Díky všem za rady!!!
georgeCZ píše: Tenere má ten podvozek fakt starej, vlní se a potápí. Bez progresivek to skoro ani nemá cenu a to neřeším moje stále technické problémy s chováním při vysokých rychlostech.
A to bych tipnul, že tou vysokou rychlostí myslíš něco kolem 140ti.... v tomhle jsou všechny GS (1100-1200), ale i třeba Varadero, V-Strom, Caponord....úplně jinde. Tyhle motorky už umějí jezdit skutečně rychle. Zase jsou to oproti ST autobusy, což je ale mínus jen v terénu (mimo asfalt), pokud máš alespoň náznak asfaltu jedeš jak pán.
1 reakcí na tento příspěvek Honda Varadero xl1000v vs. Bmw 1200gs
georgeCZ píše: Dobrý je, že jsem nikdy nejezdil na něčem silnějším pořádně, tak mě všechno přijde že to jede jako kráva. A tenere nemenim kvůli výkonu, ale stalim technickým problémům. Nebaví mě trictvte roku ladit a nic nenaladit.
zas pokud ti to výkonově stačí, tak bych kouknul klidně po malým v-stromu. Ale to už jsme naprosto OT tady.... no nic, ke géesu se klidně ptej, pokud tě napadne něco konkrétního.
1 reakcí na tento příspěvek Honda Varadero xl1000v vs. Bmw 1200gs
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda Varadero xl1000v vs. Bmw 1200gs
georgeCZ píše: Me jde o to, co čekat ohledně servisu okolo těch 80 tisíc nájezdu. Myslím 1200, jestli jsem schopen to sevisovat sám, za dodržení dilenslych a technických postupu.
Jak je několikrát zmíněno, ty km toho samy o sobě moc nevypoví. Obecně ty GéSa vydržej hromadu km a v 80ti by nemělo nic vážného odejít. Je ale potřeba počítat s tím, že to je cestovní enduro a někdo víc cestuje a někdo víc jezdí enduro. Od toho se dost odvíjí, takže z těch dražších položek:
Spojka (dost drahé, sám to nejspíš nedáš) - hodně podle používání, někdo jí dělá v 70ti, někdo ve 150ti, někdo možná i později
Ložiska koncového převodu (sám nejspíš nedáš) - hodně o způsobu ježdění a o údržbě (výměny oleje v hrušce), obecně vzato vydrží min.50000km, většinou ale mnohem víc.
O ničem jiném závažném snad ani nevím, jinak vše se dá dělat celkem v klidu doma - nejlépe kouknout na videa sem (něco je 11X0, něco 1200, obecně na těchto stránkách najdeš hodně info). Zda to zmákneš posuď sám. Hodně důležité je vybrat pěkný zachovalý kus motorky a pak na ní nesrat, od toho se vše odvíjí.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda Varadero xl1000v vs. Bmw 1200gs
Jinak tak jak píšeš.Rozhodující je stav konkrétního kusu.Na jaře se tu měl kluka co přivezl na servis Gasa.A vyprávěl mi,jak koupil ikonu(rozuměj BMW ) jako konečné řešení.Motorka jako že dobrý,ale špatně vybral.Vzal totiž dovoz z GB,což by se mohlo zdát jako dobrá alternativa ale ne v okamžiku kdy původní majitel bydlí na pobřeží.Prý to bylo sežrané skrz naskrz.Do půl roku ji poslal dál a konečné řešení vymyslel téměř ideálním způsobem:Za utržené peníze koupil na opravdový terén rok starý Gas Gas 450 a na cestování zánovního TransaAlpa.
Anti píše: Dave81> Kdyby byli všichni majitelé BMW jako ty,neměl bych žádné předsudky.
Jinak tak jak píšeš.Rozhodující je stav konkrétního kusu.Na jaře se tu měl kluka co přivezl na servis Gasa.A vyprávěl mi,jak koupil ikonu(rozuměj BMW ) jako konečné řešení.Motorka jako že dobrý,ale špatně vybral.Vzal totiž dovoz z GB,což by se mohlo zdát jako dobrá alternativa ale ne v okamžiku kdy původní majitel bydlí na pobřeží.Prý to bylo sežrané skrz naskrz.Do půl roku ji poslal dál a konečné řešení vymyslel téměř ideálním způsobem:Za utržené peníze koupil na opravdový terén rok starý Gas Gas 450 a na cestování zánovního TransaAlpa.
Předsudky jsou ošklivá věc. Řekl bych že na GéeSech jezdí povětšinou normální chlapi, bohužel, stejně jako v každé komunitě i zde se najde pár blbců, kteří poutají pozernost.
Motorky z GB bývají problematické s tou korozi, kterou zmiňuješ, to je známá věc.
2 reakcí na tento příspěvek Honda Varadero xl1000v vs. Bmw 1200gs
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda Varadero xl1000v vs. Bmw 1200gs
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda Varadero xl1000v vs. Bmw 1200gs
georgeCZ píše: Hele mám rád vykonovou špičku, tak právě uvažuji o ty 1200, ale uvidím jak mě to chytne. Tenerka má spatnej podvozek a hrozně se to potápí. Má ale krasnej motor, kterej má sportovní geny. To si myslím že bude ta největší změna.
