kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Frennky jestli jste ještě s Freedomem nezkusili, dej 14 přední kolečko, mělo by to stačit. Na 998 mám o tři zuby víc na rozetě a řetěz už má o tři články víc. Jinak opravdu dobrý jsou stránky gearingcommander.com .....
V Pražský Ducati se trochu obměnil personál, tak to může občas zaskřípat, ale za mě vždy v poho. Kluci mechanici vždy.
KubaLC - performance katalogy mám od 2007, co chceš vědět nebo omrknout?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Slečna asi ochotná, ale nevím do jaký míry erudovana. Z přilehlého servisu se ozyvaly pánský hlasy. Klucí byli zrovna ponoreny do vyprávění nakyho moc zajímavého příběhu, který korenili fakt hustým slovníkem. Některý sprostý slova už jsem dlouho neslyšel a rád jsem si je do vymrd.. any pí.. či připomněl.
Každopádně se mi zdá takový prodej strojů s cenovkou velice často pres 20t.eur přinejmenším dekadentní.
Ale nejsem dukatista, to vy víte. Možná je to takhle normální po celym světě.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
VikousS4 píše: Tifone velká gratulace!
Frennky jestli jste ještě s Freedomem nezkusili, dej 14 přední kolečko, mělo by to stačit. Na 998 mám o tři zuby víc na rozetě a řetěz už má o tři články víc. Jinak opravdu dobrý jsou stránky gearingcommander.com .....
V Pražský Ducati se trochu obměnil personál, tak to může občas zaskřípat, ale za mě vždy v poho. Kluci mechanici vždy.
KubaLC - performance katalogy mám od 2007, co chceš vědět nebo omrknout?
Cus,
jen tak jsem shanel cim to vytunit jestli neco takoveho vubec je