Téma: Gumy na BMW S1000RR
 
27.7.2015 v 10:49
Ahoja všem,
nenašel jsem zde podobné AKTUÁLNÍ(novinky přibývají) téma na tuto problematiku a rád bych se nechal inspirovat vašimi návrhy a zkušenostmi....
A to jaké by jste mi doporučily na výše zmíněné moto gumy ? Za týden Alpy , přitom v provozu dost sportovní jízda , ale zároveň s rozumem , tudíš kolena si schovávám vesměs na Masec - letos asi tak 7x na volných jízdách + mám v plánu 1 až 2 dny celodeního klubového ježdění , občas výlet, motosraz .....
Jelikož se objevím na okruhu párkrát za rok , pak nějaký ten výlet a pak ty Alpy si myslím, že by byla fajn nejspíš dvojsměs či vícesměs ,jelikož ten střed pak letí závratným tempem, ale zároveň bych si představoval gumu , která podrží ve vyšším tempu na okruhu...
Představu ňákou mám , ale rád bych slyšel víc názorů na věc a díky za odpovědi k věci

Naposledy editováno 27.07.2015 10:51:17

Gumy na BMW S1000RR

27.7.2015 v 11:38 | Nahoru | #1
Hele já s mým výkonem používám cestovně sportovní Angely GT, ale kamarád na R1 nedávno brousil Most, tak jsem se ho ptal na čem jezdí a :

Dunlop sportsmart 2.. aspoň teda myslim,.. nějak se v tom Dunlop označení poslední dobou neorientuju,.. Na to, že je na nich 5x20 a 4x30 minut v Mostě jsou pořád jak nový,.. A čím víc jsou sjety, tim líp se na nich cítím,.. Nechápu,..




Gumy na BMW S1000RR

27.7.2015 v 11:53 | Nahoru | #2
Jojo ty sportsmarty mám ve výběru ... teď do toho hledím a porovnávám parametry, jednotlivých značek , tipů gum jejich přesné zaměření... Je toho celkem dost , tak se mi každá zkušenost hodí , nejvíc teda supersportařů s podobným zaměřením jak já tudíš vyjíždky v provozu , srazy, sem tam okruh , letos bych tam chtěl o trochu více jak v minulosti....
Ale dík za zkušenost hlevně potřebuju tvrdší střed , jelikož to Báwo letí jak hovado a párkrát se čék nechá unést na rovince a je z teho kostka... a taky co nejlepivější kraje , nechcu , aby mě někde na okruhu zklamala...
I když zase na druhů stranu třeba dnešní sportovně-cestovní gumy lepí na okruhu celkem dost ....ale aj tak jistota je jistota radši ať se sjede krapet dřív , ale je lepivější...

Naposledy editováno 27.07.2015 11:55:53

Gumy na BMW S1000RR

27.7.2015 v 12:00 | Nahoru | #3
vždy je to něco za něco, výdrž vs. grip..
Já na Angelech jezdil na guzzi taky most a držely, ale já na výjezdu na zadní kolo 180 koní nepošlu ani omylem, na to mi jich 100 chybí
Jinak ty pneu jsou fakt supr, jezdim až na hranu, maj momentálně najeto 8 tis. , kostka z nich není a ještě určitě 2 tis. km daj

1 reakcí na tento příspěvek Gumy na BMW S1000RR

29.7.2015 v 12:07 | Nahoru | #4
Ahoj pane, trošičku si rýpnu..... věčné téma - pneu na všechno. Nefunguje :D Ale k věci. Sice nemám osobní zkušenost, ale kluci za zahraničního SP klubu, byli teď cca 5500km přes celou evropu včetně okruhu (VTR SP - 140HP) a nemohli si vynachválit Metzeler M7RR. Připojím foto cca 5800km na té pneu. A prý fakt dobrý. Koukni, třeba ti to pomůže.



1 reakcí na tento příspěvek Gumy na BMW S1000RR

29.7.2015 v 22:18 | Nahoru | #5
Taky Metzeler M7RR,tady je testujou přímo na bmw .

(reakce na) Gumy na BMW S1000RR

30.7.2015 v 15:07 | Nahoru | #6
CBRlitrRR> ... no rozhodoval jsem se mezi něma a Bridgema S20Evo a nakonec jsem vzal díky o kapičku lepším referencím S20Eva (co jsem měl možnost vydolovat) a taky díky dřívější zkušenosti s Battlaxama BT16Pro - s těma jsem byl na dřívějším fárošovi nadmíru spokojený..... ale díkec za tvou reakci

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gumy na BMW S1000RR

30.7.2015 v 15:14 | Nahoru | #7
Sobi> čau pane jojo nakonec to bylo o výběru mezi Bridgema S20Evo + Metzelerama M7RR a o kapičku to slzu vyhrály S20Evo ... jelikož sem sehnal víc refencí pozitivních referencí a taky mám supr zkušenost Battlaxama BT16Pro.... Co Spečko furt slouží ,jak má a je v supr kondici?

(reakce na) Gumy na BMW S1000RR

30.7.2015 v 18:45 | Nahoru | #8
prusles> jj slouží, ale já nějak nemám čas...... Letos jen jednou na okruhu a na sraze, toť vše

2 reakcí na tento příspěvek Gumy na BMW S1000RR

30.7.2015 v 19:40 | Nahoru | #9
Kolik kilometrů zajíždíte nové pneu, než za to začnete tahat?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gumy na BMW S1000RR

30.7.2015 v 19:56 | Nahoru | #10

Jirka749 píše: Kolik kilometrů zajíždíte nové pneu, než za to začnete tahat?


50-100km, pomalu zacinat klopit a ono se to vojezdi. hlavne to neber smirkem, nebo podobny vymysly

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gumy na BMW S1000RR

30.7.2015 v 20:08 | Nahoru | #11

kajaspacek píše: 50-100km, pomalu zacinat klopit a ono se to vojezdi. hlavne to neber smirkem, nebo podobny vymysly

Hm... Já nám teť najeto 400km a klouže to, vlní se to . Před tim jsem měl tu samou sadu a byla to uplně jiná jízda. Tyhdle jsou rok a půl starý. Tak nevim kde je zakopanej pes

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gumy na BMW S1000RR

30.7.2015 v 20:16 | Nahoru | #12

Jirka749 píše: Kolik kilometrů zajíždíte nové pneu, než za to začnete tahat?



Výrobce doporučuje než ujedeš 160km vyvarovat se prudkému brždění, ostrým změnám směru a prudké akceleraci..., ale většinou stačí těch 100km. Jiný je to třeba s Conti Sport Attack II (byly dříve dodávány již v továrně BMW na S1000RR 2012), která má povrchovou úpravu Traction Skin (má ji i Road Attack II), kdy stačí pneu pouze zahřát a už můžeš lítat po kolenu bez ojíždění separačních látek na povrchu pneu, které slouží pouze k tomu, aby gumu vyloupli snáze z formy, jinak by se jim připekla... Continental má tuhle technologii Traction Skin patentovanou takže jsem zvědavej kdy ji pustí i ostatním výrobcům...

e: najdi rozdíl










Naposledy editováno 30.07.2015 20:27:50

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gumy na BMW S1000RR

30.7.2015 v 20:25 | Nahoru | #13

dewwil píše: Výrobce doporučuje než ujedeš 160km vyvarovat se prudkému brždění, ostrým změnám směru a prudké akceleraci..., ale většinou stačí těch 100km. Jiný je to třeba s Conti Sport Attack II (byly dříve dodávány již v továrně BMW na S1000RR 2012), která má povrchovou úpravu Traction Skin, kdy stačí pneu pouze zahřát a už můžeš lítat po kolenu bez ojíždění separačních látek na povrchu pneu, které slouží pouze k tomu, aby gumu vyloupli snáze z formy, jinak by se jim připekla... Continental má tuhle technologii Traction Skin patentovanou takže jsem zvědavej kdy ji pustí i ostatním výrobcům...

