K tomu musí být také přiměřeně přesvědčivá cena.
Podle mne Bert s klasickými tvary, čínským motorem 250ccm a cenou > 3000€ byla asi zatím nejlepší varinta jak dát světu opět český a navíc i prodejný motocykl.
Samo, že by to chtělo kvalitní technologii /třeba nanesení chromu/ i výstupní kontrolu. A pak alespo%n nějakou servisní síť, nakonec s trochou myšlení a dobré vůle (mobilní servisní technik...např.?! ) by se jednalo o bagatelní problém. Unifikované díly se stále buší v Turecku, Egyptě, Taivanu, Číně... Týnci vlastní asi už nejméně.
Je potřeba si k tomuto uvědomit, že jsme nikdy nevyráněli motocykly pro sebe, ale vždy především na vývoz. Pro sebe to byly drobky.
http://www.motorkari...?ft=155513&fid=3
http://auto.idnes.cz...437e88_JAWA_0031.jpg
3 reakcí na tento příspěvek Článek o Jawě 350 Four v ČMN
1 reakcí na tento příspěvek Článek o Jawě 350 Four v ČMN
to je zase slátanina...... [lol] [lol]
velebnosti, chce se mě blejt [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol]
2 reakcí na tento příspěvek Článek o Jawě 350 Four v ČMN
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Článek o Jawě 350 Four v ČMN
Bert-Jawatesty píše: bimbo750: představ si, že jsi zákazník, který si nechá postavit svoji vysněnou motorku a pak mu nějaký trouba na internetu napíše, že se mu z toho chce blejt, to ti jistě zvedne náladu, viď
Bert- Jawatesty> i trouba může mít na internetu svůj VLASTNÍ soukromý í názor......
Naposledy editováno 20.07.2015 09:33:37
Trochu mi to připomíná dobu před 30 lety, kdy sice ještě vůbec neexistovala žádná STK !!!, ale SNB-báci se s námi nepárali - pokud uznali, že stroj vybočuje z vyhl. 47/64 Sb. bez milosti zabavili OTP (dnes OOR).
A zpět pro OTP na DI se muselo jen s motorkou v originálním stavu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Článek o Jawě 350 Four v ČMN
Franky píše: Pořád mi na tom stroji "zní" něco rušivě - ona nádrž mi nezapadá do celkové linie. Ale kdyby se tam objevila nádrž, jakou používali při závodech táta (125) a později více protaženou také syn (175) z rodu Peštů = to už by byla jiná káva !
Přesně vystiženo. Nádrž z kejvačky se používá (podle mě) jako odkaz na historii značky, ale prosťe to tam nesedí. Kazí to cellkovej dojem.
1 reakcí na tento příspěvek Článek o Jawě 350 Four v ČMN
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Článek o Jawě 350 Four v ČMN
Bert-Jawatesty píše: Ono taky jiná nádrž tu motorku zdraží třeba o 5-10 tis.
A petflaška ji zleví
Tak když jde o pár tisíc, tak si kupme juki, ne?
1 reakcí na tento příspěvek Článek o Jawě 350 Four v ČMN
Navíc kejvačková nádrž bylo výslovné přání kupujícího :)
1 reakcí na tento příspěvek Článek o Jawě 350 Four v ČMN
Podle mne by byla i takto jednoduše linie stroje úplně jiná a taková esteticky čistější/vyváženější.
Samozřejmě skloubit estetiku a efektivitu bývá těžší
Naposledy editováno 23.10.2015 17:37:00
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Dovoz jawy 350 ze zahranici [1, 2] Jawa 350/634 | krystofvelecky | 38 | 20.5.2024 v 11:13 JAVR |
Sidecar Velorex [1, 2] Jawa 350/634, Velorex 562, Velorex 563, Velorex 565,... | Krautkopf | 46 | 21.3.2024 v 13:26 TomasNBK |
Jawa 350/634-7 a karburátor Z 640 Jawa 350/634 | panelák | 8 | 14.3.2024 v 19:26 Pabol |
pretočenie valcov na jawa 350 /632 ... Jawa 350/634, Jawa 350/632 | sadimil | 12 | 24.10.2023 v 11:03 kokoška. |
Kterým směrem se otáčí náhon tachom... Jawa 350/634 | YettiBob | 18 | 7.8.2023 v 10:23 kokoška. |