kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Multistrada, GT atd. jsou už moc touring a těžký..
Pro mě ideální by byla ta Bimota s velkým sedlem pro spolujezdce nebo MV 1090 RR, ale poladěná na těch 190 koní s tím kitem, akorát
cenovka mašiny plus kitu je přes 600 tis. nebo SD 1290 a předělat ho na "klasiku".
Myslím tím takovou moderní klasiku, kulatý světlo, příhradový rám, pohodlný socius.
Takovej SF s kulatým světlem a prdelí z Monstera, to by taky nebylo zlý.
Nemusí to být mašina na cestování, ale zlá, výkonná a pro dva..
Třeba Midalu se vydalo správným směrem, škoda, že jen podojili stát..
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Valíte si to po okresce superitalskou vytůněnou mášinou za 3kila a najednou Vás předjede student na Hornetu,protože má po zkouškách a má hromadu euforie.
Na okruhu si Vás dá na brzdy starej děda na omlácený šestkový Repsolce a Vaše zlaté šavle a bremba z jednoho kusu jsou vám na nic a ego je někde dole u stojánku....
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Myslím, že i ta 1090RR bude pořád sportovní bike, stejně tak Monster R (tady vůbec nechápu tu cenu, jako to je fakt prodejný ?). Já mám třeba na triplu sedlo spolujezdce celkem pohodlný si myslím, ale je to stejně na míle daleko od GT strojů ... a ty vyloženě sportovní to mají ještě horší.
Attim píše: Petta> To jsou prostě neslučitelný požadavky ... buď máš rodinnej sedan/kombi/SUV, který sice může mít výkon jako sportovní auto, ale nikdy to nebude to samé. Prostě to tak je. Buď zvolíš kompromis a smíříš se s tím, nebo si koupíš kombi a sporťák k tomu.
A to samý u motorek, nemůžeš chtít malý obratný V4R a zároveň na tom pohodlně cestovat ve dvou, to nejde.
Je pár pokusů - Mutistrada, Superduke GT, S1000XR, ale na všech je vidět v čem se musí ustoupit aby to byl kompromis, prostě už to není sportovní stroj...
Amen
JollyJoker píše: Franco má naprostou pravdu,jste rozmlsaný!
Valíte si to po okresce superitalskou vytůněnou mášinou za 3kila a najednou Vás předjede student na Hornetu,protože má po zkouškách a má hromadu euforie.
Na okruhu si Vás dá na brzdy starej děda na omlácený šestkový Repsolce a Vaše zlaté šavle a bremba z jednoho kusu jsou vám na nic a ego je někde dole u stojánku....
taky kÁMEN
Furt budou spekulovat nad hovnama typu, co je nejzlatejsi a pak je strasnym zpusobem zneucti kdejakej hejsek na sedivy japonce, za 50 klacku...
Naposledy editováno 18.02.2016 15:35:13
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Attim píše: Midalu ? To si teda vůbec nemyslím ... motor nesmysl objem i plánovaný výkon, velký a těžký, celkově tak do vitrínky (= na hovno). To samé v modrém je Horex, i když se s motorem mírnili, pořád je to takový nahatý GT, design OK, ale to je tak vše.
Myslím, že i ta 1090RR bude pořád sportovní bike, stejně tak Monster R (tady vůbec nechápu tu cenu, jako to je fakt prodejný ?). Já mám třeba na triplu sedlo spolujezdce celkem pohodlný si myslím, ale je to stejně na míle daleko od GT strojů ... a ty vyloženě sportovní to mají ještě horší.
Neberu Midalu v potaz váhu a objem, ale líbil se mi moderní klasický naked. Mohli udělat 1200 V4 jako 1100 RR a mohlo být všechno jinak..
Jinak novej Triple se mi líbí hodně.. Toho chci fakt vidět naživo. Akorát co se týče výkonu bych si moc nepomohl. Jasný, je tam krouťák, ale je těžší
a já se prostě víc bavím na Brutale. Ale porovnávám to s 2008. Škoda, že tomu novýmu nedali 160 koní, neměl by chybu.
Ten Monster se prodá, ale kdyby byl za 450 max a esko za 400 tis, bylo by o prodejnost postaráno.
Já bych ty prachy za to R prostě nevytopil, i kdybych je sral..
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Frennky píše: No jenomže to je o tom, že oni chtějí co možná nejnovější motorku - nejlépe funglovku...a potom jim už na ty dva stroje nezbyde. Kdyby slevili z toho roku výroby, tak maj v garáži v pohodě dvě motky přesně na to co by v tu chvíli potřebovali a na co by měli náladu. Ale to si musí rozhodnout sami v hlavě a moc šancí tomu nedávám
Amen. Už zase.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Petta píše: Neberu Midalu v potaz váhu a objem, ale líbil se mi moderní klasický naked. Mohli udělat 1200 V4 jako 1100 RR a mohlo být všechno jinak..
Jo takhle to chápu...dnešní doba si ale žádá výkony, proto se svlékají superbiky a proto Tuono vypadá jak vypadá. Mě se nijak zvlášť nelíbí, ale taky mě nijak neuráží a hlavně máš plný ruce práce s motorkou a nemyslíš na design
Petta píše: Jinak novej Triple se mi líbí hodně.. Toho chci fakt vidět naživo. Akorát co se týče výkonu bych si moc nepomohl. Jasný, je tam krouťák, ale je těžší
Já ho viděl live a popravdě nijak vyplesklej jsem z toho nebyl. Silueta je OK, těch změn pár je, ale jen kvůlu EURO4 + dodaná elektronika, která je podle mě na týhle moto k ničemu, ale zákazníci to zřejmě vyžadují...nicméně aspoň je cena stejná, takže to není špatnej kup...
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Petta píše: Neberu Midalu v potaz váhu a objem, ale líbil se mi moderní klasický naked. Mohli udělat 1200 V4 jako 1100 RR a mohlo být všechno jinak..
Jinak novej Triple se mi líbí hodně.. Toho chci fakt vidět naživo. Akorát co se týče výkonu bych si moc nepomohl. Jasný, je tam krouťák, ale je těžší
a já se prostě víc bavím na Brutale. Ale porovnávám to s 2008. Škoda, že tomu novýmu nedali 160 koní, neměl by chybu.
Ten Monster se prodá, ale kdyby byl za 450 max a esko za 400 tis, bylo by o prodejnost postaráno.
Já bych ty prachy za to R prostě nevytopil, i kdybych je sral..
160 koní+, bremba m50, echt gold ohlinsy, styling jak na formuli 1, pohodlná pohovka pro dva, ať to jede jako ďas, ale zároveň zvládne v klídku dovolenou, bez kapotáže, do 400 tis. A každý dva roky nový ať to není pro smích
Stev píše: 160 koní+, bremba m50, echt gold ohlinsy, styling jak na formuli 1, pohodlná pohovka pro dva, ať to jede jako ďas, ale zároveň zvládne v klídku dovolenou, bez kapotáže, do 400 tis. A každý dva roky nový ať to není pro smích
Dva roky? Nenech se vysmát!
assassin píše: cibus: oni jsou tu vsichni rouzmni, vedi jak by to meli udelat, ale furt nakupuji, servisuji a prodavaji ty italsky srace a rvou si z toho vlasy, protoze to porad neni ONO :)
Prosím nezobecňovat, nejsme všichni tací .
Moje italka není sráč (klepy klep), je to ONO, mám ji už přes tři roky a vlasy mi padají z jinejch věcí
Akorát mi to za tu výměnu nestojí asi. V4R 1100 je zase mazec, výkon, zvuk atd., ale víc už se mi líbí předchozí V4R 1000.
Vyloženě nehledám jinou mašinu. Tu, za kterou bych byl ochotnej vyměnit Brutale, ještě nevyrobili. A možná ani už nevyrobí..
Euro4 to všechno zabíjí. Vyšší váha díky obrovskej výfukům, elektronika, jemný projev i hodně výkonný mašiny.
Na druhou stranu jsem rád, že mám co mám.. Jiní mají Hornety a jsou happy..
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Stev píše: 160 koní+, bremba m50, echt gold ohlinsy, styling jak na formuli 1, pohodlná pohovka pro dva, ať to jede jako ďas, ale zároveň zvládne v klídku dovolenou, bez kapotáže, do 400 tis. A každý dva roky nový ať to není pro smích
Tak nějak bych si to představoval. Ten Monster R se tomu celkem blíží, kdyby tomu nechali původní pohodlnou prdel, kam dáš originál kufry.
I když.. Kdyby se do toho eSka trochu nasypalo za výfuky, svody, soft, sekundár, třeba by se to přiblížilo výkonem a projevem tomu eRku..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Petta píše: Tak nějak bych si to představoval. Ten Monster R se tomu celkem blíží, kdyby tomu nechali původní pohodlnou prdel, kam dáš originál kufry.
I když.. Kdyby se do toho eSka trochu nasypalo za výfuky, svody, soft, sekundár, třeba by se to přiblížilo výkonem a projevem tomu eRku..
a co myslis, bude to stacit?
a nebylo by to pak ve finale drazsi nez to eRko ?
a co na to Jan Tleskac?
a co na to Drippera?
hosi, hosi. At uz je teplo. At uz se konecne vratite do reality (na silnici).
Naposledy editováno 18.02.2016 16:20:46
Petta píše: Tak nějak bych si to představoval. Ten Monster R se tomu celkem blíží, kdyby tomu nechali původní pohodlnou prdel, kam dáš originál kufry.
I když.. Kdyby se do toho eSka trochu nasypalo za výfuky, svody, soft, sekundár, třeba by se to přiblížilo výkonem a projevem tomu eRku..
já tomu nerozumím, neuřídil bych to, nechtěl bych elektronickej plyn, ani takhle silnou motorku, a jsem spokojenej s tou svojí hondou. Aktuálně bych chtěl starý sv650s jako okruhovku a trochu bych ho potunil. Jak je to motorkaření rozmanitý
dejf. píše: a co myslis, bude to stacit?
a nebylo by to pak ve finale drazsi nez to eRko ?
a co na to Jan Tleskac?
a co na to Drippera?
hosi, hosi. At uz je teplo. At uz se konecne vratite do reality (na silnici).
Ale na erko asi nedas kufry a zadni sedlo asi neni moc pohodlny. Ale i to esko je prepaleny cenou..
Ja jen uvazuju nahlas, mimo SD neni masina, co bych chtel..
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 18.02.2016 17:04:08