jeste tomu nemuzu uverit, ve Strahovskym tunelu, asi pred 20min, sem ve 220 radil asi 4ku a zvedlo se mi predni kolo, z kopce. Masaakrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!
JOjojo, ZX10R je nejlepsi.
edit: ale mozna sem radil 3ku, ze sem 2 mel v omezovaci ve 208, pak tam dal 3ku, zvedlo se kolo a jak sem kouk na budik, tak tam bylo uz 220, asi. abych to neprehanel, no ale stejne, no reknete... lol lol lol lol
jo a jak sem psal s tim prelitym olejem, ze mi to nejak zlobi, tak uz to nezlobi, zkontroloval sem priveru, ta se hejbe normalne, tak sem tam na ni fouknul pusou jako esli tam nejsou nejaky pavuciny a pak sem lital a poslech si to na neutral a uz to jede normalne a i bych rek ze to zas vic taha jako driv, tak nevim co s tim bylo, nekde mozna neco zasvinenyho. tak supr, Kawasaki Power!!! lol lol
Naposledy editováno 14.04.2008 01:01:49
dneska sme si vyrazili na obed na motkach a zjistil sem ze ma nizkej volnobeh, predevsim po nastartovani to kolisa kolem 800, obcas i 600 otacek, skoro to zdecha, z motoru dost rachot. po zahrati, resp. po delsi dobe kdy je to zahraty, tak volnobeh vyleze na cca 1000ot a drzi se tam. presto sme odklopili nadrz a postelovali volnobeh asi na 1200-1300ot a vsiml jsem si, ze vedle sroubu na volnobeh je jeste takovej vehement se sroubem co evidentne funguje jako sytic ovladanej ECU. prijde mi, ze ale nefunguje, ze po nastartovani volnobeh nezvedne. chceme se na to mrknout priste za studena po nastartovani, jestli to ma tendenci se nejak hejbat, ale taky sem mel pocit ze ten sroubek (co je soubezne s tim volnobeznym a tlaci uplne stejnym principem na to kolecko s lankama) je mozna nastavenej blbe a chtelo by ho to vic utahnout aby byl delsi a vic tlacil na to kolecko.
prolejzam ted manual, zatim sem o tom nic nenasel (dosel sem kapitolu 3), ale presto bych se chtel zeptat jestli to chapu dobre, ze to je mechanismus sytice, a ze pak pri studenym startu by stacilo postelovat ten sroub aby pridal volnobeh, v pripade ze se tam ten system bude hybat tak aby ten sroub posunul aby zatlacil na to kolecko.
dikec.
e: coz to 'vytazeni' se mysli v manualu manualni sytic, coz K2 nema, cili jestli vubec funguje ten automatickej , protoze kdyz sem s tim hejbal rucne, tak to zatlacilo na plyn o tak 1-2mm jeste vic nez je normalni volnobeh, coz by mohlo mit ty 2200ot za tepla
Naposledy editováno 17.12.2015 00:46:38
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
dejf. píše: Bubrak-ZX10R> je tam rakoska, na to nejsme letos zvykli, neblbni! Ale kdybych se uz nabalil, tak bych se na to nevysral
cekal sem ze me tu nekdo podpori driv ted uz nemam cas, ale asi skoda no, ale v pondeli jedu do servisu tak mozna budou fotky zas i na snehu
2 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
dejf. píše: Bubrak-ZX10R> dyt je tam sibir, nerikej zes v tom jel
Jo, už je u mě na dílně, hezky po plátýnku dojel, on prej hadr na sněhu neklouže1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
dejf. píše: "hadr neklouze" Bubraku cenim tvoje magorstvi . Ja si neska paradne zabruslil na 15let starejch zimakach, ale na bajk bych fakt nesed. Kdyby to nebylo naky stary vomlaceny enduro treba...
jinak to platno je letos na 12 let stary gume je to DOT 2004
a Kacko ma nazuty 3 mistny DOT, velkym zkoumanim sem zjistil rok 1998
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
FiZzeR píše: dewwil> Tak si to dobře natrénuj, možná přivezu tu svoji
OK, ale musíš přijet po ose jako Bubrák, ať nekazíme tradici, vždy to přiveze s prvním sněhem, v práci už ho kluci vyhlížejí jak lednovou výplatudewwil píše: OK, ale musíš přijet po ose jako Bubrák, ať nekazíme tradici, vždy to přiveze s prvním sněhem, v práci už ho kluci vyhlížejí jak lednovou výplatu
jsem rad, ze maj aspon trochu zpestreni , i to Kacko maj uz radi docela
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2, 3] Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 62 | 7.5.2024 v 21:24 Italy777 |
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja | Baciszx9r | 2 | 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r |
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja | lukash321 | 33 | 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja |
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |
kolik má dobíjet na volnoběh Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 27 | 5.11.2022 v 18:42 Italy777 |