Mám S20evo a před nima jsem je minulej rok dával taky-nejlepší guma co jsem měl na motorce, ale tyhdle to je opruz Kloužou a motorka se zavlní, před tim jsem měl předek a zadek 2.3 a 2.7 a držely jak přibytý a teť to klouže s těmahdle tlakama. Dnes jsem upustil zadek na 2.5 a je to stejný

1 reakcí na tento příspěvek Gumy na BMW S1000RR

30.7.2015 v 20:25 | Nahoru | #14
kdo za to netahá-řeší gumy.
kdo tahá-tak řeší podvozek.

můj názor je,že v dnešní době nejde koupit špatnou gumu-samozřejmě v dané kategorii.

prostě stačí koupit jakoukoli sportovně cestovní gumu kvalitní značky a ty guma prostě fungovat bude.

.....a až jezdec dosáhne takových kvalit,že pozná rozdíl mezi jednotlivými značkami(řekněme jeden ze sta),tak si pak může vybrat tu pravou,podle toho,jaké chování gumy preferuje...a nebude se ptát na fóru...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gumy na BMW S1000RR

30.7.2015 v 20:28 | Nahoru | #15

Jirka749 píše: Hm... Já nám teť najeto 400km a klouže to, vlní se to . Před tim jsem měl tu samou sadu a byla to uplně jiná jízda. Tyhdle jsou rok a půl starý. Tak nevim kde je zakopanej pes


a co tam máš?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gumy na BMW S1000RR

30.7.2015 v 20:32 | Nahoru | #16

Dolph-cz píše: a co tam máš?

S20evo před tim taky tu samou sadu. Akorát že tyhdle jsou rok a půl starý...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gumy na BMW S1000RR

30.7.2015 v 20:35 | Nahoru | #17

Jirka749 píše: S20evo před tim taky tu samou sadu. Akorát že tyhdle jsou rok a půl starý...


nechápu.
ty gumy jsou opravdu TOP,měkké jak žvýkačka,měl jsem je jednou a byla to pro mně škoda peněz.bez mozku už nejezdím a za 3000km byly na plátno.

(reakce na) Gumy na BMW S1000RR

30.7.2015 v 20:41 | Nahoru | #18

Dolph-cz píše: nechápu.
ty gumy jsou opravdu TOP,měkké jak žvýkačka,měl jsem je jednou a byla to pro mně škoda peněz.bez mozku už nejezdím a za 3000km byly na plátno.

Pro mě ty gumy byli taky top a proto jsem do nich šel znovu . Jak se chová přemrzlá guma?

(reakce na) Gumy na BMW S1000RR

30.7.2015 v 20:45 | Nahoru | #19
Jirka749> S20EVO jsou hodně dobré pneu a hlavně nepřesouvají výrobu motopneu mimo Japonsko právě kvůli zachování kvality výroby, zkusil bych jiné nastavení podvozku a úplně nejlíp nastavit na tvou váhu, udělá to strašně moc... Já od Bridgestone jel jen R10 a jednou jsem měl na TL1000R i vzadu BT021 a gumy se chovaly vždy předvídatelně, R10 po zahřátí nikdy neklouzla, akorát BT021 ta si klouzla často, ale je to turistickej puk a vždy to bylo předvídatelné klouznutí bez problému. Jinak teď jsem lítal na Triumphu Dunlop Qualifier II jak předek i zadek a pohoda, držej... nyní mám Pirelku Rosso II vzadu (Qualifierku jsem spálil, když jsem se hovado ožral na Orlíku, v životě jsem do té doby neviděl zmizet 4mm gumy během 30vteřin, asi hrubej asfalt ) a Pirelka je naprosto super, bohužel předek 120/70ZR17 Rosso II na motorku nechci, bo je vyráběná v Číně a je stejně těžká jako Rosso II 180/55ZR17, která je vyrobená v Německu...






