2 reakcí na tento příspěvek materiál pro výrobu brzdového pístku
Naposledy editováno 09.02.2016 20:41:43
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) materiál pro výrobu brzdového pístku
vevixt píše: Ano lehký pístek udělám,ale oproti nerezu mi titanové pístky na jeden brzdič váží o 128 g méně A z ergalu je dělat nechci protože dobře vodí teplo a to jaksi moc nechci, jde mi jen o to jakou zvolit povrchovou úpravu,jestli jen zaleštit nebo nechat udělat povlak nitridu titanu
No mně železný pístek neváží víc než 30 g, tak bys mě mohl dostat i do mínusu . A kdybys to zvládl i s dalšími částmi motorky, možná by i létala...
2 reakcí na tento příspěvek materiál pro výrobu brzdového pístku
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) materiál pro výrobu brzdového pístku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) materiál pro výrobu brzdového pístku
Merhaut píše: No mně železný pístek neváží víc než 30 g, tak bys mě mohl dostat i do mínusu . A kdybys to zvládl i s dalšími částmi motorky, možná by i létala...
Sestipistovej brzdic ? Vetsi pisty? To ze ocelovej pistek v tvem brzdici vazi 30g znamena ze on nemuze usetrit kolik pise? Titanovej by ten tvuj mel 15g.
On ten titan zas takova vzacnost neni, tak nevim proc je nutny mu to vymlouvat...
1 reakcí na tento příspěvek materiál pro výrobu brzdového pístku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) materiál pro výrobu brzdového pístku
Merhaut píše: assassin> Vždyť já mu vůbec nic nevymlouvám, chraň bůh, já mu to přeju, jen mě u diskuze na jednopístkový brzdič kléčka pobavila představa té ušetřené hmotnosti . A navíc nikde nepsal, že se to týká zrovna šesti a navíc větších pístků, tys to pak už pěkně matematicky a srovnatelně opravil
Ja to nemyslel zle. Ono navic mas i pravdu - rozdil je minimalni - tyhle upravy ala titanovy srouby atd - maj smysl kdyz se stavi zavodni motorka a tech usetrenejch 100g ss podari na 100 dilech :) tady jde spis o dobrej pocit z tuningu ... Ja taky sem tam neco vymenim a mam radost kdyz je to trosku lepsi nez to maj "ostatni"
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) materiál pro výrobu brzdového pístku
RUTAN píše: z nerezu se náhrady dělají běžně, akorát to asi nebude mít takovou životnost jako origo píst s tvrdochromem. hlavně musíš povrch pečlivě vyleštit, jinak hrozí, že zlikviduje manžetu, ta bude podtékat a to nechceš:)
když vytáhnu pístek u auta co má najeto 300tis-tak jsou jen dvě možnosti
buď je zrezlý a je v hajzlu
a nebo zrezlý není.
opotřebení je absolutně nulové.... a nemyslím,že ty to bylo tím tvrdochomem
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) materiál pro výrobu brzdového pístku
PETARDAK píše: vevixt> Pístky z Ti dělám bez povrchovky, ale pro závodničky je dělám i z duralu (opět bez povrchovky) a roky slouží bez problémů důležité, u AL i Ti, je vyleštit povrch a hlavně rádius na vnitřní hraně, pro nasazování do manžet. A ještě důležitější je, jak už naťuk Assasssin, zabránění přenosu tepla, konec pístku u desek má buď "čelní zuby" nebo je po obvodu (radiálně) soustava otvorů cca 2mm... tak jsou udělané Ti pístky v racing řadě BREMBO... omezí to přestup tepla a pístkem může minimálně procházet vzduch...
dík,jdu roztáčet vrtačku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) materiál pro výrobu brzdového pístku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) materiál pro výrobu brzdového pístku
1 reakcí na tento příspěvek materiál pro výrobu brzdového pístku
Duke1 píše: PETARDAK> a nesouvisi kynuti s tim ze v US mozna pouzivaji silikonovou brzdovou kapalinu narozdil od te nasi ? Jen napad , HD měli dřív silikonovou as v zadnem pripade se nesmela pouzit klasicka brzdovka, tim nerikam ze HD mel pertinaxove pistky
Ne, i v US-cars se už dávno používá (je předepsána) brzdovka DOT4, pístky z pertinaxu jsou známá "stará bolest"... no a Česká sůl jí jen podpoří...
