Téma: Kurvítko zdarma
 
23.9.2015 v 18:44
Stát spočítá problémové škodovky s TDI. Jejich majitele pošle do servisu

Jsme zároveň připraveni případně svolat majitele dotčených automobilů, kterých by se problém týkal, do servisů, kde by jim výrobce bezplatně všechny parametry motoru zkontroloval a případně opravil.



To by musel být majitel vozu padlý na hlavu, aby si nechal (ač zdarma) dobrovolně namontovat kurvítko.

Na druhou stranu, koupit Škodovku skutečně může jen člověk rozumu mdlého.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kurvítko zdarma

23.9.2015 v 22:50 | Nahoru | #31

JUPP67 píše: Pher> Asi se z nákladama stejně nedostaneš tam kde s TDI.



Ale dostaneš. A dokonce se dostaneš ještě níže.

Já ted jezdím průměrně s nákladem cca 300-400kg v pick-up za cca 0,9kč na km. (spotřeba LPG kousek přes 7l)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kurvítko zdarma

23.9.2015 v 22:51 | Nahoru | #32

MarkusRetrp píše: MB 320 cdi 197 kobylek jako hezky ale ten motor proste nebyl tak pruznej



To byla teda nějaká vražda ne? 320 CDI mělo zpravidla přes 200 PS...

A zkus si vozit prdel v medvědovi s 200 koňovým benzínem... to nezaplatíš....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kurvítko zdarma

23.9.2015 v 22:51 | Nahoru | #33

Pher píše: JUPP67> kámoš musel odložit 2,5 TDi R5, koupil O1 1,6 v LPG a zatím vrní blahem. Právě že taky hodně jezdí za prací.



No uvidíme až budu měnit auto.

(reakce na) Kurvítko zdarma

23.9.2015 v 22:53 | Nahoru | #34
JUPP67> Přesně tak. Můj turbodehet už má taky přidělenou skálu

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kurvítko zdarma

23.9.2015 v 22:54 | Nahoru | #35

AndělČK píše: Ale dostaneš. A dokonce se dostaneš ještě níže.

Já ted jezdím průměrně s nákladem cca 300-400kg v pick-up za cca 0,9kč na km. (spotřeba LPG kousek přes 7l)



A za kolik mu to jezdilo v benzínu??

Myslím tomu pick-upu. A co je to zač??

Naposledy editováno 23.09.2015 23:00:49

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kurvítko zdarma

23.9.2015 v 22:57 | Nahoru | #36

soccer píše: To byla teda nějaká vražda ne? 320 CDI mělo zpravidla přes 200 PS...

A zkus si vozit prdel v medvědovi s 200 koňovým benzínem... to nezaplatíš....



hele nevim ma ho strejda a je to v automatu tak jasny ze Medu v benzinu nezaplatis stacila mi E190 ta papala jinak auto beru jako nuceny dopravni prostredek pri neprizni pocasi takze koniky nehonim

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kurvítko zdarma

23.9.2015 v 23:01 | Nahoru | #37

JUPP67 píše: Pher> Asi se z nákladama stejně nedostaneš tam kde s TDI.



Jezdim podobny kilometry jako pises a ono je to docela utrpeni to jezdit s malym/slabym autem a ten vykonnej naftak zas az tak super uspornej neni. Navic moderni diesely diky striktnim limitum zerou vic nez by museli. Ja si pristi auto urcite koupim benzinovy. Mel jsem moznost porovnat treba s benzinovym bmw a spotreba byla o cca litr vyssi.... Coz zas neni takova tragedie.

(reakce na) Kurvítko zdarma

23.9.2015 v 23:07 | Nahoru | #38
MarkusRetrp>

No já jen, že píšeš, že na spotřebu nejezdíš, tak buď najedeš pár km za rok nebo máš měsíčně několik násobků hrubé mzdy...

A pokud se ti 320 CDI zdá lenošný, tak seš teda sakra náročnej šofér...

Naposledy editováno 23.09.2015 23:07:57

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kurvítko zdarma

23.9.2015 v 23:10 | Nahoru | #39

assassin píše: Jezdim podobny kilometry jako pises a ono je to docela utrpeni to jezdit s malym/slabym autem a ten vykonnej naftak zas az tak super uspornej neni. Navic moderni diesely diky striktnim limitum zerou vic nez by museli. Ja si pristi auto urcite koupim benzinovy. Mel jsem moznost porovnat treba s benzinovym bmw a spotreba byla o cca litr vyssi.... Coz zas neni takova tragedie.



Mohl bys to konkretizovat? jakej diesel (obsah, koně) a jaký báwo (obsah, koně) ???

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kurvítko zdarma

23.9.2015 v 23:14 | Nahoru | #40

JUPP67 píše: A za kolik mu to jezdilo v benzínu??

Myslím tomu pick-upu. A co je to zač??



Benzín ani naftu už cca 300tis km nepoužívám. Na pumpě za ně chtějí hrozně moc.

Je to vozítko Škoda Pick-up 1.3MPI r.v. 2001 v plné palbě. Takže tam mám i zrcátka. Trochu jsem si pohrál v ECU, tedy přesněji v zapalovací mapě a dlouhodobě se držím na cca 7l LPG. Před úpravou cca 8l LPG. Jezdím abych nepřišel o ŘP, takže na 90ce tachometrových 100. atd.

Mě to stačí. Hlavně při nájezdu cca 50tis km ročně mě to ušetří dostatek peněz, abych je mohl utratit jinde.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kurvítko zdarma

23.9.2015 v 23:26 | Nahoru | #41
AndělČK> Nejlepsi je kdyz pak za rok projezdis stejny penize jako nekdo, kdo najede 10000, ale spotrebu moc neresi, protoze najede malo..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kurvítko zdarma

23.9.2015 v 23:33 | Nahoru | #42

soccer píše: Mohl bys to konkretizovat? jakej diesel (obsah, koně) a jaký báwo (obsah, koně) ???



V70 2.4d 120kW
Bmw 325i (3.0i) 160kW

Jo volvo je vetsi a tezsi... Ale zas je tam ta spotreba v podstate stejna. Ten litr navic jsem si pridal pro vic ferove srovnani - stejnej motor v 5ce, ale tam bohuzel nemam osobni dlouhodobou zkusenost...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kurvítko zdarma

23.9.2015 v 23:35 | Nahoru | #43
assassin>

a kolik že je ta spotřeba?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kurvítko zdarma

23.9.2015 v 23:36 | Nahoru | #44

_monty píše: AndělČK> Nejlepsi je kdyz pak za rok projezdis stejny penize jako nekdo, kdo najede 10000, ale spotrebu moc neresi, protoze najede malo..



Ono najet 50tis rocne - to uz stravis v aute hodne casu - zvlast kdyz to nejspis nebudou dalnice s prumerem vysoko na 100kmh - jako to mam ja a i tak mi toho casu orijde strasne moc. A ono kdyz pak tolik casu stravis v aute , uz chces nejakej komfort... A ono pak ani neni tolik casu ustrene penize utratit jinde...
Ja treba radeji jedu za 9 nafty misto za 6 a usetrim hodinu nebo i vic na ceste z DE .... Ta hodina ma pro me vetsi cenu nez 10-15litru nafty

(reakce na) Kurvítko zdarma

23.9.2015 v 23:37 | Nahoru | #45

soccer píše: assassin>

a kolik že je ta spotřeba?



8.5-9litru na sto

Kurvítko zdarma

23.9.2015 v 23:39 | Nahoru | #46
Aha...

Takže i když je V70 schopno jet za 6, svižnější jízdou jezdíš za 9 nafty...

OK a opravdu mám věřit tomu, že báwo s třílitrem pojede při svižnějším stylu jízdy za 10 benzínu?

Nebude to spíš tak 13 litrů?

Naposledy editováno 23.09.2015 23:50:17

(reakce na) Kurvítko zdarma

23.9.2015 v 23:47 | Nahoru | #47

assassin píše: Ono najet 50tis rocne - to uz stravis v aute hodne casu - zvlast kdyz to nejspis nebudou dalnice s prumerem vysoko na 100kmh - jako to mam ja a i tak mi toho casu orijde strasne moc. A ono kdyz pak tolik casu stravis v aute , uz chces nejakej komfort... A ono pak ani neni tolik casu ustrene penize utratit jinde...
Ja treba radeji jedu za 9 nafty misto za 6 a usetrim hodinu nebo i vic na ceste z DE .... Ta hodina ma pro me vetsi cenu nez 10-15litru nafty



Dělám buhužel 50% rukama a 50% hlavou. Pro mě je daleko větší pohodlí jezdit ve Škoda pick-up, než pak u zákazníka makat. Komfort si dělám doma. Až budu mít zaplacenou hypo, tak si koupím jiné auto a budu mít i komfort na cestě.

Kdybych si měsíčně vydělal přes 100tis kč, tak bych šel do lepšího auta hned. Bohužel jsem pod.

Naposledy editováno 23.09.2015 23:47:33

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kurvítko zdarma

23.9.2015 v 23:51 | Nahoru | #48

Dawe02 píše: ...Ty ECU dokazi spolehlive poznat NEDC i WLTP, ne jen americke HFET nebo FTP... To se vi, treba Ricardo se s tim uz par let zpet chlubilo v prezentacich.

Nechapu to halo ted, jen legalne vyuzivaji prostoru pro optimlizaci. Dela to v jiste mire skoro kazdy OEM.



Mohu poprosit o konkrétnější specifikaci? Co jsem byl dosud na ME s motorem 1.5CRDi, tak měřák se akorát krokodýly nacvakne na svorky baterky, čímž může jedině z pulsů od vstřiků, které coby rušení prolezou až k baterce, zjistit otáčky motoru, ale těžko něco dalšího. Dále jen sonda opacimetru do laufu a na OBD štekr se měřák nepřipojuje. Z toho ani ECU nemůže nijak detekovat, že se právě provádí měření a přepnout pal. mapu na "čistší režim", aby následně po odjezdu ze stanice opět "pustila motor ze řetězu". A pro výrobce i provozovatele měřáku by logicky těžko bylo žádoucí, aby vysílal nějaký signál, z kterého by ECU mohla měření poznat a "ochcat" jej. Sice při poslední zkoušce se dostala kouřivost pod limit až asi na páté vytočení a,le to zřejmě nebyl vypálená DPF - čemuž se při své jízdě stylem (jen se dotýkám plynu" nedivím.
U benzinu, jak u veterána (klasika karbec a rozdělovač, žádná eln. kurvítka), tak u motoru 1.4MPI GLS (čtyřbodovka atmosféra, klapka ovládaná lankem), se zase jen cvaknou kleště na VN kabel pro měření otáček a tím to hasne.

Tak o co konkrétního se v případě tohoto humbuku jedná? Čím dál víc se množí ohlasy-podezření, že ve finále se z toho vyklube, že zkrátka v US rostou prodeje evropských aut, zatímco místní značky nejsou štonc dostat se na stejné kvality, tak se hodí do krámu každá šance, jak nějakou značku pošpinit. Ostatně pamětníci budou znát, jak Reagan pumpoval do H-D kopice dotací a ještě zaváděl částečná "embarga" na import evropských a japonských motocyklů, když obyvatelé US tyto objevily a o H-D a Indian (které byly technicky o desítky let nazpět) najednou nebyl zájem.

(reakce na) Kurvítko zdarma

24.9.2015 v 00:06 | Nahoru | #49
assassin> Schvalne sem to nahrubo spocital a behem roku stravim v aute 420 hodin, v praci 1900, prospim 2555 a na volnej cas mi teda zbejva 3885 hodin..pocitam s najezdem 28000 km..oproti tem ostatnim casu ho v aute zas tolik nestravim..nez lepsi auto mi prijde rozhodne lepsi investice poradna postel..

(reakce na) Kurvítko zdarma

24.9.2015 v 00:12 | Nahoru | #50
J.M.K.> Nejak sem to nestudoval, ale myslim si, ze jednotka to pozna z jizdniho rezimu..pochybuju, ze pri tech zkouskach podle normy se auto jenom turuje na neutral jako na emisich..

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kurvítko zdarma

24.9.2015 v 00:17 | Nahoru | #51

J.M.K. píše: Mohu poprosit o konkrétnější specifikaci? Co jsem byl dosud na ME s motorem 1.5CRDi, tak měřák se akorát krokodýly nacvakne na svorky baterky, čímž může jedině z pulsů od vstřiků, které coby rušení prolezou až k baterce, zjistit otáčky motoru, ale těžko něco dalšího. Dále jen sonda opacimetru do laufu a na OBD štekr se měřák nepřipojuje...



To me ani nenapadlo, ze by to nekdo pochopil takhle
Vubec nejde o pravidelne emisni kontroly. V USA ani zadne technicke prohlidky a mereni emisi nejsou povinne. I kdyby byly, tak to se jede bez zateze a ani v prebehovych otackach neni sance prekrocit limity, protoze proste ten motor (pokud nema velky problem) nema duvod spalovat.

Cela finta se tyka homologacniho testovani auta (a take predbezneho testovani na engine benchi).
Ty honologacni cykly (hlavne ty starsi) maji velmi charakteristicky prubeh rychlosti vozidla, otacek a zateze. Prakticky se pohybujes po useckach a definovanych bodech v motorove mape.
Takze neni velky problem dat do ECU agenta, ktery sleduje tyhle tri parametry (plus teplotu napr.) a pokud vysleduje tento charakteristicky vzor tak prepne mapu na tu vhodnejsi. U novejsich cyklu je to slozitejsi, ten cyklus je podobnejsi normalni jizde a horsi na detekci, ale zase test predepisuje ze musi byt zapnute vsechny vykonove spotrebice, jako A/C, vyhrivani oken, sedacek atd. coz zase detekci usnadnuje.
Jak proste.

Naposledy editováno 24.09.2015 00:29:26

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kurvítko zdarma

24.9.2015 v 00:34 | Nahoru | #52
Dawe02> Tak to bude ono... čili v tom "výzkumáku" použili režim podobný běžné jízdě, což ECU neodhalila a nezařadila "lepší" mapu, de facto" náhodné" odhalení. Děkuju za vysvětlení.

1 reakcí na tento příspěvek Kurvítko zdarma

24.9.2015 v 00:37 | Nahoru | #53
Dawe: nejak mi nejde na rozum jakej je kolem toho humbuk. To ze se auta prizpusobuji podminkam cim dal "chytreji" se prece vi a tohle je proste jen "adaptace" na navozenej stav - ze se auto prizpusobi nadmorske vysce, sportovnimi stylu jizdy atd uz neni divne nikomu - nechapu ze si VW necha tohle libit a jeste si CEO nasype popel na hlavu. Pritom to auto proste jen dela to co ma a co dela kazde jine... Nechapu ze pravnici z obvineni, ze nekdo "fejkuje" neudelaj tuhle obycejnou adaptaci...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kurvítko zdarma

24.9.2015 v 00:40 | Nahoru | #54
Dawe02> teoreticky si to pri trose smuly muze prehodit i majitel?
Vzpomel jsem si na ucetni, ktery pri najezdu cca 4000 prestal tahart naftovej citron. V service poladili rj. Madam porad honila spotrebu a hrala si s tlacitky.
Takze kdo vi?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kurvítko zdarma

24.9.2015 v 02:05 | Nahoru | #55

Číkus píše: Redguy> Není diesel jako diesel, např s 2.4 JTDm jsem maximálně spokojený



To se dávalo do 147? Nebo už sis koupil něco většího, pro rodinu??

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kurvítko zdarma

24.9.2015 v 02:18 | Nahoru | #56
MedWed> 156

(reakce na) Kurvítko zdarma

24.9.2015 v 06:35 | Nahoru | #57

Číkus píše: MedWed> 156



Rostes!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kurvítko zdarma

24.9.2015 v 07:30 | Nahoru | #58
JUPP67> Najezdim 25 tkm rocne a mam LPG, takze naklady urcite mensi, nez ty tvoje smradlavy kamna

SMRT TDI !!!

Kurvítko zdarma

24.9.2015 v 08:46 | Nahoru | #59
A na najezd 50tkm? jeste do nedavna jsem najizdel 70 - 75tkm za rok

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kurvítko zdarma

24.9.2015 v 09:07 | Nahoru | #60

Pher píše: Naopak!
Na příští rok se chystá Ducati TDi



Vrat se do hrobu. To uz se davno vyrabi. Ja kdyz to nakopnu, tak to kadla-kadla je stejny, jako tchanuv Zetor na volnobeh...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.

TOPlist