2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) materiál pro výrobu brzdového pístku
PETARDAK píše: vevixt> Pístky z Ti dělám bez povrchovky, ale pro závodničky je dělám i z duralu (opět bez povrchovky) a roky slouží bez problémů důležité, u AL i Ti, je vyleštit povrch a hlavně rádius na vnitřní hraně, pro nasazování do manžet. A ještě důležitější je, jak už naťuk Assasssin, zabránění přenosu tepla, konec pístku u desek má buď "čelní zuby" nebo je po obvodu (radiálně) soustava otvorů cca 2mm... tak jsou udělané Ti pístky v racing řadě BREMBO... omezí to přestup tepla a pístkem může minimálně procházet vzduch...
dík,jdu roztáčet vrtačku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) materiál pro výrobu brzdového pístku
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
kawasaki KLE 500 - výmena rotoru [1, 2] Kawasaki KLE 500 | dobryvojaksvejk | 32 | 21.5.2024 v 16:52 krokoš |
Voda v oleji Kawasaki KLE 500 Kawasaki KLE 500 | FormanCZE | 2 | 15.4.2024 v 14:00 Medved |
Cestování v okolí Transalpina Kawasaki KLE 500, Kawasaki KLE 400 | martucha | 11 | 3.1.2024 v 23:48 Duchodcee |
Jakou motorku koupit kamarádovi v n... [1, 2, 3] Kawasaki KLE 500, Aprilia Pegaso 650, BMW F 650 | berry78 | 71 | 5.12.2023 v 19:25 autocross |
Kawasaki kle 500 2004 Cukání motork... Kawasaki KLE 500 | Balda125 | 7 | 18.10.2023 v 08:48 Krautkopf |