natrafil som na internete na dost vela prispevkov kde ludia prestali cistit retaz na motorke pretoze to nema ziaden vyznam. Velakrat sa spomina ze retaz vydrzala dlhsie, sem-tam ze rovnako ako keby sa cistila, ale ani raz som nevidel nikoho aby pisal ze vydrzala kratsie oproti cistenej retazi.
Taky scottoiler je vlastne rovnaky pristup, retaz sa iba dookola maze.
Je tu niekto kto sa rozhodol ist touto cestou a vie sa podelit o svoje poznatky?
Naposledy editováno 30.07.2015 12:20:39
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NEcistenie retaze
t_freedom píše: oioi01> no něco mi říkalo, že raději novej ... ale myslím, že s vyjetým se stane taky prd. Krom toho je hustší ...
píše člověk na sametovém čtyřválci se cca. 100HP...
Kolem 30t km budu buď skákat přískokama... jak bude nerovnoměrně vytahanej...a kolečka budou bez zubů...
jesli bude po třiceti vytahanej,no tak to jseš prase
to co jsem popsal,píše člověk kterej najel 60tis na řetěz s dr big,a né seriovej na rúznejch soutěžích plus mnoho víkendú doupov a tankodromy,jo a nejsem takhle sám,tak nic nevymejšlej.
ps.máš to kousek,dojeď na rackreyd,dostaneš školení na řetězy
Naposledy editováno 30.07.2015 19:50:00
VlaHa píše: jesli bude po třiceti vytahanej,no tak to jseš prase
to co jsem popsal,píše člověk kterej najel 60tis na řetěz s dr big,a né seriovej na rúznejch soutěžích plus mnoho víkendú doupov a tankodromy,jo a nejsem takhle sám,tak nic nevymejšlej.
ps.máš to kousek,dojeď na rackreyd,dostaneš školení na řetězy
To se pozná, znalec motorek a jejich specifik.
1 reakcí na tento příspěvek NEcistenie retaze
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NEcistenie retaze
proboha chápej, že 130HP na kole...v ucukaným dvouválci je trochu něco jinýho... prostě motor testastretta a i jiný Ducatky takový jsou.... a stejně jako ty znáš Bigy co maj 60tkm (je to sice jednobuch, ale s vyvažovákem/kama...a s třetinovým/ polovičním výkonem)...já znám x lidí s podobnýma motorama co mám já a porostě přes dvacet to moc nedá...co ti mám psát? Myslíš že jsem spadl z jahody na znak? Že tu mašinu mám tejden... že nemám kettenmax a o řetěz se nestarám? ... bože tohle fórum je plný znalců svého stroje a poměřujou tím všechny...
Já věřím že R1 dá na řetěz třeba 30-35t km...už ano...je to prostě hladkej čtyřvál.
Mám SS900 a německej majitel mi říkal, že dá na řetěz běžne 50tkm... nemám proč tomu nevěřit...ta mašina funguje diametrálně jinak, hladčeji, mírněji... a má víc koní jak BIG... často jde o motormanagement než o válce a výkon...
a mám neblahé tušení, že jsme podobnou debatu vedli několik let zpět... když jsem taky plkal nesmysly proti mazání olejem atd... pak si přizval bandasku...co ? No snad tě bude hřát u srdce, že jsem se lobbistických tezí o puchření gumy kroužků a jiných píčovin zřekl ...veř že se starám o svůj řetěz příkladně
Naposledy editováno 31.07.2015 09:08:13
1 reakcí na tento příspěvek NEcistenie retaze
1 reakcí na tento příspěvek NEcistenie retaze
ale kdyz jsem retez mel, tak jsem ho cistil, protoze proste nemam rad, kdyz je jak prase. Mozna se mi pece nevrati na zivotnosti, ale i tak mi to prinasi fajn pocit
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NEcistenie retaze
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NEcistenie retaze
Já vás hoši fakt žeru
1 reakcí na tento příspěvek NEcistenie retaze
Veverčák píše: retez necistim, nemazu ...
ale kdyz jsem retez mel, tak jsem ho cistil, protoze proste nemam rad, kdyz je jak prase. Mozna se mi pece nevrati na zivotnosti, ale i tak mi to prinasi fajn pocit
V první větě ti něco chybí
"Retez necistim, nemazu ... ja ho ani nemam"
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NEcistenie retaze
Tech píše: Čistění je k ničemu, uvnitř řetěz stejně nevyčistíte, proto tam máte ty o kroužky. Základem dlouhé životnosti je mazat, mazat a mazat. Nejlíp olejem, já na ty lepidla ve spreji nevěřím. Hlavně pro ty, kdo jezdí občas ve špinavém prostředí či terénu, to se ten prach a písek nalepí na řetěz a je to jako brusná pasta. /můj názor/
Naprostý souhlas. Já to mažu tím nejlevnějším převoďákem a nepoužitými zbytky motoráku. Vyjetej olej je špatný, tvrdé kousky karbonu lezou do kroužků. Čas od času otřu hadrem v petroleji včetně koleček a příslušenství, aby se mastnota nehromadila a hotovo. Oleje dávám hodně, bordel z řetězu mi po ohřátí vylítá přirozenou cestou. Jenom je potřeba trochu zauvažovat kdy namazat a jakým stylem po tom ject, olej na gumu nepatří.
Julip píše: Naprostý souhlas. Já to mažu tím nejlevnějším převoďákem a nepoužitými zbytky motoráku. Vyjetej olej je špatný, tvrdé kousky karbonu lezou do kroužků. Čas od času otřu hadrem v petroleji včetně koleček a příslušenství, aby se mastnota nehromadila a hotovo. Oleje dávám hodně, bordel z řetězu mi po ohřátí vylítá přirozenou cestou. Jenom je potřeba trochu zauvažovat kdy namazat a jakým stylem po tom ject, olej na gumu nepatří.
Přesně tohle a různé Scottoilery má s mazáním málo společného!Ano,trochu to maže,ale spíše to zabraňuje usazování bordelu.
Prakticky ten řetěz neustále čistíte-umýváte v oleji.
Chtělo by to oprášit teorii,co,jak a proč mazat,kam je potřeba mazadlo dostat.
Vaše(naše) praktické zkušenosti jsou neocenitelné,ale vědět jak to(něco) funguje taky není k zahození.A to myslím všeobecně.
Další věc je ta, že pokud o sebe třou suchý kovový plochy, tak na nich musím logicky ztrácet výkon a zvyšuje se mi spotřeba.
Ikdybych pominul všechny tyhle opodstatněný důvody nečistit a nemazat, tak by mě sralo to, že mám řetěz jak když se prase vyválí v hovnech
Kdo maže, ten jede
fockewulf píše: spíš hodně lidí neumí mazat řetěz...nanesu mazivo, nechám to pár minut působit-těkavé látky donesou mazivo tam, kam mají a za cca 10minut řetěz otřu hadrem! Ne že nechám mazivo na povrchu aby se do toho nalepil bordel.
No to jo, ale nesmíš používat přilnavé mazivo, to z toho za 10minut sundáš už jenom nějakým čističem. Jinak souhlas.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NEcistenie retaze
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NEcistenie retaze
VlaHa píše: t_freedom> konečně náznak pochopení,ano přesně tak jaks napsal
možná až sundáš klapky z očí pochopíš že existujou i jiný motorky než ty znáš. .. ... dvě (tři? )...no hlavně Big zdaleka ne v originále. ..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NEcistenie retaze
Naposledy editováno 02.08.2015 18:22:07
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NEcistenie retaze
Naposledy editováno 02.08.2015 18:42:31
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NEcistenie retaze
Naposledy editováno 02.08.2015 18:47:39
se divím,že ti výrobci řetězů dávno nezakázali příspěvky(ne,na cenzůru nevěřím!)
...si představ,že by to začali fšichni dělat jako Ty,to by mohli v ČZ řetězy(a nejen tam) rovnou vyhlásit nucenou dovolenou!
...ano,je to neuvěřitelné,co tady prezentuješ,kór pro nás,co si myslíme,že se o moto(řetěz) pravidelně a dobře staráme.
Má osobní zkušenost je taková,že kdybych si origo řetěz(RK) svou blbostí-nezkontrolováním po pravidelném servisu v 24tis.km,kde mě ho iniciativně dopnuli-nevytahal,mohl ještě v klidu sloužit.Stačilo by jen zavčas vyměnit pastorek.Ale jak se říká,není nad to poučit se z vlastních chyb,protože cizí chyby jsou nám většinou(bohužel) k smíchu.
...čistím a mažu i když mě to nebaví! ve 30tis. druhý řetěz,teď 45tis. a ještě něco najedu,než budu měnit sadu.
Naposledy editováno 02.08.2015 23:27:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NEcistenie retaze
Neměl jsem vždy jen dvouvál a měnil jsem řetězy i později než ve 22-25tkm.
Nejsem si jistej kdo tady dělá ze sebe zabedněnou rouru ... sedni na TLko...VTRko...Ducati...a udrž ten řetěz přes 30tkm...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NEcistenie retaze
Naposledy editováno 03.08.2015 17:19:22
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Versys 650 - error code 32 "subthro... Kawasaki Versys 650 | RiosCZE | 5 | 20.5.2024 v 12:32 Krautkopf |
kawasaki versys 650 - chcípání Kawasaki Versys 650 | aklenot | 1 | 30.4.2024 v 09:30 Krautkopf |
Připojení navigace Kawasaki Versys 650 | Kuba1369 | 9 | 27.4.2024 v 09:12 Woodpec |
Versys/ Nx / NC [1, 2] Kawasaki Versys 650, Honda NC 750X, Honda NX500 | HALLU | 54 | 26.3.2024 v 20:03 TomasNBK |
Držák mobilu [1, 2] Kawasaki Versys 650 | Ameral | 41 | 24.3.2024 v 18:10 Radek_S |