Dobrý nápad s tím vzduchovým pérováním - nepotřebuje stojan, prostě to posadí na břicho a ještě sníží pro snazší nasednutí a vysednutí. Ale jestli dobře vidím, tak ty výfuky jsou dost krátké, takže bude mít pěkně očerněné nohavice. Hydromotory jsou také dobré, ušetří se tak kopice převodů a je snadná reverzace, odpadá spojka, ale zase velkou rychlost to nevyvine. Klidně bych na tom ale jezdil užíval si to - dneska je všechno přidušené a zprzněné kaťákama tak holt někdo ten bordel za ostatní dělat musí, že? Mimochodem, včera jel přede mnou ve stoupání, které Š105 v pohodě vyjede v 70km/h, Transit a plazil se sotva dvacítkou a hulil hustě černě, jako když protůruje Kirovce. Napadá někoho, co u Transitu může takové chování způsobit? Neznám jej do detailu, ale těžko tam bude staré čerpadlo, u kterého by se jen tak z ničeho nich mohl rozhodit "předstih" takovou měrou. Nebo mu možná odešel vstřik a dokapával, ale zase výpadek jednoho válce by nezpůsobil takovou ztrátu výkonu. A že by mu odešlo víc vstřiků najednou, není moc pravděpodobné.