p.s. I ten H-D přešel od r.2004/2005 z brzdovky DOT5 na DOT3, 4, 5.1...
wáca píše: já měl v jednom brzdiči, ani nevím co to bylo, vrták nedělal klasický špony, ale uplně se to drolilo a pod kladivem se to štípalo, na soustruhu pořádný otáčky s malým posuvem a musí to ztačit....pro klid duše přelíznout smirkem třeba 800. jinak bych materiál nijak nehrotil
titanu rozhodne velky otacky nesvedci - rezny podminky jsou spis podobny nerezu, mala rezna rychlost, vetsi spona....
1 reakcí na tento příspěvek materiál pro výrobu brzdového pístku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) materiál pro výrobu brzdového pístku
nerezové písty pokud nejde běžně koupit nový nechávám dělat minimálně 10 let a jediné,co jsem pak dělal,bylo očistit pístek pod manžetkou před tím,než se zatlačí zpět.
můj názor je,že nerezový pístek je na věky(přežije zbytek auta/moto) a opotřebovat se nemá čím.ta gumička ho neobrousí a hliníkový třmen už vůbec ne.......
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) materiál pro výrobu brzdového pístku
Dolph-cz píše: myslím si,že tvůj názor je špatný.
nerezové pístky se v druhovýrobě při malých sériích běžně vyrábějí.
ty pístky jsou výkovky,takže jedna,dvě rány v lisu a je téměř hotovo,odpad žádný,opracování jednoduché.....
je jasné,že pro pár pístků nemá smysl vyrábět formy na lis a podstupovat celkem složitý výrobní proces chromování.....,ale když se to valí v počtech které budou v řádech 10 tisíc kusů,tak to levnější bude.
a rozdíl jen v surovině železo/nerez je v řádu několika násobků,to mi teda jako "malý" nepříjde.
bavit se o nějaké roztažnosti,tření a pod. je podle mně zbytečnost.
při takhle malých průměrech je rozdíl v roztažnosti materiálu naprosto zanedbatelný,pístky mají ve třmenu velkou vůli,jsou celé ponořené v brzdové kapalině,která je maže i chladí...a jejich pohyb je při zabrždění cca 1mm.
ve všem jde o prachy.kontruktér,který na dílu ušetří byť jen jednu korunu je borec největší a vedení mu tleská......
Pistky nejsou vykovky jak pises dělají se s kulatiny 12050 myslím pak jdou na chrom pár jsem jich za dva roky uz vyrobil do aut ve fabrice
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) materiál pro výrobu brzdového pístku
badyXV píše: Pistky nejsou vykovky jak pises dělají se s kulatiny 12050 myslím pak jdou na chrom pár jsem jich za dva roky uz vyrobil do aut ve fabrice
seš si tím naprosto jistý?nikdy to nikdo pístky nelisoval?
na pístku jsem viděl patrné stopy v materiálu,jak se při lisování natahoval....nechci tvrdit,že nutně na všech a ti teď neřeknu z čeho ten pístek byl,ale jsem na 99% přesvědčený,že to výlisek opravdu byl...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Voda v oleji Kawasaki KLE 500 Kawasaki KLE 500 | FormanCZE | 3 | 3.6.2024 v 08:53 FormanCZE |
kawasaki KLE 500 - výmena rotoru [1, 2] Kawasaki KLE 500 | dobryvojaksvejk | 32 | 21.5.2024 v 16:52 krokoš |
Cestování v okolí Transalpina Kawasaki KLE 500, Kawasaki KLE 400 | martucha | 11 | 3.1.2024 v 23:48 Duchodcee |
Jakou motorku koupit kamarádovi v n... [1, 2, 3] Kawasaki KLE 500, Aprilia Pegaso 650, BMW F 650 | berry78 | 71 | 5.12.2023 v 19:25 autocross |
Kawasaki kle 500 2004 Cukání motork... Kawasaki KLE 500 | Balda125 | 7 | 18.10.2023 v 08:48 Krautkopf |