Myslim ze je to nejuniverzalnejsi off bajk
2 reakcí na tento příspěvek Jakou koupit crosku když sem blazen!
Já to nemyslím nijak zle ale motokros je uplně něco jiného než cesta. Znám týpka co měl 450, jezdil u konce, na další rok změnil na 250 a najednou jezdí na bednu. Pujč si od někoho motorku a uvidíš. Ne enduro, ale závodní krosku.
Za mě ti na začátek doporučím 4t 250, když to bude po sezoně slabé tak prodej a kup silnější.
Kdyz ti jde o kroutak v nizkych kup 4t.. Tim bych to uzavrel :D
Naposledy editováno 19.10.2015 20:12:13
1 reakcí na tento příspěvek Jakou koupit crosku když sem blazen!
V ojetinach obvykle 2t vyjde lip, i kdybys delal komplet GO vyjde levneji nez na 4takt. Pokud ale budes kupovat jetou a nemas kamarady co jezdi mx a motorku ti nezkouknou nebo ti neprodaj neco "rozumnyho" tak dost mozna koupis past at tak ci tak.
Ja jsem letos kupoval 2013...a po pravde? Uz bych ostrou nechtel jinak nez novou...
Daji se sehnat starsi modely nebo pres "zname" kolem 200t ... Kdyz to dostanes do firmy, znamemu do firmy apod tak bez dph se pohybujes nekde kolem 150.... Coz uz je cena kde se pohybuji rok, dva stare jete a casto uz dost dobite motorky kde je to stejne ruleta....
Ja uz na silnici jezdil kde co, trosku i v terenu - ikdyz na sjezdovem kole, nejaka pruprava to je... Ale off motorka je uplne neco jineho, budes se ucit vse odznova, zvlast na mx trati je prdel, ze vjedes do zatacky jak jsi zvyklej ze silnice, s myslenkou co na tom ty bahnaci vidi, ulitne ti predek a uz se valis :) s drazkama je to jeste o moc veselejsi.
No to jen tak ze jsem byl uplne stejne "namistrovanej" poulicni zavodnik a pak me na trati davaj maly deti 2kola na kolo :)
1 reakcí na tento příspěvek Jakou koupit crosku když sem blazen!
Takže pokud máš dost paněz pořiď, klidně 4t 250 a bude ti určitě nějakej rok stačit a naučíš se. Pokud si opravdu věříš tak potom 450. No a pokud si věříš opravdu hodně a nebo nemáš dost peněz na provoz 4t Mx motorky tak 2t 250 (TM, KTM,Yamaha,GAS GAS).
Naposledy editováno 20.10.2015 10:53:46
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou koupit crosku když sem blazen!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou koupit crosku když sem blazen!
Joraell píše: Ono motokros je totiž regulérní sport, což se o jízdě na supersportu v provozu v žádném případě říct nedá.
.
No, kdyz hodim ten bajk do laminatu a prestehuju se na okruh, tak uz je to prece taky sport, stejne jak ten motokros. Nesmyslny srovnani s jizdou v provozu...
Naposledy editováno 20.10.2015 12:55:55
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou koupit crosku když sem blazen!
dejf. píše: No, kdyz hodim ten bajk do laminatu a prestehuju se na okruh, tak uz je to prece taky sport, stejne jak ten motokros. Nesmyslny srovnani s jizdou v provozu...
A kdo to takto provozuje? proto jsem napsal, jízda v provozu, protože takto tu motorku 98% lidí užívá.
Každý rok můžeš s přiměřenou ztrátou měnit motorky, s tím že máš pořád nejnovější techniku a hlavně nemusíš vůbec řešit pojmy jako generálka, výměna řetězovky, desky, atd. To všechno udělá až budoucí majitel.
1 reakcí na tento příspěvek Jakou koupit crosku když sem blazen!
jenze se bojim, nejdu do veci ktery smrdi velkym poskozenim mym nebo stroje, takze vse jen lehky pady a tudiz i novou bych mel porad jak novou :)
a ono se s trochou stesti (a znamosti) podari sehnat motorka za 200... bez dane uz jsi skoro na 150 a to uz neni o moc vic nez jsem dal ja za jetou....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou koupit crosku když sem blazen!
Joraell píše: A kdo to takto provozuje? proto jsem napsal, jízda v provozu, protože takto tu motorku 98% lidí užívá.
to je ale fuk. Proste to nejde srovnavat.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou koupit crosku když sem blazen!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou koupit crosku když sem blazen!
kubixx píše: assassin> Je to motorka do bahna tak to zas tak moc neres.. Co maji rikat ti co maji stroje kolem roku 2000.. Ale uz docela odbocujem od tematu nas rider shani to nejsilnejsi a ne nejnovejsi :D jen me to zajimalo ptze sam chci 125 2t kolem roku 13 ale ciste na mx. Jinak se me zda ze ty motorky co jezdi hard enduro dostavaj jeste vetsi zahul nez krosky.
no jasne, ale mit za skoro stejny penize nedomlacenou a na ktery se nemusi resit spotrebak ? ja letos vyjel 1l oleje.... takze me by nova vydrzela docela dlouho :)
s tim ze endura jsou vic dobity nez krosky souhlasim... ikdyz znam jednoho, jehoz 2015 sx450 je jak 20let stara prejeta buldozerem tam a zpet :)
Dotycny co vlastni firmu, je psany jako jeji majitel a musi mit moto v ucetnictvi cca 8let.-nevim jak by ses tvaril napr kdyby v te dobe skrachoval...Ono to jde ochcat, ale...
V dnesni dobe ti cele Dph nikdo nevrati, pouze cast a az za cca ctvrt roku..
Jinak k tematu :
Jete motorky pokud maji fungovat, se vybiraji podle STAVU, dle stavu je umerna cena.Funkcnost stroje neovlivnuje nejnovejsi model,znacka apodobne...
Pokud ma nekdo vybrany model, musi na kloudny kus cekat rok i dyl...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou koupit crosku když sem blazen!
dejf. píše: to je ale fuk. Proste to nejde srovnavat.
Ale to je právě ono tazatel se tu vyjadřoval, že už přece něco má za sebou :) měl přece pod zadkem 180 koní, prostě stejně absurdní jednán. Já vím, že to srovnávat nejde a proto jsem to tak napsal, máme na to stejný názor.
Auto/motorka snad jde odepisovat i kratsi dobu nez 8let... a samozrejme to muzes prodat i driv... jen dph doplatis...
3 reakcí na tento příspěvek Jakou koupit crosku když sem blazen!
Jak na závodění v Mačeta stylu ?!
Nazdar motorkáři,
Jak možná někteří víte, nedávno jsem se dal na závodní dráhu a můžu říct že hodně úspěšně. Spousta lidí mě píše dopisy a ptají se jakej je můj recept na úspěch, a protože jsem teďka v dobrý náladě tak jsem se rozhodl sepsat pár rad pro začínající offroad závodníky.
Jak teda na offroudový závodění v Mačeta stylu??
Aby ses mohl stát závodníkem, musíš v první řadě jako závodník vypadat!
Zamiř do místního motoshopu a u pokladny pober všechny nálepky co najdeš. Výrobce pneumatik, olejů, i chčijícího Bárta Simpsna - nálepky jsou jako Pokémoni - musíš je mít všechny. Se štosem samolepek se vrať na parkoviště a všechny je nalep na zadní dveře strejdova služebního tranzita. Takhle ostatní poznají že jsi skalní a "od fochu". Nevadí když tam budou vylepený Fox a Thor vedle sebe, reprezentuješ je všechny!
Druhá nejdůležitejší věc je motorka, na jejím výběru opravdu záleží. Finance jsou omezený a kupovat si něco slabýho jako 04tku YZ125 je hovadina, nestačil by ti výkon a byl bys pomalej. Jdi proto do osvědčené klasiky - TE610 z roku 1991 v super stavu - předchozí majitel na ní jezdil 4 roky a ani na ni
nešáhnul, takovej to je super držák bez investic. Další záruka stavu je to že na tomto konkrétním kusu jel svýho času Gottwald šestidenní, takže dostala jen tu nejlepší péči. Stáhni prodejce o tisícovku za sjetý Barumky, a donuť ho přihodit pár flašek Mogulu (olej nežere!), vysol zbývajících 34 tisíc a hurá nakládat.
Doma jen nalepíš startovní čísla - stačí rovnou na plast, tabulky nepotřebuješ. Samozřejmě zvol epický číslo 69, protože takhle ty prostě válíš. Zbývající místo na plastech vyplň samolepkama, jedno jakýma, s vyjímkou čelní tabulky - tam přijdou zamračený oči Berik. Na expanzní nádobku tlumiče nasaď plechovku Redbull, drsňáci můžou i Kozel.
Naněkolikrát ohnutý originál fabrický řidítka na motorce nech, jenom je doplň kusem termoizolace z vodovodní trubky jako ochranu na hrazdičku.
Motorku jsme poladili a přichází na řadu výbava pro pilota. V kamenným obchodě dneska nakupujou jen přizdisráčský fosilie a to ty nejsi, takže všechnu výbavu poříď na internetu, nejlíp ještě z íbeje, tam jsou nejlepší ceny. Co se týče dresu, chybu neuděláš se staršími modely Wulf-Sport, Bolder (ty jsou pěkný i letošní), Oneal, Fly apod.
Helmu objednej taky přes internet, libovolnou s obskurním třípísmenným názvem kterej nikdo v životě neslyšel.
I když ti doteď na nohách perfektně sloužily holínky nebo farmerky, tak to přecejen odrazuje sponzory. Řešením je nějaká nejnižší řada bot od Fly nebo hnědý semišový Oxtary na čtyřkolku.
Jako jezdecký kalhoty perfektně poslouží modrý džíny z Tesca - zahanbení soupeřů bude velký když je pojezdí "civilista".
A to je z domácí přípravy všechno, teď zbývá naložit motorku, věci, svoji přítelkyni Mařenu z Kotěhůlek a vyrazit!!
Přijeď na trať zásadně oblečenej v dresu, se staženými okýnky a v kazoši na plný pecky puštěný AC/DC, ev. Arakain nebo Kabáti.
Najdi dobrý místo na parkování, což obvykle znamená vklouznout někde za mlíko co nejblíž k trati.
Vybal věci, vytlač Husqvarnu a postav ji na bedýnku nebo špalek a nakopávej. Jakmile (pokud) chytne, okamžitě jí vytni nejmíň na 8000 ot. Tímhle vyšleš po depu naprosto srozumitelnej signál. Efekt je ještě lepší pokuds z koncovky při čištění důkladně odstranil i poslední zbytky vaty.
Pamatuj že na závodech jde především o psychologii a ZASTRAŠOVÁNÍ, takže to pojmi fakt ve velkým stylu - čím hlasitější tím lepší.
Další je na řadě obhlídková jízda po depu. Na tu si obleč tričko bez rukávů, zlatej řetěz kolem krku, kulicha a svítivě bílý skejtový boty. Mařenu můžeš posadit za sebe, aby si nezamazala jehlový podpatky.
Přišel čas na samotnou jízdu. Pamatuj ale že jsi na motorce zatím prakticky nejezdil, kromě nacvičování zaďáků a gumovaček o půlnoci v obytný čtvrti. Zkus se pro začátek vecpat na dětskou trať mezi 80tky, pravděpodobně si toho nikdo nevšimne.
Na trati zkoušej všechny možný stopy a střídej je co nejčastěji. Závod je hra podobně jako
šachy, a podobně jako šachová figurka se musíš pohybovat. Šach-mat - další soupeř na zemi -gratuluj si!
Pár tipů pro samotnou jízdu:
Práce s plynem je věda sama o sobě. Tobě ale stačí vědět že pokud to děláš tak že za tebou lítají kubíky zeminy, z výfuku jde modrej kouř s kapkama oleje a svody lehce svítí oranžovou barvou i v pravý poledne, pak to děláš správně!
Pozici na motorce udržuj zásadně v sedě protože to šetří energii - budeš ji potřebovat později na jízdu v depu. Prdel musí být k sedlu jak přilepená, hlavně to platí pro skoky!
Poté co mineš třetí červenou vlajku v řadě, vjeď zpátky do boxů a pokus se zlomit rychlostní rekord za tenhle den. Je to o zastrašování a psychologické válce, pamatuj!
Možná si všimneš pár nevraživých pohledů a možná schytáš i nějakou tu ránu pěstí, ale takhle holt lidi reagujou na novýho žraloka v rybníce. Říká se tomu závist a je to cena za vítězství - zvykej si.
Po závodě vyraž opět do depa, tentokrát pěšky vyslečenej do půl těla (bez ohledu na okolní teplotu) a s rozepnutýma kalhotama, abys všem ukázal, konkrétně, luxusní trencle Dolce&Gabbana, a metaforicky, že na to máš koule.
A to by bylo do začátku všechno, jsem si jistej že pokud se budeš řídit mýma radama tak se
výsledky dostaví a tvůj úspěch a respekt na trati i v depu poroste.
závodění zdar
Mačeta
Více na: http://www.motorkari.cz/tema/?t=79991
Copyright © Motorkari.cz
Joraell píše: Jinak jako základ by jsi se měl řídit tímto návodem !!
Jak na závodění v Mačeta stylu ?!
Nazdar motorkáři,
Jak možná někteří víte, nedávno jsem se dal na závodní dráhu a můžu říct že hodně úspěšně. Spousta lidí mě píše dopisy a ptají se jakej je můj recept na úspěch, a protože jsem teďka v dobrý náladě tak jsem se rozhodl sepsat pár rad pro začínající offroad závodníky.
Jak teda na offroudový závodění v Mačeta stylu??
Aby ses mohl stát závodníkem, musíš v první řadě jako závodník vypadat!
Zamiř do místního motoshopu a u pokladny pober všechny nálepky co najdeš. Výrobce pneumatik, olejů, i chčijícího Bárta Simpsna - nálepky jsou jako Pokémoni - musíš je mít všechny. Se štosem samolepek se vrať na parkoviště a všechny je nalep na zadní dveře strejdova služebního tranzita. Takhle ostatní poznají že jsi skalní a "od fochu". Nevadí když tam budou vylepený Fox a Thor vedle sebe, reprezentuješ je všechny!
Druhá nejdůležitejší věc je motorka, na jejím výběru opravdu záleží. Finance jsou omezený a kupovat si něco slabýho jako 04tku YZ125 je hovadina, nestačil by ti výkon a byl bys pomalej. Jdi proto do osvědčené klasiky - TE610 z roku 1991 v super stavu - předchozí majitel na ní jezdil 4 roky a ani na ni
nešáhnul, takovej to je super držák bez investic. Další záruka stavu je to že na tomto konkrétním kusu jel svýho času Gottwald šestidenní, takže dostala jen tu nejlepší péči. Stáhni prodejce o tisícovku za sjetý Barumky, a donuť ho přihodit pár flašek Mogulu (olej nežere!), vysol zbývajících 34 tisíc a hurá nakládat.
Doma jen nalepíš startovní čísla - stačí rovnou na plast, tabulky nepotřebuješ. Samozřejmě zvol epický číslo 69, protože takhle ty prostě válíš. Zbývající místo na plastech vyplň samolepkama, jedno jakýma, s vyjímkou čelní tabulky - tam přijdou zamračený oči Berik. Na expanzní nádobku tlumiče nasaď plechovku Redbull, drsňáci můžou i Kozel.
Naněkolikrát ohnutý originál fabrický řidítka na motorce nech, jenom je doplň kusem termoizolace z vodovodní trubky jako ochranu na hrazdičku.
Motorku jsme poladili a přichází na řadu výbava pro pilota. V kamenným obchodě dneska nakupujou jen přizdisráčský fosilie a to ty nejsi, takže všechnu výbavu poříď na internetu, nejlíp ještě z íbeje, tam jsou nejlepší ceny. Co se týče dresu, chybu neuděláš se staršími modely Wulf-Sport, Bolder (ty jsou pěkný i letošní), Oneal, Fly apod.
Helmu objednej taky přes internet, libovolnou s obskurním třípísmenným názvem kterej nikdo v životě neslyšel.
I když ti doteď na nohách perfektně sloužily holínky nebo farmerky, tak to přecejen odrazuje sponzory. Řešením je nějaká nejnižší řada bot od Fly nebo hnědý semišový Oxtary na čtyřkolku.
Jako jezdecký kalhoty perfektně poslouží modrý džíny z Tesca - zahanbení soupeřů bude velký když je pojezdí "civilista".
A to je z domácí přípravy všechno, teď zbývá naložit motorku, věci, svoji přítelkyni Mařenu z Kotěhůlek a vyrazit!!
Přijeď na trať zásadně oblečenej v dresu, se staženými okýnky a v kazoši na plný pecky puštěný AC/DC, ev. Arakain nebo Kabáti.
Najdi dobrý místo na parkování, což obvykle znamená vklouznout někde za mlíko co nejblíž k trati.
Vybal věci, vytlač Husqvarnu a postav ji na bedýnku nebo špalek a nakopávej. Jakmile (pokud) chytne, okamžitě jí vytni nejmíň na 8000 ot. Tímhle vyšleš po depu naprosto srozumitelnej signál. Efekt je ještě lepší pokuds z koncovky při čištění důkladně odstranil i poslední zbytky vaty.
Pamatuj že na závodech jde především o psychologii a ZASTRAŠOVÁNÍ, takže to pojmi fakt ve velkým stylu - čím hlasitější tím lepší.
Další je na řadě obhlídková jízda po depu. Na tu si obleč tričko bez rukávů, zlatej řetěz kolem krku, kulicha a svítivě bílý skejtový boty. Mařenu můžeš posadit za sebe, aby si nezamazala jehlový podpatky.
Přišel čas na samotnou jízdu. Pamatuj ale že jsi na motorce zatím prakticky nejezdil, kromě nacvičování zaďáků a gumovaček o půlnoci v obytný čtvrti. Zkus se pro začátek vecpat na dětskou trať mezi 80tky, pravděpodobně si toho nikdo nevšimne.
Na trati zkoušej všechny možný stopy a střídej je co nejčastěji. Závod je hra podobně jako
šachy, a podobně jako šachová figurka se musíš pohybovat. Šach-mat - další soupeř na zemi -gratuluj si!
Pár tipů pro samotnou jízdu:
Práce s plynem je věda sama o sobě. Tobě ale stačí vědět že pokud to děláš tak že za tebou lítají kubíky zeminy, z výfuku jde modrej kouř s kapkama oleje a svody lehce svítí oranžovou barvou i v pravý poledne, pak to děláš správně!
Pozici na motorce udržuj zásadně v sedě protože to šetří energii - budeš ji potřebovat později na jízdu v depu. Prdel musí být k sedlu jak přilepená, hlavně to platí pro skoky!
Poté co mineš třetí červenou vlajku v řadě, vjeď zpátky do boxů a pokus se zlomit rychlostní rekord za tenhle den. Je to o zastrašování a psychologické válce, pamatuj!
Možná si všimneš pár nevraživých pohledů a možná schytáš i nějakou tu ránu pěstí, ale takhle holt lidi reagujou na novýho žraloka v rybníce. Říká se tomu závist a je to cena za vítězství - zvykej si.
Po závodě vyraž opět do depa, tentokrát pěšky vyslečenej do půl těla (bez ohledu na okolní teplotu) a s rozepnutýma kalhotama, abys všem ukázal, konkrétně, luxusní trencle Dolce&Gabbana, a metaforicky, že na to máš koule.
A to by bylo do začátku všechno, jsem si jistej že pokud se budeš řídit mýma radama tak se
výsledky dostaví a tvůj úspěch a respekt na trati i v depu poroste.
závodění zdar
Mačeta
Více na: http://www.motorkari.cz/tema/?t=79991
Copyright © Motorkari.cz
1 reakcí na tento příspěvek Jakou koupit crosku když sem blazen!
hele ono jak to máš naplánovaný tak se moc poradit nedá v podstatě máš tři varianty jak to skončí:)
první varianta:
bez problémů budeš okamžitě jezdit jako superman, zatáčky s přesností chirurga, stolice budeš doskakovat s lehkostí motýla, prostě celkově radost pohledět.
druhá varianta:
dojde Ti že na silný motorce se špatně učí, že za každou chybu následuje trest, že svaly který jinde nepoužíváš se musí nejdřív vytvořit a tak to prodáš a koupíš něco hodnějšího.
třetí varianta:
řekneš že tohle se fakt nedá že, motokros je pro pošuky co se to maj náladu učit celej život, třikrát týdně se na tom likvidujou, cpou do toho spoustu prachů a na silnici je to prostě lepší, tak se na to vykašleš.
kterou variantu dáš musíš vědět Ty:)
Ani génius se za rok nenaučí dokonale programovat nebo hrát na hudební nástroj atd.
Tu dobu co kámoš zkoušel jezdit motokros, nebyl tejden, aby neměl něco v sádře Když už mu kosti srostli,sádru sundali,na prvním závodě, když teda ustál tréning se (byl) zrakvil (zrakven)
1 reakcí na tento příspěvek Jakou koupit crosku když sem blazen!
Ono na motorce by člověk měl jezdit pro radost, pokud se potluče radost je pryč a nestálo to za to.
Motokros občas docela bolí, ale na druhou stranu to téměř vždy naštěstí přežiju:)
Já osobně furt doma vysvětluji, že se letos utopilo víc lidí než se zrakvilo na motokrosu:)
Naposledy editováno 21.10.2015 13:39:08
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
CRF450- zaměnitelnost převodovek Honda CRF 450R | Anti | 0 | 9.6.2024 v 11:33 Anti |
jakou motorku na enduro Honda CRF 450R | XT_600 | 11 | 13.5.2024 v 09:08 Vlnič |
Pomoc s výběrem krosky Honda CR 125, Honda CRF 450R | Dzony321 | 14 | 25.3.2024 v 18:17 krokoš |
Jakou opravnou sadu na vidlice Honda CR 250 | pospa5 | 19 | 4.3.2024 v 14:39 Krautkopf |
Yamaha yzf 450 nebo honda crf 450 Honda CRF 450R | Hrobnik2005 | 6 | 22.2.2024 v 15:00 assassin |