Jde sundat pero z tlumiče (v servisu) a láknout? pokud ano, jakou barvu, aby to pružením nepraskalo a drželo? Díky za tipy
1 reakcí na tento příspěvek Lakování zadního péra
1 reakcí na tento příspěvek Lakování zadního péra
Pro rejpala: je to jednoduché, originál bych viděl u Cafe-racer. U zbytku dost již vymyšlené jest. Původně jsem to chtěl doladit do kawa zelené (taky již vymyšlené ala nové modely), ale helma je černo červená, tak proč to tříštit další barvou, kor když ta neoriginální kombinace je osvědčená.
Koukal jsem i na zahr fóra hodně se to řeší jako Nick86 - stříknout vrstvu přes a drží to. Ještě to projdu s lakýrou
1 reakcí na tento příspěvek Lakování zadního péra
Tača píše: Vici to je dobrá poznámka. Nicméně někdo kdo se věnuje pískování hodně bude mít přístup k ocelovým, nebo keramickým kuličkám.
A ještě jedna poznámka, spousty lidí tu původní barvu opaluje. A pokud se nepletu tak u pérové oceli je teplota popouštění někde lehce nad 200 stupňů. A komaxit se vypaluje na cca 180-220 stupňů.
Proto bych v tomto případě byl maximálně obezřetný než to péro zkurvit. Lepší je to odstranit chemicky.
Komaxit je všeobecně pevná barva, což ovšem také znamená, že může prasknout.
Pak, když se dostane pod ní vlhkost, musí jít celý nástřik dolů a udělat nový.
Není třeba vhodný ani na disky na auta, i když se to dělá.
1 reakcí na tento příspěvek Lakování zadního péra
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lakování zadního péra
HornisGSX píše: GeorgePanek> na pero je kondom
...i to je otázkou chutě a aktuální příležitosti
K tématu - co třeba nějaké plasti dip a podobné "gumové" spreje? Není nutné odstraňovat původní lak. Osobní zkušenost nemám, spíše jen nápad...
1 reakcí na tento příspěvek Lakování zadního péra
Za sebe půjdu cestou další vrstvy autolaku. Mělo by to být ok
2. Chemicky to sundat a nalakovat.
3. Opískovat a nalakovat. (I pískováním jde udělat slušný povrch)
4. Přelakovat dalším lakem tak to nevím. Komaxit je tvrdý nevím jestli by na pružině nepopraskal.
Popouštění jak tu někdo zmiňuje bych se nebál. Zapomněl na to že je to od 160°C ale až do 500°C záleží na materiálu a trvá to v řádově hodinách.
Můj odhad pružina zakalená na 46 hrc by potřebovala tak 300°C po 2-3 hodiny. Při 170 by v té peci mohla být rok a nic by se ji nestalo. Tzn nedošlo by k rekrystalizaci.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Papírové snížení výkonu na 35kw Kawasaki ER 6N | Scavvy | 22 | 28.12.2023 v 19:22 Dominator1 |
Kawasaki ER-6N nad 5000 ot se dusí Kawasaki ER 6N | DixonXarto | 13 | 1.8.2023 v 13:16 Slávek-TDM |
Suzuki GSR x Kawasaki ER 6N | Ktero... Suzuki GSR 600, Kawasaki ER 6N | ERINN | 4 | 31.7.2023 v 08:57 Animals21 |
Kawasaki ER6N Kawasaki ER 6N | Sammm7899 | 6 | 10.7.2023 v 21:35 hrabosm17 |
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |