2 reakcí na tento příspěvek tlak v pneu
125 travele která je lehčí dávám 1,6/2,0 a je to použitelný minimum. Tovární foukání je nesmysl.
3 reakcí na tento příspěvek tlak v pneu
Ono to potom (přefůklá guma) v zatáčkách dovede ukradnůt volant, myslím přední guma. O účinnosti brzdění nemluvě.
To, co udává továrna, je výsledkem zkoušek tehdejších zkušebních jezdců z VVZ a to byli, pánové, úplně jinačí střelci. A enom tak vysypat z rukávu, že je to nesmysl...
Na Jawě 350/634/7/02 se dá na těch předpotopních gumách jezdit tak, že obrůsíš stojánek a stupačky aj s botama.
Obrůsené boty na malíkové straně bylo tehdy jako "vstupenka do klubu".
A to sem doposud u žádného současného pilota neviděl .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) tlak v pneu
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) tlak v pneu
Je to způsobeno jiným působištěm sil ve styku pneumatiky s vozovkou.
Takže ve finále se klidně može stat, že budeš na třindě na užovkách rychlejší než ten, kerý visí na "Erjedničce" jak Vinetů .
Právě protože se začaly používat zkrzevá přenosu větších sil širší gumy, musel se změnit i jízdní styl.
No a když nekdo použije výrazně jinou šířku pneumatik na předku a zadku, može nastat při vyšších rychlostech to pravé ródeo.
P.S. - co se týče mého sem tam uniknuvšího dialektu, tož ten je "moravskoslovácký".
Poznáš od sebe (od sebja) aj dědiny.
Například: u nás by se řeklo: " ...gumy sů víc gulaté...", ve vedlejší dědině: "...gumy sů vjacéj gulaté..." a hned víš, odkáď větr fůká .
To, že nekdo řekne" "só", tak to ukazuje spíš na směr ku oblasti hanácka, severněji...
To, že nekeří tvůrci filmů (a seriálů) z našeho kůsku země používajů rádoby slovácké nářečí a neznajů mírné odchylky, vznikne z teho takový maglajz, že až.
Slyšíš tam v řeči hanáky, podlužáky, moravské slováky od "Huku", od Bojanovic ...a to všecko z jednéj huby.
Tak to doopravdy néni...
Kámošův táta: Radko, kde to bodeš řezat? Říkám no tady...otázka:Ale já sa ptám kde?po pár nechapajicich pohledech kámoš říká, ale von se tě ptá kdy
Naposledy editováno 13.11.2015 09:29:46
1 reakcí na tento příspěvek tlak v pneu
"Bela" tam nejaká skladnica a tá když přebírala zboží, tak sem si nebyl zcela jistý, esli mluví a nebo enom tak blekotá.
Ale byl sem vlastně rád, že sem potkal člověka,kerý mluví, jak mu zobák narůstl a nakonec s ňů byla docela sranda...
Nicméně při prvním setkání sem byl v rozpacích, spíš teda mírně zděšený.
Je to opravdu zajímavé, neb už nekolik roků jezdím do Rakús a tam je to s tým dialektem to samé.
Radši jim řeknu, že se mnů musí "hochdeutsch", páč ináč su ztracený...
V expedici teda se mnů mluvijů jak v mateřské školce a mezi sebů tým hantecem - docela síla .
A v Komárně - dovézl sem zboží a u pultu byli tří - maďar, rakušák a slovák...a ten prodavač plynně přecházel z jedné řeči do druhé...
Sem aj zapomněl, co sem tam vlastně chtěl...
A potom že staré Rakousko stálo za hovno .
1 reakcí na tento příspěvek tlak v pneu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) tlak v pneu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) tlak v pneu
maspe píše: dejf.> jel jsi na jawě 63x s továrním huštěním? Ono foukat na 1,3/1,6 jak doporučuje výrobce nefunguje ani na travelce, která má o 30 kg méně. Guma se deformuje a motorka neposlouchá.
Ty ses nakej chytrje poslechni. Myslis, ze to vis lip, nez ti inzernyri? Srsen rikal, ze pokud nejezdis brno pod 2.10 tak nema cenu s tim hejbat!
Zdenalbenal píše: COMATIK> Srandovní na tem je to, že právě abys projel na motorce se širšíma pneumatikama stejnů zatáčku stejně rychle, musíš ju víc naklonit .
Je to způsobeno jiným působištěm sil ve styku pneumatiky s vozovkou.
Takže ve finále se klidně može stat, že budeš na třindě na užovkách rychlejší než ten, kerý visí na "Erjedničce" jak Vinetů .
Právě protože se začaly používat zkrzevá přenosu větších sil širší gumy, musel se změnit i jízdní styl.
No a když nekdo použije výrazně jinou šířku pneumatik na předku a zadku, može nastat při vyšších rychlostech to pravé ródeo.
