kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
4 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Samozřejmě nepočítám do toho materiál, tzn. to co bych stejně musel kupovat... lamináty, lakování, karbonové kryty, pneumatiky.... V životě jsem nikdy neměl moc štěstí na dobré resp. výhodné investice.... ale tohle vypadá, že je MAJSTRŠTYK!!! Prý jsem to měl udělat na kšeft.... ale já nemohl, já vím že prachy nesmrdí, ale srdce to nedovolilo... takže ikdyž jí teď budu ždímat na okruzích tím "mrdal tempem" :D tak jí budu ždímat jáááááá :D
Jenom pro dokreslení, na brzdě na zadním kole 179 koní (o 4hp míň než BMW S1000RR rv. 2014 s komplet akrap systémem) a až seženu klíč k předinstalované mapě do ECU tak se dostaneme do kódování a mám na výběr mapy "co se ztratily" ve WSBK tzn. z třídy STK.. víc to hnát nemá smysl, blok je stejně v pilotovi a taky chci aby ten motor něco vydržel...
Závěrem chci říct, že bych chtěl poděkovat všem co se na tom přímo či nepřímo podíleli tzn. i Vám zde za psychickou podporu!!! :D
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Chuďas899 píše: Takže pánové je den D..... včera v 0:40 bylo VŠE hotovo.... ale abych nepředbíhal.... měl jsem obrovskou ale znovu říkám obrovskou kliku.... "oprava" Panigale vyšla na 4500.- za kontrolu a proměření vidlic, opravu brzdového vedení, přezutí nových gum, opravu OPTICKEHO vedeni k ECU (ano senzory z motoru běží v optice), naladění na brzdě, diagnostika a vymazání chyb a kompletní kontrolu geometrie.
Samozřejmě nepočítám do toho materiál, tzn. to co bych stejně musel kupovat... lamináty, lakování, karbonové kryty, pneumatiky.... V životě jsem nikdy neměl moc štěstí na dobré resp. výhodné investice.... ale tohle vypadá, že je MAJSTRŠTYK!!! Prý jsem to měl udělat na kšeft.... ale já nemohl, já vím že prachy nesmrdí, ale srdce to nedovolilo... takže ikdyž jí teď budu ždímat na okruzích tím "mrdal tempem" :D tak jí budu ždímat jáááááá :D
Jenom pro dokreslení, na brzdě na zadním kole 179 koní (o 4hp míň než BMW S1000RR rv. 2014 s komplet akrap systémem) a až seženu klíč k předinstalované mapě do ECU tak se dostaneme do kódování a mám na výběr mapy "co se ztratily" ve WSBK tzn. z třídy STK.. víc to hnát nemá smysl, blok je stejně v pilotovi a taky chci aby ten motor něco vydržel...
Závěrem chci říct, že bych chtěl poděkovat všem co se na tom přímo či nepřímo podíleli tzn. i Vám zde za psychickou podporu!!! :D
Dobrá náplň regálu na tý druhý fotce....
E. Jinak samozřejmě gratulace
Naposledy editováno 30.07.2015 07:16:03