kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
PC se dává spíš na japonce který moc přehrávat nejdou... takže se oblbne signál dávky a možná času vštřiku (prostě ho boostuješ) ... nepohneš ale předstihem aj. hodnotama...
U ECU tohle všechno jde
3 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Horác píše: A co tohle triko ? To by se Ti nelíbilo?
Tak lepsi kdyby tam byla sportka, ze jo a ne PS. ale dobry!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
4 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Samozřejmě nepočítám do toho materiál, tzn. to co bych stejně musel kupovat... lamináty, lakování, karbonové kryty, pneumatiky.... V životě jsem nikdy neměl moc štěstí na dobré resp. výhodné investice.... ale tohle vypadá, že je MAJSTRŠTYK!!! Prý jsem to měl udělat na kšeft.... ale já nemohl, já vím že prachy nesmrdí, ale srdce to nedovolilo... takže ikdyž jí teď budu ždímat na okruzích tím "mrdal tempem" :D tak jí budu ždímat jáááááá :D
Jenom pro dokreslení, na brzdě na zadním kole 179 koní (o 4hp míň než BMW S1000RR rv. 2014 s komplet akrap systémem) a až seženu klíč k předinstalované mapě do ECU tak se dostaneme do kódování a mám na výběr mapy "co se ztratily" ve WSBK tzn. z třídy STK.. víc to hnát nemá smysl, blok je stejně v pilotovi a taky chci aby ten motor něco vydržel...
Závěrem chci říct, že bych chtěl poděkovat všem co se na tom přímo či nepřímo podíleli tzn. i Vám zde za psychickou podporu!!! :D
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ted uz zbyva jedinna vec a to prodat 899, protoze to je ted takova mura... Nechat si ji nemuzu jak z logickejch tak financnich duvodu pochopitelne .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
p.s.:Kdyby ses tý malý nemoh zbavit,tak Ti za ní dam Amazonas padlej ze stojánku + to co mi dá pojišťovna za nohu a zbytek nějak odsplácíme ju
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Chuďas899 píše: Takže pánové je den D..... včera v 0:40 bylo VŠE hotovo.... ale abych nepředbíhal.... měl jsem obrovskou ale znovu říkám obrovskou kliku.... "oprava" Panigale vyšla na 4500.- za kontrolu a proměření vidlic, opravu brzdového vedení, přezutí nových gum, opravu OPTICKEHO vedeni k ECU (ano senzory z motoru běží v optice), naladění na brzdě, diagnostika a vymazání chyb a kompletní kontrolu geometrie.
Samozřejmě nepočítám do toho materiál, tzn. to co bych stejně musel kupovat... lamináty, lakování, karbonové kryty, pneumatiky.... V životě jsem nikdy neměl moc štěstí na dobré resp. výhodné investice.... ale tohle vypadá, že je MAJSTRŠTYK!!! Prý jsem to měl udělat na kšeft.... ale já nemohl, já vím že prachy nesmrdí, ale srdce to nedovolilo... takže ikdyž jí teď budu ždímat na okruzích tím "mrdal tempem" :D tak jí budu ždímat jáááááá :D
Jenom pro dokreslení, na brzdě na zadním kole 179 koní (o 4hp míň než BMW S1000RR rv. 2014 s komplet akrap systémem) a až seženu klíč k předinstalované mapě do ECU tak se dostaneme do kódování a mám na výběr mapy "co se ztratily" ve WSBK tzn. z třídy STK.. víc to hnát nemá smysl, blok je stejně v pilotovi a taky chci aby ten motor něco vydržel...
Závěrem chci říct, že bych chtěl poděkovat všem co se na tom přímo či nepřímo podíleli tzn. i Vám zde za psychickou podporu!!! :D
Dobrá náplň regálu na tý druhý fotce....
E. Jinak samozřejmě gratulace
Naposledy editováno 30.07.2015 07:16:03
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Frennky jestli jste ještě s Freedomem nezkusili, dej 14 přední kolečko, mělo by to stačit. Na 998 mám o tři zuby víc na rozetě a řetěz už má o tři články víc. Jinak opravdu dobrý jsou stránky gearingcommander.com .....
V Pražský Ducati se trochu obměnil personál, tak to může občas zaskřípat, ale za mě vždy v poho. Kluci mechanici vždy.
KubaLC - performance katalogy mám od 2007, co chceš vědět nebo omrknout?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Slečna asi ochotná, ale nevím do jaký míry erudovana. Z přilehlého servisu se ozyvaly pánský hlasy. Klucí byli zrovna ponoreny do vyprávění nakyho moc zajímavého příběhu, který korenili fakt hustým slovníkem. Některý sprostý slova už jsem dlouho neslyšel a rád jsem si je do vymrd.. any pí.. či připomněl.
Každopádně se mi zdá takový prodej strojů s cenovkou velice často pres 20t.eur přinejmenším dekadentní.
Ale nejsem dukatista, to vy víte. Možná je to takhle normální po celym světě.