1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) materiál pro výrobu brzdového pístku
RUTAN píše: z nerezu se náhrady dělají běžně, akorát to asi nebude mít takovou životnost jako origo píst s tvrdochromem. hlavně musíš povrch pečlivě vyleštit, jinak hrozí, že zlikviduje manžetu, ta bude podtékat a to nechceš:)
když vytáhnu pístek u auta co má najeto 300tis-tak jsou jen dvě možnosti
buď je zrezlý a je v hajzlu
a nebo zrezlý není.
opotřebení je absolutně nulové.... a nemyslím,že ty to bylo tím tvrdochomem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) materiál pro výrobu brzdového pístku
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
kawasaki KLE 500 - výmena rotoru [1, 2] Kawasaki KLE 500 | dobryvojaksvejk | 32 | 21.5.2024 v 16:52 krokoš |
Voda v oleji Kawasaki KLE 500 Kawasaki KLE 500 | FormanCZE | 2 | 15.4.2024 v 14:00 Medved |
Cestování v okolí Transalpina Kawasaki KLE 500, Kawasaki KLE 400 | martucha | 11 | 3.1.2024 v 23:48 Duchodcee |
Jakou motorku koupit kamarádovi v n... [1, 2, 3] Kawasaki KLE 500, Aprilia Pegaso 650, BMW F 650 | berry78 | 71 | 5.12.2023 v 19:25 autocross |
Kawasaki kle 500 2004 Cukání motork... Kawasaki KLE 500 | Balda125 | 7 | 18.10.2023 v 08:48 Krautkopf |