pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
Praha, prej dobrý: Motorena
Jičíněves, který fakt doporučuju, k tomu pánovi jezděj i z větší dálky než z Prahy a český motory zná asi velmi dobře. Až budu dělat výbrus třindy, pojedu za ním.
Havelka
Mimochodem byl jeden z mála co mi byl ochotnej udělat výbrus na válce v bloku do V.
2 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Ale je fakt že je nemám vyzkoušený, jen vím že jsou dělaný jako příjemná silniční směs s mírným náběhem.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Naposledy editováno 17.11.2015 13:25:01
Ale je pravda že už mě přepadla myšlenka ty platinum zkusit i na motorce protože by mohly bejt hezky použitelný, jenže přece jenom, když už sis koupil takový über brzdy, je to trochu divný dávat tam desky na cesťáka.
e: tak koukám že fate a autokelly už jsou spojený, tak proto je tam maj ...
Naposledy editováno 17.11.2015 13:38:55
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Jasek píše: dewwil> stejně budeš dělat stojky i s těma platanama
Jo to si myslím taky, bude sranda Mě bude stačit jestli to bude brzdit aspoň z 80% jako ty tvoje, jak jsem na tom jel tak se na páčku stačilo jen kouknout a už to brzdilo a hlavně zavřít tlamu abych si neublinknul do helmy Hlavně budu moct jít pozdějš na brzdy, tudíž to můžu víc roztahávat v zatáčkách, teď musím furt jezdit s rezervou, abych spolehlivě aspoň zpomalil e: jo a narazil jsem na ebayi na kotouče od APRacing k tvým brzdičů, jenže nezasílaj do ČR, hajzli...Naposledy editováno 17.11.2015 20:54:31
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Jinak pekny kotvy, brembo ma dneska kazdej druhej
Attim píše: gagtoy> to prece zalezi jakou brzdovou pumpu bude pouzivat, mel by tak nejak sedet pomer plochy pistku podle toho, jaky ty brzdy chce mit.
Jinak pekny kotvy, brembo ma dneska kazdej druhej
přesně tak, navíc ty tokica měly jinej problém než 6 pístků. Nissiny 6 pístky brzdily tak dobře, že se dávaly původně na agusty nebo jednokotouč buell.
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Attim píše: gagtoy> to prece zalezi jakou brzdovou pumpu bude pouzivat, mel by tak nejak sedet pomer plochy pistku podle toho, jaky ty brzdy chce mit.
Jinak pekny kotvy, brembo ma dneska kazdej druhej
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Tolik pravi teorie a pokud si spocitas hydraulicky pomery treba na Panigale (16mm, M50) nebo Speed Triple R (18mm, M4) tak to vychazi 28,1 resp. 26,6.
E: opraveno, pocital jsem blbej pocet pistku...
Naposledy editováno 18.11.2015 22:49:31
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
E: opraveno v puvodnim prispevku.
Naposledy editováno 18.11.2015 22:50:20
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Naposledy editováno 19.11.2015 06:45:54
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Stev píše: dewwil> na 16 pístků to vychází 23.4 mm jak píše Attim. Jinak pro zajímavost, CBR954/VTRSP2, který maj jedny z nejlepších klasickejch brzd, to vychází 24.3 mm. Ale pořád je tam ta veličina pivotu která udělá svoje.
Ty jo, tak to jsem někde při výpočtu udělal chybu, ale je to fuk, ono to fungovat bude Když na Speed Triple 955i fungovaly čtyřpístky se 14 axiální pumpou na výbornou, fakt hodně dobrý brzdy, až jsem se podivoval, původně jsem měl v plánu je šlehnout na TLS (maj stejnou rozteč šroubů 90mm), ale vypadalo by to divně s třmenama Triumph a hlavně bych se připravil o nervy se šroubováním komplet předku z R1, bo namontovat na origo vidle třmeny co tam pásnou bez úprav by mě technicky neuspokojilo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
za co teda vyměnit tu nissinku co má průměr pístku 24mm??