po šesti letech s Yukinou bych rád upgradoval na něco solidnějšího a výkonnějšího. Už jsem osedlal různé druhy motocyklů od skůtra po litrový supersport a nejlépe se cítím na enduru. Silnice je fajn, jenže se mám rád a motorky rád proháním, takže by to nemuselo dopadnout šťastně (asi by mně sebrali řidičák za rychlost). Nicméně v endurech vidím svobodu, že se nemusím vázat jen na cesty a to je moc fajn. Jedině jednoválce ve čtyřtaktu a nelibuju si v elektronice. Takže takový klasický karburátorový kladivo. Jezdím převážně po cestách, ale v terénu prostě chci být hbitý, jelikož často jezdím s kolegou na WR250R a ten si umí vybrat hardcore cesty . Od velkých endur mě odrazuje ta váha. Jsem zvyklý na 125 kg. Občas jezdím s přítelkyní, tedy homologace pro dva musí být. Dále si nedovedu představit moto bez elektrického startéru. Hledám spolehlivý stroj s dostupnými díly. Mechanik mě od KTM odrazoval, že dělá 3x měsíčně repas kliky KTM a tlačil mě spíše k TTčku. Na DRko (jedině DR650SE) zase seženu díly, jelikož se stále prodává. Koukám spíš po větších moto (měřím 190). Nejspíš si na jaře tyhle moto ozkouším, ale za názory a postřehy budu rád. Nechám si doporučit i jiné stroje, ale už se po mašinách koukám déle a zaseknul jsem se na těhle třech. Na vzhled do jisté míry hledím proto bych si nedokázal představit stroj z roku 80.
Abych to shrnul: Sháním spolehlivé, lehké, velké enduro se startérem pro dva s cenou do 55 tisíc.
Tak na brzký začátek sezóny
Naposledy editováno 19.01.2016 17:57:28
Každá z uvedených vyhoví,zbytek je o tom která ti lépe sedne.
1 reakcí na tento příspěvek Dospělé enduro do 55tis.
Lifer píše: U Kawasaki jsou myslím drahé díly (kdysi jsem koukal po KLR 250 a ceny mě šokovaly). Freewind možná časem, jak mě omrzí terén. Takže DR a TT zatím vede
Běž na Partsdepot a zkus porovnat ceny.Japonci vycházejí plus mínus stejně Je to problém,vyhlédnout si a jet si projet jedno TT a jedno DR?
XT
v tomhle poradi
ja mel DR 650 SE z roku 97, spolehliva motorka, nikde me nenechala a zvladla toho docela dost
s jednoduchou udrzbou toho zvladne dost, ale na druhou stranu nesmis od ni moc cekat, cestovni rychlost kolem 110 - 120km, pak uz to bylo trapeni.
spotreba kolem 3,5 - 4,5l po silnici
1 reakcí na tento příspěvek Dospělé enduro do 55tis.
1 reakcí na tento příspěvek Dospělé enduro do 55tis.
Naposledy editováno 19.01.2016 21:18:34
1 reakcí na tento příspěvek Dospělé enduro do 55tis.
Lifer píše: Proč nedělají LC4 s motorem ze suzuki ? Hned bych bral. Když jsem kamarádovi servisoval EXC, tak to byla radost - vše přístupný a snadný. To KLX 650 mi přijde jako taková lacinější alternativa k LC4.
Ale Suzuki něco takového dělá-řadu YZ.A ano,KLX je míněno jako tupé-ostré enduro,koncepčně vycházející z KLR 600 kterou defakto nahradilo protože KLR650 byla více a více cestovnější a rozpočtovější.Dokonce i ta KLX se dělá ve dvou verzích-ostrá a tupá...
Trochu bych vybíral i podle stavu, pěkných kousků už je málo... Řekl bych, že bude jednodušší najít hezké DRko, než TTčko.
1 reakcí na tento příspěvek Dospělé enduro do 55tis.
Tahle na bazoši nevypadá zas tak zle :
http://motorky.bazos...eznicena-motorka.php
- má tam vyklopné stupačky pro spolujezdce, tak snad bude 2 místná,yamahy jsou proslulí spolehlivostí oproti konkurenci!
- jen ta váha do 125kg asi nebude, ale do 55tis nebude asi žádná - musel by jsi připlatit a řešit např Wr 450, ale ta zas nebude tak uni (nebude 2místná,náročnější a dražší servis, je složitější protože je modernější atd...).
Podvozek typuju že pujde upravit, zaměnit, s podvozkem starších moto MX strojů Yz (jednokomorové vidle,pruřžiny...)
S Varaderem atd..zapomeň na stopování kámoše s Wr 250...
Naposledy editováno 21.01.2016 07:09:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dospělé enduro do 55tis.
sirr> To TT z odkazu se mi moc líbí a celkově TT 600 E má pro mě líbivé tvary. Na svůj věk nevypadá staře. Snad jen ty divoké nálepky by tam nemusely být.
Edit: S Yukčou kamaráda s WR 250 R v terénu stíhám. Je pravda, že on není moc profík, ale občas si fakt vybere cestu, kdy jde Yukča hodně přes své limity. Nerad bych si pořídil motorku horší do terénu. Tím, že je Yukča relativně lehká a já nejsem žádný párátko, tak si ji dokážu zkrotit. No být o 20 cm menší a o 20 kg lehčí, tak s Yukčou zůstanu. Vím že jezdím převážně po silnici, ale když jedu s kamarádem, tak jezdíme v terénu. To že se motorka vlní při 120 km/h mě nijak netrápí, protože já po dálnici skoro nejezdím. Takže pro mě je důležitější, aby byla motorka obratná v terénu. Krosku vyloženě nehledám, ale něco jako Yukču, jen silnější a poctivější. Snad tedy tímto výběrem nebudu zklamaný. Tedy když jsem se koukal na videa na zmiňované stroje, tak v terénu jezdí dobře TT, KLX, LC4 a DRko už působí těžkopádně.
Ještě jednou díky za utvrzení v mých dojmech. Co opadne sníh, tak se půjdu po nich mrknout a dám vědět co mi padne do ruky
Naposledy editováno 21.01.2016 11:45:43
Jinak mám obavu, že v terénu budeš se všema bojovat víc než s tou yukinou...Tady si určitě nepomůžeš. Mimo rychlých pasáží na šotolině... Co to DRZko, příp DR 350 SE, Beta Alp 350 jde z trochou trpělivosti taky splašit za ty prachy...
1 reakcí na tento příspěvek Dospělé enduro do 55tis.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Yamaha TT 600 řidičák Yamaha TT 600 E | Tomek1 | 15 | 28.3.2024 v 00:07 Zerog |
držák pružin stojanu KTM LC4 KTM LC4 620, KTM LC4 Adventure, KTM LC4 640, KTM LC4 600 | kokoška. | 3 | 20.3.2024 v 17:16 Jardáček |
wössner montáž pístních kroužků Suzuki DR 650 | frool | 16 | 29.12.2023 v 17:04 Kohlstein |
Převodová kola DR650 Suzuki DR 650, Suzuki DR 650 SE | Smrči-GSX-F | 5 | 25.12.2023 v 23:51 2stroke |
Albáie - začátek května Yamaha TT 600 E | HTB | 10 | 10.5.2023 v 21:02 Ládínek. |