Na starém foru to myslím bylo...
1 reakcí na tento příspěvek Fotky nabalených motorek na cesty...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fotky nabalených motorek na cesty...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fotky nabalených motorek na cesty...
1 reakcí na tento příspěvek Fotky nabalených motorek na cesty...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fotky nabalených motorek na cesty...
1 reakcí na tento příspěvek Fotky nabalených motorek na cesty...
1 reakcí na tento příspěvek Fotky nabalených motorek na cesty...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fotky nabalených motorek na cesty...
Opl píše: Milan1963> nojo,to máš pravdu.Na Jawách jsem kdysi v sedmdesátkách pojezdil republiku a vždy vše s sebou.Tohle ale byla akce,kdy jelo 16 Jaw a tak ten doprovod byl docela nutný.To oddělení nebylo plánované,jinak jsem si vzal polovinu věcí.Navíc s 500 OHC musíš vozit nějaké ty ND(už pro pocit klidu ).
Tak to je jiná... já dnes už taky na pérákovi na dovolenou nejezdím, navíc mám na motorce 3 kufry, sítě ... O tom se nám v 80. letech ani nezdálo, stačily šité brašny, provázky, popruhy doma ušité a co dům dal. Byla to ale romantika a dnes rád vzpomínám !
Bohužel fotky naloženého péráka někdy v roce 1985 nemůžu najít...
1 reakcí na tento příspěvek Fotky nabalených motorek na cesty...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fotky nabalených motorek na cesty...
1 reakcí na tento příspěvek Fotky nabalených motorek na cesty...
Jak vysoko umístit kufry? Koukal jsem, že část lidí má spodek kufru cca v ose s osou zadního kola, někdo má spodek kufru v ose skoro s vrškem zadní pneu. Cesťáky asi kvůli nižšímu těžišti níž a víc do terénu výš z důvodu průchodnosti (vyjetá kolej od traktoru v bahně např.), je to ten důvod? Obecně je míváte trochu nakloněné dopředu, proč?
Druhá věc - chci hodit kufry na KLE, což je dost úzká motka, jakou kdo preferujete šířku kufrů? Co jsem koukal, nejběžnější jsou kolem 20-30cm. Co preferujete a proč?
díky!
1 reakcí na tento příspěvek Fotky nabalených motorek na cesty...
Poměrně důležité je použít, nebo vyrobit nosič tak, aby byly kufry co nejtěsněji u motorky. Zlepší se ovládání, průchodnost v kolonách i terénu a sníží odpor vzduchu, který není nezanedbatelný a okolo 100km/hod je u slabší 500ccm motky dost podstatný. Rozdíl mezi vzpřímeným posezem a zalehnutím u mé 50kw při 120km/hod motky dělá 7kmhod aniž bych pohnul plynem a záměnou kufrů s lepší aerodynamikou jsem sundal spotřebu na dálnici o 0,5L.
Co se šířky týče,nešel bych přes 25 cm. Platí totiž zlatá zásada jak velké kufry máš, tolik (většinou zbytečných) věcí povezeš.Navíc na úzké moto by vypadaly divně.
Jak jsem kufry vyřešil já, můžeš vidětv deníku .
Edit: Ještě mne napadá, že u skloněných kufrů se Ti třeba volně ložená petka s pitím sklepe během jízdy k jedné straně a vibracema se může prodřít o stěnu, nýt, šroub zámku.
Naposledy editováno 25.11.2015 15:41:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fotky nabalených motorek na cesty...
fidlimydli píše:
Edit: Ještě mne napadá, že u skloněných kufrů se Ti třeba volně ložená petka s pitím sklepe během jízdy k jedné straně a vibracema se může prodřít o stěnu, nýt, šroub zámku.