Jestli mas rad vykonovou spicku, tak zkus kouknout na triumph tyger..
PETARDAK píše: Danes.72> Píšeš o nových motorkách? Nebo s kolika najetýma km jsi koupil BMW a s kolika HONDU?
no skoro plastomrdku jsem koupil od bratrance a mela najeto 20000 a byla rok a pul stara,varana jsem bral od pana co na nem nalital 9000km a mel ji 3leta.
1 reakcí na tento příspěvek Honda Varadero xl1000v vs. Bmw 1200gs
MILOS61 píše: Když sem prodával TDM 900 na které bylo najeto 120 000 (sám sem najel 65 000) tak sem si koupil BMW 1150 GS že si polepším ale omyl proti TDM nic moc tak šla zase po 8 000 km do světa.
za mě radši Varana i když 1200 gs bude asi něco jiného .
jak tě mohlo napadnout přejít z motorky na prasolet,proč jezdit na hrochu když existují koně
Naposledy editováno 09.08.2015 16:50:48
petrumr píše: proč do doho vrtals, když to měls v záruce, nebo vy jste v rodinách takoví ojebáváci že falšujete aji roky výroby? Co tomu startéru bylo? že jsi ho musel měnit? Spotřebu jsi měl jakou.?
pokusim se to dohledat,a pisnu presne jak jsem to mel.co si pamatuji na 100pro ze ty smejdi me pekne ojebali se svolavackou.
1 reakcí na tento příspěvek Honda Varadero xl1000v vs. Bmw 1200gs
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda Varadero xl1000v vs. Bmw 1200gs
petrumr píše: Měls tam ten kryt? Nevím, jak se dovnitř může dostat povrchovéj bordel nebo ze zadu i ze předu jsou gumičky, ten startér je automobilní systém a je to valeo.
nejsem uplne blbej abych sundaval kryty.ale jestli myslis tek kousek plastu tak ten jsem tam mel.je to proste standartni vada brambor.
Danes.72 píše: nejsem uplne blbej abych sundaval kryty.ale jestli myslis tek kousek plastu tak ten jsem tam mel.je to proste standartni vada brambor.
Ahoj, s problematickým regulátorem palivovýho čerpadla máš pravdu, taky na něj je od BMW svolávací akce (bezplatně a i kdyby, tak 4 tis.rozhodně nestojí- nyní ca 2900 Kč, upravené provedení již neodchází), stejně jako třeba na unašeč zadního kola.
O chronických problémech se startérem ale nic nevím(to neznámená, že pár jedincům by nemohl odejít, ale tak si to nepodával), osobně si myslím, že pokud motorku často nekoupeš (starter ve vodě), tak by neměl být výraznější problém. Je o tom na netu někde zmínka? Rád bych kouknul a dozvěděl se víc.
E: ještě tu nebyl zmíněn problém imobilizeru (Antena EWS) prvních 12tek, o tom se skutečně ví a taky na něj byla myslím svolávačka. Tím to ale končí. Ta motorka 100%ní není, asi jako žádná jiná. U BMW spatřuju výhodu v tom, že pokud je svolávačka, tak klidně na 10 let starou motorku. Myslím, že například u Hondy regulátory nikdo bezplatně nemění...
Naposledy editováno 11.08.2015 10:45:11
se 2 metrama koukni na GSA ne GS
s varanem ti neporadím neznám pro mě to je velká kráva ale koukni třeba sem
www.varadero.cz/index.html
bávo www.bmwgs.cz/forum/viewforum.php
u báva pokud máš dost peněz tak koukni po 2010 DOHC 81 kw jede to fest
bávo dobře popsal Dave 81 v příspěvku 13 na bávo je asi nejvíc doplnků novejch nebo na bazaru
jo a co řeknou lidi neřeš blbcu je všude dost na moto budeš jezdit ty budou tě snad posuzova jak se chováš ty a né na čem jezdíš
nejdřív si o tom dost počti ať nekoupíš první vránu kterou ti nabídnou až budeš natěšenej jak malej smrad před hračkárnou hodně štěstí při výběru
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Stator Varadero 1000 rv 2000 Honda XL 1000V Varadero | Patton | 8 | 30.8.2024 v 14:05 Gahan37 |
Slovensko nebo Polsko 26-31/8 Honda XL 1000V Varadero | Epidem | 3 | 17.8.2024 v 20:31 Rubini |
Je 50000 tkm pro varadero moc? [1, 2] Honda XL 1000V Varadero, Honda FJS 600 Silver Wing | Rocco10000 | 38 | 24.3.2024 v 18:29 karlos-transalp |
Seřízení klapek sání Honda XL 1000V Varadero | mkl33 | 6 | 15.3.2024 v 23:48 Fiko |
Nefunkční tachometr Honda XL 1000V Varadero | kanar1970 | 8 | 7.3.2024 v 06:04 vilemx |