![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
Na starém foru to myslím bylo...
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
1 reakcí na tento příspěvek Fotky nabalených motorek na cesty...
Poměrně důležité je použít, nebo vyrobit nosič tak, aby byly kufry co nejtěsněji u motorky. Zlepší se ovládání, průchodnost v kolonách i terénu a sníží odpor vzduchu, který není nezanedbatelný a okolo 100km/hod je u slabší 500ccm motky dost podstatný. Rozdíl mezi vzpřímeným posezem a zalehnutím u mé 50kw při 120km/hod motky dělá 7kmhod aniž bych pohnul plynem a záměnou kufrů s lepší aerodynamikou jsem sundal spotřebu na dálnici o 0,5L.
Co se šířky týče,nešel bych přes 25 cm. Platí totiž zlatá zásada jak velké kufry máš, tolik (většinou zbytečných) věcí povezeš.Navíc na úzké moto by vypadaly divně.
Jak jsem kufry vyřešil já, můžeš vidětv deníku .
Edit: Ještě mne napadá, že u skloněných kufrů se Ti třeba volně ložená petka s pitím sklepe během jízdy k jedné straně a vibracema se může prodřít o stěnu, nýt, šroub zámku.
Naposledy editováno 25.11.2015 15:41:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fotky nabalených motorek na cesty...
fidlimydli píše:
Edit: Ještě mne napadá, že u skloněných kufrů se Ti třeba volně ložená petka s pitím sklepe během jízdy k jedné straně a vibracema se může prodřít o stěnu, nýt, šroub zámku.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)