P.S. - co se týče mého sem tam uniknuvšího dialektu, tož ten je "moravskoslovácký".
Poznáš od sebe (od sebja) aj dědiny.
Například: u nás by se řeklo: " ...gumy sů víc gulaté...", ve vedlejší dědině: "...gumy sů vjacéj gulaté..." a hned víš, odkáď větr fůká .
To, že nekdo řekne" "só", tak to ukazuje spíš na směr ku oblasti hanácka, severněji...
To, že nekeří tvůrci filmů (a seriálů) z našeho kůsku země používajů rádoby slovácké nářečí a neznajů mírné odchylky, vznikne z teho takový maglajz, že až.
Slyšíš tam v řeči hanáky, podlužáky, moravské slováky od "Huku", od Bojanovic ...a to všecko z jednéj huby.
Tak to doopravdy néni...
Přesně!
Když začínali Vinaři, tak jsem to fakt nedával...To může vymyslet jenom Cajzl ...
Takhle Postránecký mluvil strašlivou míchanicí...
1 reakcí na tento příspěvek tlak v pneu
Jinak se to fakt nedá..To ta třinda potom nejede a plave...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) tlak v pneu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) tlak v pneu
Klidně si to zkus. Já tak jezdil a jak vypadala ta guma - hezké to nebylo. Každý jawař to dosvědčí. Jinak argumentace brnem (a i sršněm) mi přijde trochu lichá bez kontextu. Přijeď někdy na trénink moto gymkhany a pobavíme se
1 reakcí na tento příspěvek tlak v pneu
Přední dávám 2 a zadní 2-2,5. Záleží jestli jedu sám nebo naložený+s někým. Většinou sám, takže dávám ty 2 atm. - když se dá třeba těch 2,5, tak zadní kolo nebrzdí a hned jde do smyku.
Ono do měsíce je tam stejně 1,5 a 1,7. Hůř to jede a v zatáčkách plave.
Tohle foukání hodně záleží na pevnosti boku pneumatiky. Steré barumky jsou o něco tvrdší (silnější profil) než dnešní mitasky, takže možná proto jim stačilo tak málo.
Souhlas!
Pouze tu "hovadskou hatmatilku" bych si teda vyprosil !!!!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) tlak v pneu
Kynklačka píše:
Tohle foukání hodně záleží na pevnosti boku pneumatiky. Steré barumky jsou o něco tvrdší (silnější profil) než dnešní mitasky, takže možná proto jim stačilo tak málo.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) tlak v pneu
EDIT- mrknul jsem na přední pneu a je tam čís. ozn. 11211557. Možná bude to poslední rok výroby.
Naposledy editováno 15.11.2015 19:47:03
Zdenalbenal píše: ...no já teda nevím, ale kdybych to nafůkl, jak tady píšete, tak bych jel jak s tragačem.
Ono to potom (přefůklá guma) v zatáčkách dovede ukradnůt volant, myslím přední guma. O účinnosti brzdění nemluvě.
To, co udává továrna, je výsledkem zkoušek tehdejších zkušebních jezdců z VVZ a to byli, pánové, úplně jinačí střelci. A enom tak vysypat z rukávu, že je to nesmysl...
Na Jawě 350/634/7/02 se dá na těch předpotopních gumách jezdit tak, že obrůsíš stojánek a stupačky aj s botama.
Obrůsené boty na malíkové straně bylo tehdy jako "vstupenka do klubu".
A to sem doposud u žádného současného pilota neviděl .
Obróšené stojánek mě zostal, ale botke veletelě kominem. Bele jakysi pracovní s asfaltovó podrážkó, keré krásně klózala a tak se dal dobře kontrolovať náklon.
Sklopná stopačka omožňovala take určitó kontrolo, ale jednó mě zraděla na doraze, kdež jsem spichal po rannim vesélání olympejády v Sólo do práce a v slavné zatáčce na "Posranym mostě" došlo na ztrátu přelnavostě na zadni gomě a poslal jsem to va velikýho jiskření véfoko a padáko do svodidél.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Osvětlení Jawa 640 Jawa 350/640 | Marec222 | 6 | 19.4.2024 v 22:07 Drak1 |
Jawa 350/640 motor klepe [1, 2] Jawa 350/640 | frds1206 | 35 | 10.4.2024 v 22:27 Beranidlo |
Pravý válec hodně bohata směs [1, 2] Jawa 350/640 | frds1206 | 32 | 23.8.2023 v 15:22 frds1206 |
Jawa 350/640 cuká v nízkých otáčkác... Jawa 350/640 | frds1206 | 18 | 8.7.2023 v 01:00 frds1206 |
Rozoberám nepolený motor [1, 2] Jawa 350/640 | misooo4623 | 37 | 13.4.2023 v 22:52 Julip2 |