Mám Suzuki SV650 a jak to tak normálně bývá, přišla na mě zima a já začal vymýšlet blbosti
O SVčku se samozřejmě ví, že má par much a jednou z nich jsou brzdy.
Rozhodl jsem se tedy koupit lepší pumpu a pancéřovky.
Co jsem zjístil (snad je to pravda) pístek v origo axiální pumpě u SVčka má 14mm.
Já bych rád radiální. Co od toho čekám? Lepší dávkovatelnost a větší brzdnou sílu.
Moje dotazy tedy zní:
1.)"Z jaké motorky vzít pumpu a dat ju na mou motorku?"
2.)" Případně jaké rozměry pístku (případně jiné rozměry) by měla mít ta nová pumpa, kdybych hledal?"
Díky moc za rady, tipy, vše.
Mějte se
E: oprava textu
Naposledy editováno 26.01.2016 20:18:43
Brzdy jsou základ, tak jsem se rozhodl to zkusit nějak zlepšit a začal jsem tímhle. Uvidím, já bych to zvládl odjezdit i na těch origo, ale dostal jsem chuť to zkusit a hlavně jsem si chtěl udělat trochu radost Neříkám, že je to první a poslední úprava co na SVčku dělám. Ještě se uvidí
1 reakcí na tento příspěvek Radiální pumpa na SV650
1 reakcí na tento příspěvek Radiální pumpa na SV650
1 reakcí na tento příspěvek Radiální pumpa na SV650
standamz píše: Z vlastní zkušenosti ti řeknu že ty progresívky tam dej. Já to ještě zkombinoval s olejem 15w a je to dost znát. Jinak radiál pumpu jsem nedával, ale sinterované desky Brembo a pancířky mám. Brzdí to o dost lépe hlavně díky deskám, pancířky nebyly poznat.
A jak se s těma progreskama jezdí třeba po hrbolatější cestě? Četl jsem, že je to pak hrozná třepačka. Třeba při porovnání s origo pružinama?
Pancéřky tam jdou hlavně proto, že origo jsou 12 let starý a nepadnou na tu pumpu :) Uvidím jak to bude brzdit, ale doufám, že už to bude mega pokrok
1 reakcí na tento příspěvek Radiální pumpa na SV650
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Radiální pumpa na SV650
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Radiální pumpa na SV650
xCharlie píše: standamz> Uvidím, jak to bude brzdit s novou pumpu a podle toho se uvidí. Zvažuju nejen desky, ale komplet třmeny Ale teď je těch výdajů do motorky nějak moc, takže se uvidí
Tohle uz si poradne rozmysli, pumpa je tak posledni co ma smysl kupovat zvlast. Po trmenech pak bude chtit upgrade vidlic, a jediny dve moznosti (opravdu jediny) co maj smysl jsou bud uplne novy cartridge (treba od vangelase 16.5 tis) nebo novej predek z gsxr. Je to drahy, ale vsechno ostatni jsou vyhozeny penize, bud tak nebo se na to vykaslat a koupit jinou motorku.
Ja bych sel cestou cartridgi protoze dostanes kvalitnejsi vnitrek nez ty vidle z jiny motorky, a pruziny na svoji vahu. Brzdy bych bud nechal nebo dal nakonec novy trmeny. Ono kdyz se dobre davkujou, tak trmen samotnej zas tolik neudela, dulezity je sladeni s pumpou.
1 reakcí na tento příspěvek Radiální pumpa na SV650
2 reakcí na tento příspěvek Radiální pumpa na SV650
1 reakcí na tento příspěvek Radiální pumpa na SV650
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Radiální pumpa na SV650
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Radiální pumpa na SV650
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Radiální pumpa na SV650
xCharlie píše: Stev> A co ty progresivní pružiny? Četl jsem, že zrovna to smysl má a přitom je to za rozumný peníze. Jak už jsem psal dřív, nechci do té motorky dávat uplně velký prachy, když to další majitel na 80% peněžně neocení.
určitě to pomůže, ale je otázka jestli potom budeš spokojenej Jinak ty vidle bych potom prodával zvlášť, myslím že je to vratný ...
e: tím Tě vlastně odrazuju od dalších úprav, leda že bys věděl že si tu motorku necháš nebo bys jezdil závody (třída twin). Když víš že ne, tak bych asi nekupoval ani tu pumpu
Naposledy editováno 04.02.2016 14:25:52
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Radiální pumpa na SV650
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Radiální pumpa na SV650
Motorka ma vytuneny vidle aby korespondovaly s vytunenou brzdou. Radialni pumpa sqele davkuje brzdny ucinek. Pancerove hadicky na miru.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Radiální pumpa na SV650
xCharlie píše: Kousek> Musím nechat vyrobit hadice, až pak budu zahazovat
Nešlo odolat.
Ale tak abych kváknul taky nějaký ty chytrý kecy.
Dávat na rozpočtovku se slabym podvozkem brzdy z litrového SS mi připadá zbytečně drahé, rovnou si v plný strč do kola násadu od krumpáče.
Dej pancíře, měkké desky a častějc odvzdušňuj.
U progresů sem žadny rozdil nepoznal, a stejně sem je podložkoval aby byly tvrdší a tolik se netopily.
To už bych raději šáhnul po individuálně dělaných, byl tu kdysy článeček o firmě, kerá ti podle váhy a jiných požadavků namíru stočí pružiny.
Cena byla cca jak za progresy. K
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Radiální pumpa na SV650
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Radiální pumpa na SV650
Když budu chtít, klidně si tu násadu od krumpáče do předního kola strčím, ale nějak k tomu nemám potřebu
Btw.: Je to pumpa, která se dává i na R6. Prakticky je jedno z čeho to je, protože jde hlavně o to, co je vevnitř
Myslím, že prozatím to stačí, pumpa je doma, pancéřky už jsou skoro na cestě a až to namontuju, uvidím co to udělá.
Potom vám sem rád napíšu co to udělalo a jak se to chová. Až to budu všechno vědět, pak se pobavíme
E: Doplnění textu
Naposledy editováno 04.02.2016 16:46:15
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Radiální pumpa na SV650
Kousek píše: Nešlo odolat.
Ale tak abych kváknul taky nějaký ty chytrý kecy.
Dávat na rozpočtovku se slabym podvozkem brzdy z litrového SS mi připadá zbytečně drahé, rovnou si v plný strč do kola násadu od krumpáče.
Dej pancíře, měkké desky a častějc odvzdušňuj.
U progresů sem žadny rozdil nepoznal, a stejně sem je podložkoval aby byly tvrdší a tolik se netopily.
To už bych raději šáhnul po individuálně dělaných, byl tu kdysy článeček o firmě, kerá ti podle váhy a jiných požadavků namíru stočí pružiny.
Cena byla cca jak za progresy. K
Zbytečně přeháníš. V dnešní době by jsi mohl říct, že je rozpočtovka skoro každá motorka (např. kromě Bimoty), protože na všem najdeš místa, kde se šetřilo. A výměna pumpy určitě nebude znamenat "násadu v kole", protože ani na té R1 to nemá popisovaný efekt.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Radiální pumpa na SV650
Naposledy editováno 04.02.2016 19:23:19
4 reakcí na tento příspěvek Radiální pumpa na SV650
Osobne bych sel cestou vymeny celeho predku z nejake gsxr bouracky ... Nemyslim ze by to byla zalezitost za 30k... Vidlice/brejle/brzdy (casto i kolo a dalsi bizuterie) se da do tech 15k sehnat...
Jinak jsem asi jeden z mala co neni nadsenej z vymeny pumpy - mel jsem na motorce axialni z TLR a vymenil jsem za brembo 19/20 a nepocitil jsem zmenu - skoro bych rekl ze s tou TLR to melo prijemnejsi chod...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Radiální pumpa na SV650
Mileek píše: assassin> TLR a TLS je výjimka, kvůli těm OEM šestipístkům, ne? Tam i kdybys dal tu MotoGP Brembo pumpu, tak to bude brzdit stejně
Mileek: mam sestipisty nissin ala MVagusta... (TLS ma 4pist origo...ale podobnych kvalit jako TLR sestipist :) ) - ostatne ty trmeny jsou jedinej duvod proc jsem to nepredelal na predek z GSXR s radialama....
stev: jj prave, ono kdyz to s predchozi fungovalo ok, tezko se pak da rict ze je jin lepsi :)
Naposledy editováno 04.02.2016 20:35:11
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
změna zadního kola ze 160 na 180 Suzuki SV 650 | Mikeš87 | 17 | 5.6.2024 v 20:23 pepe100 |
Zápis změny rozměrů pneu Suzuki SV 650 | macumba | 29 | 4.6.2024 v 16:46 macumba |
Budiky Suzuki SV 650 | Treable | 6 | 4.5.2024 v 14:43 Mňojo |
Barva svíček, bohatost Suzuki SV 650 | Rolda89 | 12 | 27.3.2024 v 07:43 Rolda89 |
Suzuki SV 1000 - 299km/h matice na... Suzuki SV 650, Suzuki SV 1000, Suzuki SV 1000S, Suzu... | čábe | 14 | 16.10.2023 v 20:06 čábe |