Téma: Kurvítko zdarma
Stát spočítá problémové škodovky s TDI. Jejich majitele pošle do servisu
To by musel být majitel vozu padlý na hlavu, aby si nechal (ač zdarma) dobrovolně namontovat kurvítko.
Na druhou stranu, koupit Škodovku skutečně může jen člověk rozumu mdlého.
Jsme zároveň připraveni případně svolat majitele dotčených automobilů, kterých by se problém týkal, do servisů, kde by jim výrobce bezplatně všechny parametry motoru zkontroloval a případně opravil.
To by musel být majitel vozu padlý na hlavu, aby si nechal (ač zdarma) dobrovolně namontovat kurvítko.
Na druhou stranu, koupit Škodovku skutečně může jen člověk rozumu mdlého.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kurvítko zdarma
Dawe02> teoreticky si to pri trose smuly muze prehodit i majitel?
Vzpomel jsem si na ucetni, ktery pri najezdu cca 4000 prestal tahart naftovej citron. V service poladili rj. Madam porad honila spotrebu a hrala si s tlacitky.
Takze kdo vi?
Vzpomel jsem si na ucetni, ktery pri najezdu cca 4000 prestal tahart naftovej citron. V service poladili rj. Madam porad honila spotrebu a hrala si s tlacitky.
Takze kdo vi?
Pher píše: Dawe02> teoreticky si to pri trose smuly muze prehodit i majitel?
Vzpomel jsem si na ucetni, ktery pri najezdu cca 4000 prestal tahart naftovej citron. V service poladili rj. Madam porad honila spotrebu a hrala si s tlacitky.
Takze kdo vi?
Ano, ale je to dosti nepravdepodobne a navic z toho rezimu ECU zase nejpozdeji pri keyOFF vyskoci. Take se tato optimalizace da vypnout (parametrem s nicnerikajicim jmenem) v nejake dalsi revizi firmwaru pri prvni prilezitosti a uz to jezdi bez toho..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.