globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
 
22.1.2016 v 14:19
Caute jakou máte zkušenost s STK 2016 zajimají me předělané motocykly typu street, caferacer atd. Pry delaji problémy i kvuli laufum. Prosli jste. Ja delal v roce 2015, technik se podival jestli sviti, stav gum, a technicka byla hotova.http://auto.idnes.cz/prisnejsi-kontroly-stk-v-praxi-d33-/automoto.aspx?c=A160119_223823_automoto_hig

Naposledy editováno 22.01.2016 14:25:12

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti

27.2.2016 v 16:09 | Nahoru | #1
Macomen0 - Prosím ještě jednou, opravdu jsem ten článek pochopil správně?

Vladaz píše: Macomen0 píše: Kluci ještě jsem našel toto to by mohlo pomoct tak v rychlosti. http://silnicnimoto...ilost-motorky-3-dil/

Z toho článku jsem vyvodil, že pokud mám stroje r.v. 92, 98, tak na výfuku nemusím mít E. To se mi nechce věřit, ale bylo by to krásné. Nakonec vlastně, na fichtlu ani na bábě si nějaké E nevybavuju.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti

27.2.2016 v 16:14 | Nahoru | #2
Vladaz> "Předepsané požadavky
Vozidlo smí být opatřeno pouze výfukovým systémem, který byl namontován na vozidlo při schválení typu vozidla.
Nepůvodní výfukový systém musí zajistit motocyklu porovnatelné vlastnosti s dosahovanými vlastnostmi při původně namontovaném tlumiči nebo jeho dílu.
Nepůvodní výfukový systém motocyklů je samostatný technický celek, který musí být homologován podle požadavků předpisu EHK č. 92 nebo směrnice 97/24/EHS.
Je nepřípustné používat na motocyklu neschválené komponenty pro náhradní výfukový systém nebo tlumič. To se nevztahuje na motocykly uvedené do provozu před 1. 7. 2001.
Je nepřípusné provádět na motocyklu jakékoliv úpravy na výfukovém systému, které mění stanovené parametry (hluk, emise) pro udělení typového schválení vozidla nebo požadavky zvláštních předpisů.
Homologační značky
Motorky, které byly schválené do roku 2001, nebo byly schváleny podle jiných zvláštních předpisů (stavba, dovoz, atd.) nemusí být označeny homologační značkou.
Motorky schválené od 1. 7. 2001 do 27. 3. 2006 musí mít původní tlumič výfukového sytému označen značkou „e“ následovanou identifikační značkou státu, který ji udělil + číslem schválení typu konstrukční části, např. |e11| 0042
Motorky schválené do provozu od 28. 3 2006 původní tlumič musí mít označen značkou „e“ se značkou státu, názvem výrobce, identifikačním číslem dílu a číslem schválení typu konstrukční části.
Nepůvodní díly
I pro neoriginální výfukový systém platí, že pokud byly schváleny do provozu před 1. 7. 2001 nemusí mít homologační značku.

motocykly prvně registrované po 1. 7. 2001 smějí používat pouze takové nepůvodní díly, pro výfukový systém, které jsou označeny homologační značkou podle požadavků předpisu EHK č. 92 nebo směrnice 97/24ES a.
Označení musí být čitelné, neodstranitelné a viditelné i po namontování zařízení dovozdila, předepsaným značením nemusí být označeny trubky a úchyty jednotlivých komponentů.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist