě nikdy a nevšiml jsem si toho ani u ostatních, když jsem čekal až přijdu na řadu.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti

28.2.2016 v 07:30 | Nahoru | #1099

Petr_Ajs píše: A on je tu někdo, kdo by se setkal s tím, že mu na STK měřili motorku nebo auto? Mě nikdy a nevšiml jsem si toho ani u ostatních, když jsem čekal až přijdu na řadu.



Ono tvoje "nikdy" asi nema tu spravnou vypovidaci hodnotu, protoze se tento rok postup dost zasadne zmenil.
Me na STK nemerili nikdy nic, nic nektrolovali a bezne prochazim i s jinym rozmerem pneu a dokonce i kol 17 misto 18/21 ....

(reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti

28.2.2016 v 08:23 | Nahoru | #1100

assassin píše: Ono tvoje "nikdy" asi nema tu spravnou vypovidaci hodnotu, protoze se tento rok postup dost zasadne zmenil.
Me na STK nemerili nikdy nic, nic nektrolovali a bezne prochazim i s jinym rozmerem pneu a dokonce i kol 17 misto 18/21 ....



Drž se otázky ohledně rozměrů motorky. Rozměr pneumatiky mi kontrolují vždy. Až ti bude kolem bajku nebo auta lítat někdo s metrem, tak se přijď zmínit sem, do té doby se mi to zdá jako zbytečné plašení. A mé nikdy znamená nikdy. Pár lidí s letošní Stk už tu psalo, a o přeměřování auta nebo motorky se zatím nezmínili.

E: Mé nikdy samozřejmě myšleno do teď, nejsem jasnovidec, abych věděl co bude v budoucnu. Narozdíl od některých, jak mi to tak někdy připadá.

Naposledy editováno 28.02.2016 09:24:30

1 reakcí na tento příspěvek STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti

28.2.2016 v 09:35 | Nahoru | #1101
Aneb jak napsat 5radku o nicem...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti

28.2.2016 v 10:28 | Nahoru | #1102

assassin píše: Aneb jak napsat 5radku o nicem...



Což je u tebe obvykle zvykem, takže nic překvapivého.

(reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti

28.2.2016 v 10:44 | Nahoru | #1103
assassin> necituj prosím toho imbecila, jsem tak rád že ho díky ignore nevidím, díky.

1 reakcí na tento příspěvek STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti

28.2.2016 v 11:27 | Nahoru | #1104
Tady je návrh té vyhlášky na kterou se odkazuje ZPPK za co budou moci PaChové odebírat ORV. Zatím je v připomínkovém řízení, takže se ještě může změnit, nicméně pro představu:

Vyhláška 294/2015

§ 4a
Zadržení osvědčení o registraci vozidla
(K § 6b odst. 6 zákona)
(1) Nebezpečnou závadou, která vzhledem ke své povaze nebo rozsahu významně zvyšuje ohrožení bezpečnosti provozu na pozemních komunikacích nebo nepříznivé působení provozu vozidla nebo jízdní soupravy na životní prostředí, je
a) absence nebo odstranění podstatné části výfukového systému,
b) poškození brzdového systému vylučující jeho použití, zejména vyřazení jeho části z provozu, destrukce brzdových kotoučů a obložení,
c)absence čelního skla nebo jeho poškození na více než 50 % plochy,
d)zjevné, trvající a zásadní úniky provozních kapalin,
e)koroze a praskliny nosných částí zjevně narušující pevnost rámu/karoserie,
f)opotřebení a poškození pneumatik odhalující nosné vrstvy,
g)deformace rámu/karoserie dosahující sloupku A, u motocyklů značné deformace základních prvků rámu,
h)deformace nápravy včetně jejího uložení mající vliv na její pevnost,
i)zjevná deformace uložení motoru zejména utržené úchyty, posunutí motoru,
j)deformace karoserie zasahující do vnitřního prostoru osádky vozidla,
k)deformace hlavních částí systému řízení zejména převodky, posilovače, spojovací tyče, hřídele volantu, nebo
l)zjevné deformace nebo praskliny kol.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti

28.2.2016 v 11:44 | Nahoru | #1105
Moto68> To by šlo, motorek se týkají tak 2 věci...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti

28.2.2016 v 11:57 | Nahoru | #1106

rancher píše: Moto68> To by šlo, motorek se týkají tak 2 věci...


no, nejvíc mi tam vadí ty závady na lehce výměnných částech. S čelním sklem poškozeným na více než 50% plochy stejně nikdo jezdit nebude. Takže když ti cihla z náklaďáku spadne na čelní sklo, ty k tomu spořádaně zavoláš fízly kvůli zdokumentování nehody, protože ten zmrd z náklaďáku to bude popírat, tak ti ještě jako bonus seberou ORV, aby sis ještě užil běhání po STK, když to stejně v tu chvíli budeš muset nechat vyměnit v nejbližším servisu? A když se ti to stane v Ostravě a jsi z Klatov, tak uděláš co? Přijde mi to takhle poněkud debilní. O těch ostatních závadách by se dalo bavit, ale o kolech, pneumatikách a čelním sklu ne. Existoval papír na dojetí, po odstranění závady se na něj dalo jezdit do vrácení OTP.nebo 30 dní.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti

28.2.2016 v 12:00 | Nahoru | #1107
Petr_Ajs>

zda se ze neumis ani pocitat do peti

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti

28.2.2016 v 12:59 | Nahoru | #1108
assassin> Zdá se mi, že ti ušlo, že ne všichni si to zde přečítají přes tvůj monitor případně shodné rozlišení. Ale nepochybuju, že s počty problém nemáš. Apropo, reagoval jsi na dotaz, na který jsi neodpověděl a začal tlachat zase o něčem jiném.

(reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti

28.2.2016 v 13:26 | Nahoru | #1109
Petr_Ajs> Saso, bez uz do prdele. Nez si tu zacal exhibovat, dalo se tady obcas i ziskat nejake info.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti

28.2.2016 v 13:46 | Nahoru | #1110

splasenytrubky píše: no, nejvíc mi tam vadí ty závady na lehce výměnných částech. S čelním sklem poškozeným na více než 50% plochy stejně nikdo jezdit nebude. Takže když ti cihla z náklaďáku spadne na čelní sklo, ty k tomu spořádaně zavoláš fízly kvůli zdokumentování nehody, protože ten zmrd z náklaďáku to bude popírat, tak ti ještě jako bonus seberou ORV, aby sis ještě užil běhání po STK, když to stejně v tu chvíli budeš muset nechat vyměnit v nejbližším servisu? A když se ti to stane v Ostravě a jsi z Klatov, tak uděláš co? Přijde mi to takhle poněkud debilní. O těch ostatních závadách by se dalo bavit, ale o kolech, pneumatikách a čelním sklu ne. Existoval papír na dojetí, po odstranění závady se na něj dalo jezdit do vrácení OTP.nebo 30 dní.



tak hlavne na platne ci na dratech jezdim pomerne casto, to je uplne ale uplne naprd
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist