Sedmadvacetiletý řidič Škody Felicie podle policie zřejmě nepřizpůsobil rychlost jízdy podmínkám. V tu chvíli ze zastávky MHD vyjížděl autobus a zpoza něho přebíhal silnici osmiletý chlapec. Řidič nestihl zareagovat a dítě srazil.
To by se zas jeden poblil
2 reakcí na tento příspěvek To se zase fízlové předvedli...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) To se zase fízlové předvedli...
Každopádně bych to řešil taky tak - někde přeruším drát do OBD-II konektoru a starejte se. Možná by bylo ještě veselejší tan cvaknutý kablík propojit na plus pól baterie, ať se diagnostika zaraduje Myslím, že to nechá STKáčko raději projít, než aby kupovali furt nový hardware.
(Asi jako když kámoš kdysi v době kdy byla chviličku povinnost měřit emise i u motorek přijel s 2T Jawou namazanou 1:20 a dožadoval se tvrdošíjně změření Technik nakonec nenašel odvahu strčit do toho modréhe mračna sondu a nechal ho projít že prý "to bude dobrý" )
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) To se zase fízlové předvedli...
Pokud to pujde obejit tim ze odpojid zasuvku, tim lepe. Podle me za tema diagnostikama bude chut zariznout odpojedny EGR a lapace sazi ... No nic ja doufam projdu do konce roku a pak to stejne posilam pryc.
1 reakcí na tento příspěvek To se zase fízlové předvedli...
A jo souhkasim, ze obd kody vycte obyc skener skoro vzdy - ale u tech problematickejch aut treba jen v jednotce motoru - nesahne si na jednotky obstaravajici dalsi funkce
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) To se zase fízlové předvedli...
To je jedno, neverim tomu a neresil bych to zatim. Ale i tak na techickou radsi pojedu 30.1 . Jak 4.1 . Protoze to minimalne zdrazi...
Naposledy editováno 19.12.2015 19:37:45
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) To se zase fízlové předvedli...
gugo píše: assassin> No me jenom prijde trochu zvlastni ze jakakoliv chyba by mela byt prekazkou k projiti technickou. Me treba obcas zablbne EGR , asi ja zasrany , ale udela to tak jednou za 1000 km a samozreme ta chybova hlaska tam je, dokud ji nesmaznu. Znamena to tedy ze neprojdu technickou ? trochu na palici.
Tak ono pokud by mely tohle resit - muselo by se nekde stanovit jake chyby jsou duvod pro neprojiti stk - jestli treba jen nejake zakladni obd kody ktere ma kazde auto, nebo i ty rozsirene co jsou specificke pro znacku/model - jestli chyby ktere pretrvavaji, nebo ty "fantomove" co se jednou za cas objevi, v pameti zavad jsou, ale jednotka je neresi protoze to muze byt jen problem cteni nejakeho cidla..
Me treba obcas na origo diagnostice volvo vyskoci chyba v elektricky otviranejch 5tejch dverich - nejspis kdyz dam do kufru neco pres co se nedokaze zavrit a vrati se do otevrene polohy, kdyz to rucne behem pohybu nekdo zastavi apod - kdybych kvuli tehle chybe nemel projit stk bylo by to asi vripny :) takovy chyby jsem totiz nasel i u fungl novejch aut za 2+mega
Instrukce pro STK
EDIT: O fotakach pisou, ale diag pochopitelne ne.
Naposledy editováno 19.12.2015 19:57:08
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) To se zase fízlové předvedli...
gugo píše: Nevim co je natom pravdy, ale dostala se ke me informace ohledne razantniho zprisneni prubehu technickych kontrol od 1.1.2016.
nevim jestli je to kachna a pevne doufam ze vsechno co jsem slysel je jen hodne prevypravena pohadka , protoze prej se maj napichovat vsechny auta na diagnostiku chyby na diag maj bejt duvodem pro neprojiti technickou apod.
bude se to dost zpřísňovat, měli jsem na to v práci poradu :(
diag nikdo dělat nebude, ale jak ti bude na palubce něco svítit tak seš v prdeli. Taky budou hodně lpět na tom zda pneu + ráfek odpovídá techničáku. Celkově to má být hodně důkladné.
No a budou fotit několik fotek vozidla a taky co nebude v techničáku (tuning, řídící jednotka pro E85, chybějící dpf nebo katalizátor...) a máš smolíka.
Naposledy editováno 19.12.2015 20:26:08
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) To se zase fízlové předvedli...
Edit: hele a bude nekdo zkoumat jestli ty kontrolky svitej a pak zhasnou ? nebo budou spokojeny kdyz s nahozenym motorem nic svitit nebude.
Naposledy editováno 19.12.2015 20:42:14
1100Virago píše: Každopádně bych to řešil taky tak - někde přeruším drát do OBD-II konektoru a starejte se. Možná by bylo ještě veselejší tan cvaknutý kablík propojit na plus pól baterie, ať se diagnostika zaraduje Myslím, že to nechá STKáčko raději projít, než aby kupovali furt nový hardware.
Možná raději predřadit měnič na 230 V.
2 reakcí na tento příspěvek To se zase fízlové předvedli...
volkswagen píše: Dneska se daří
http://zpravy.idnes....1_domaci_pku [/quote]
to budou jako na neplacenem volnu nez udelaji maturitu ? takze nekdy do konce kvetna ??? (tedy pokud nestuduji na nejake rychlostredni)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) To se zase fízlové předvedli...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) To se zase fízlové předvedli...
ps...méďovi děkuji za služby poskytované ve spojení s mým pravopisem
Zdraví a pevný nervy
2 reakcí na tento příspěvek To se zase fízlové předvedli...
To uz by se mozna skoro vyplatilo zacit vyvoj na nejake brane kterou clovek vsadi mezi OBD a daignostiku , ktera bude "vypocidat" podle ocekavani. Proste neco jako koncernovy auta.
tvl uz se me zase chce blejt
by me zajimalo pro kolik aut bude tohle likvidacni, uz vidim jak si nekdo do auta co ma hodnotu 100tis pujde kupovat DPF, ktery vykuchal. Kdyz k tomu pridas EGR , praci a zase zpetne precipovat bude pomalu na pulce ceny auta.