Naposledy editováno 30.07.2015 20:48:34

1 reakcí na tento příspěvek Gumy na BMW S1000RR

30.7.2015 v 21:22 | Nahoru | #20
Dewwil: víš co možná že ty pneu potřebujou jen zajet. Jinak kde ti nastavěji motorku na váhu jak píšeš?

(reakce na) Gumy na BMW S1000RR

30.7.2015 v 22:39 | Nahoru | #21
Jirka749> Jasný, nastavení podvozku zkus v K2moto, dělá to i Halbich a i spousta jiných servisů. Nejlepší je kompletně pokud je to starší moto a nevíš kdy byly dělaný vidlice a zadní tlumič, nechat udělat repas vidlí a pokud bude třeba tak i zadku a poté to nastavit buď u lidí co to dělaj a nebo pokud se ti to bude zdát drahý (asi i jo) tak si najdi na netu jak se to nastavuje/spočítá... Stejně je to hlavně o nastavení tuhosti pružin a poté už si musíš laborovat s útlumem a odskokem sám co ti bude nejvíc vyhovovat, většinou se nakliká šroubkama standard setup dle manuálu a pak už si to dáváš klik + nebo -, každej je jinak těžkej, má jinej styl jízdy, takže klukovi co na stejný motorce jako tvoje to bude lítat jak po kolejích tak dáš stejnej setup na svou moto a zjistíš, že se na tom tvým stylem nedá jezdit, protože bude jezdit třeba i jiný gumy/tlaky a přitom bude stejně těžkej, prostě je to dost individuální... Takže naladit pružiny na svou váhu a pak laborovat... Já si hrál s nastavením odskoku a útlumu na Speedym nejdřív dle manuálu, vyzkoušel jsem všechny nastavení dle něj a stejně to nebylo furt ono, tak jsem si stáhnul manuál na Daytonu 955i (má stejnej rám i tlumiče) a nastavil to podle ní a je to konečně to pravý, trvalo mi to cca týden a najel jsem při tom cca 800km, abych to každý naklikání odzkoušel na mý testovací trati, kde jsou snad všechny výstřelky našich silničářů Prostě gumy, brzdy a podvozek musej fungovat, jinak je jízda na moto utrpení, proto si i nerad půjčuju motorky, když mi někdo nabídne svezení, každá ikdyž je to stejnej model a rok se chová jinak, dle nastavení/údržby jejího majitele...

(reakce na) Gumy na BMW S1000RR

30.7.2015 v 23:12 | Nahoru | #22
Jirka749> kua nestraš.... to su zvědavý, snad nebudu s těma pryžama takto na začátku v pytli... ale co si pamatuju .. tak aby se mi to kvůli nové gumě hnedka jakože vlnilo , či nák extra klouzalo to si nevzpomínám , at to byly jakékoliv značky....

(reakce na) Gumy na BMW S1000RR

30.7.2015 v 23:17 | Nahoru | #23

Dolph-cz píše: kdo za to netahá-řeší gumy.
kdo tahá-tak řeší podvozek.

můj názor je,že v dnešní době nejde koupit špatnou gumu-samozřejmě v dané kategorii.

prostě stačí koupit jakoukoli sportovně cestovní gumu kvalitní značky a ty guma prostě fungovat bude.

.....a až jezdec dosáhne takových kvalit,že pozná rozdíl mezi jednotlivými značkami(řekněme jeden ze sta),tak si pak může vybrat tu pravou,podle toho,jaké chování gumy preferuje...a nebude se ptát na fóru...



................... taky by se dalo říct
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.

TOPlist