Téma: Gumy na BMW S1000RR
 
27.7.2015 v 10:49
Ahoja všem,
nenašel jsem zde podobné AKTUÁLNÍ(novinky přibývají) téma na tuto problematiku a rád bych se nechal inspirovat vašimi návrhy a zkušenostmi....
A to jaké by jste mi doporučily na výše zmíněné moto gumy ? Za týden Alpy , přitom v provozu dost sportovní jízda , ale zároveň s rozumem , tudíš kolena si schovávám vesměs na Masec - letos asi tak 7x na volných jízdách + mám v plánu 1 až 2 dny celodeního klubového ježdění , občas výlet, motosraz .....
Jelikož se objevím na okruhu párkrát za rok , pak nějaký ten výlet a pak ty Alpy si myslím, že by byla fajn nejspíš dvojsměs či vícesměs ,jelikož ten střed pak letí závratným tempem, ale zároveň bych si představoval gumu , která podrží ve vyšším tempu na okruhu...
Představu ňákou mám , ale rád bych slyšel víc názorů na věc a díky za odpovědi k věci

Naposledy editováno 27.07.2015 10:51:17

1 reakcí na tento příspěvek Gumy na BMW S1000RR

30.7.2015 v 21:22 | Nahoru | #1
Dewwil: víš co možná že ty pneu potřebujou jen zajet. Jinak kde ti nastavěji motorku na váhu jak píšeš?

(reakce na) Gumy na BMW S1000RR

30.7.2015 v 22:39 | Nahoru | #2
Jirka749> Jasný, nastavení podvozku zkus v K2moto, dělá to i Halbich a i spousta jiných servisů. Nejlepší je kompletně pokud je to starší moto a nevíš kdy byly dělaný vidlice a zadní tlumič, nechat udělat repas vidlí a pokud bude třeba tak i zadku a poté to nastavit buď u lidí co to dělaj a nebo pokud se ti to bude zdát drahý (asi i jo) tak si najdi na netu jak se to nastavuje/spočítá... Stejně je to hlavně o nastavení tuhosti pružin a poté už si musíš laborovat s útlumem a odskokem sám co ti bude nejvíc vyhovovat, většinou se nakliká šroubkama standard setup dle manuálu a pak už si to dáváš klik + nebo -, každej je jinak těžkej, má jinej styl jízdy, takže klukovi co na stejný motorce jako tvoje to bude lítat jak po kolejích tak dáš stejnej setup na svou moto a zjistíš, že se na tom tvým stylem nedá jezdit, protože bude jezdit třeba i jiný gumy/tlaky a přitom bude stejně těžkej, prostě je to dost individuální... Takže naladit pružiny na svou váhu a pak laborovat... Já si hrál s nastavením odskoku a útlumu na Speedym nejdřív dle manuálu, vyzkoušel jsem všechny nastavení dle něj a stejně to nebylo furt ono, tak jsem si stáhnul manuál na Daytonu 955i (má stejnej rám i tlumiče) a nastavil to podle ní a je to konečně to pravý, trvalo mi to cca týden a najel jsem při tom cca 800km, abych to každý naklikání odzkoušel na mý testovací trati, kde jsou snad všechny výstřelky našich silničářů Prostě gumy, brzdy a podvozek musej fungovat, jinak je jízda na moto utrpení, proto si i nerad půjčuju motorky, když mi někdo nabídne svezení, každá ikdyž je to stejnej model a rok se chová jinak, dle nastavení/údržby jejího majitele...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist