globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Dospělé enduro do 55tis.
Ahoj,
po šesti letech s Yukinou bych rád upgradoval na něco solidnějšího a výkonnějšího. Už jsem osedlal různé druhy motocyklů od skůtra po litrový supersport a nejlépe se cítím na enduru. Silnice je fajn, jenže se mám rád a motorky rád proháním, takže by to nemuselo dopadnout šťastně (asi by mně sebrali řidičák za rychlost). Nicméně v endurech vidím svobodu, že se nemusím vázat jen na cesty a to je moc fajn. Jedině jednoválce ve čtyřtaktu a nelibuju si v elektronice. Takže takový klasický karburátorový kladivo. Jezdím převážně po cestách, ale v terénu prostě chci být hbitý, jelikož často jezdím s kolegou na WR250R a ten si umí vybrat hardcore cesty . Od velkých endur mě odrazuje ta váha. Jsem zvyklý na 125 kg. Občas jezdím s přítelkyní, tedy homologace pro dva musí být. Dále si nedovedu představit moto bez elektrického startéru. Hledám spolehlivý stroj s dostupnými díly. Mechanik mě od KTM odrazoval, že dělá 3x měsíčně repas kliky KTM a tlačil mě spíše k TTčku. Na DRko (jedině DR650SE) zase seženu díly, jelikož se stále prodává. Koukám spíš po větších moto (měřím 190). Nejspíš si na jaře tyhle moto ozkouším, ale za názory a postřehy budu rád. Nechám si doporučit i jiné stroje, ale už se po mašinách koukám déle a zaseknul jsem se na těhle třech. Na vzhled do jisté míry hledím proto bych si nedokázal představit stroj z roku 80.
Abych to shrnul: Sháním spolehlivé, lehké, velké enduro se startérem pro dva s cenou do 55 tisíc.
Tak na brzký začátek sezóny

Naposledy editováno 19.01.2016 17:57:28

1 reakcí na tento příspěvek Dospělé enduro do 55tis.

20.1.2016 v 12:44 | Nahoru | #1
Vždy jsem jezdil na motorkách ve dvou a to jsem měl malý endura. Nezáleží na pohodlí - vždy se může udělat 5 minut přestávka. Kdybych hleděl na pohodlí, tak bych asi volil Varadero. Nejradši stejně jezdím sám a pokud se chce někdo svést, tak to musí přetrpět . Dominátora jsem zvažoval, ale zavrhnul jsem ho kvůli kapotáže a velké váze. DR 650 SE se mi taky líbí, ale přijde mi, že by zadek mohl být vyšší o pár cm. Proč nedělají LC4 s motorem ze suzuki ? Hned bych bral. Když jsem kamarádovi servisoval EXC, tak to byla radost - vše přístupný a snadný. To KLX 650 mi přijde jako taková lacinější alternativa k LC4.

(reakce na) Dospělé enduro do 55tis.

20.1.2016 v 15:59 | Nahoru | #2

Lifer píše: Proč nedělají LC4 s motorem ze suzuki ? Hned bych bral. Když jsem kamarádovi servisoval EXC, tak to byla radost - vše přístupný a snadný. To KLX 650 mi přijde jako taková lacinější alternativa k LC4.



Ale Suzuki něco takového dělá-řadu YZ.A ano,KLX je míněno jako tupé-ostré enduro,koncepčně vycházející z KLR 600 kterou defakto nahradilo protože KLR650 byla více a více cestovnější a rozpočtovější.Dokonce i ta KLX se dělá ve dvou verzích-ostrá a tupá...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Yamaha TT 600 řidičák Yamaha TT 600 E Tomek1 15 28.3.2024 v 00:07 Zerog
držák pružin stojanu KTM LC4 KTM LC4 620, KTM LC4 Adventure, KTM LC4 640, KTM LC4 600 kokoška. 3 20.3.2024 v 17:16 Jardáček
wössner montáž pístních kroužků Suzuki DR 650 frool 16 29.12.2023 v 17:04 Kohlstein
Převodová kola DR650 Suzuki DR 650, Suzuki DR 650 SE Smrči-GSX-F 5 25.12.2023 v 23:51 2stroke
Albáie - začátek května Yamaha TT 600 E HTB 10 10.5.2023 v 21:02 Ládínek.


TOPlist