![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
Na starém foru to myslím bylo...
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
2 reakcí na tento příspěvek Fotky nabalených motorek na cesty...
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
Dále záleží jakou mašinu máš, podle toho volit tvar a rozměry. Na stan a spacák bych kufry konstruoval asi v případě nějakého velkého cestovního endura, na jiných motorkách by asi velké kufry nevypadaly moc pěkně, ale to je věc vkusu. A určitě bych kufry nemontoval moc dozadu, jednak kvůli hmotnosti za osou zadního kola a pak aby to příliš nezakrývalo zadní světlo, blinkry a značku z bočních úhlů.
Animals21 píše: Klidně bych zvolil šířku jen 20cm, není to málo? Stan atd. mužů dat případně na kufry.
Já mám max šířku 21. dopředu se ale zužují, ale když k tomu připočtu ten výklenek ke kolu, budou objemově odpovídat těm 20cm šířky. Vždy se bez problému sbalím dovnitř kufrů i se stanem, spacákem a karimatkou, ale potřeba říct, že jsem co se týče vybavení minimalista. Spacák je velikosti volejbalového míče a karimatka je taky tenčí. Mám ale zase pidi topcase ze skútru.
Umístění dozadu je dáno polohou zadních stupaček. Je dobré tam nechat nějaké místo pro nohu. Jednak nikdy nevíš jestli někoho nepovezeš a taky kdyby jsi je dal hodně dopředu, zůstane Ti pod něma při pádlování v terénu noha a to je na zlomeninu.