kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Jinak k 899, na normální běžný ježdění je to naprosto dokonalej bajk.... jedinné trošku naprd jsou brzdy..... měly tam být monobloky M4 z 848 Evo. Ke zbytku nemám výhrady, motor je jak tramvaj... jede od 0 až nahoru žádný propady........ bavíme se tedy o Termignoni a příslušnou mapou... série má propad mezi 3000-4000 kvůli té přívěře.
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
V brně jsem se díval na pár motorek a většina to měla taky poblité. Jedna to neměla Hádejte čí
Stačí utáhnou jenom tu hadici, nebo šroub toho víčka?
Jsem expert na strhávání závitů, tak než začnu utahovat, radši zjišťuju jiné možnosti - silikon, jiné o-kroužky atd...
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Franco82 píše: Tvl tak to mě radši předem zabanujte .
Jináč Corsaro dostane trochu tohu funkčního tunigu...
heh, mel jsem objednanou taky supersprox rozetu, ale v DHL to posrali, takze mi nedosla (nastesti refundovali prasule).. a nez cekat dalsi mesic, tak jsem nakonec vzal Chiaravalli (rozeta co se dava na Duc casto i jako OEM) a hotovo.. Beztak jsem chtel Sprox v barve cerny, takze paradu udela akorat ten 24karatovej retez
Naposledy editováno 21.06.2015 21:12:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Petta píše: strakon> a už jsi se na něm svez? On totiž vzhled neni všechno.. Pro mě starej HM je taky hezčí, než novej, ale když se pak svezeš, musíš uznat, ze je lepší. Na okruhu dostal SF na prdel od Monstera s testastrettou. Výkon není vše.. Ale pokud ho prostě chceš, žádný dišputát.
s tim si dovolim nesouhlasit (a ne proto, ze sam vlastnim SF). pokud das tyto dva bajky (S4Rs a SF) stejnemu jezdci, tak SF zvitezi na plne care. nejde jenom o vykon, ale celkova ergonomie, podvozek, dynamika motoru atd. je znatelne o neco vys nez u S4Rs. Osobni zkusenost. Na druhou stranu, S4Rs je kult a pred SF v podstate nemel konkurenci..
Jinak na okruhu casto vykon bajku nehraje roli - hlavni je ten meziclanek mezi sedackou a riditkama. Tuhle jsem koukal na zavody (Racetrack) v Brne a trebas KTM1290 Superduke, kterej nejel nijak spatne, to nandal typek na SV650s.. Takze asi tak. Mne na okruhu taky spraska kazda druha buchta
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Prave ta vyvazenost mi tam zrovna chybela..
Mozna esko bude na tom bude lip.. Tak ale ty mas asi vetsi zkusenosti..
Petta píše: Nevim no. Mel jsem jen 848 a na velkym jsem se jen svez, ale rekl bych, ze zrovna sf neni okruhove nacini..
Prave ta vyvazenost mi tam zrovna chybela..
Mozna esko bude na tom bude lip.. Tak ale ty mas asi vetsi zkusenosti..
jestli srovnavas SF848 s Monsterem S4Rs, tak to je neco jineho. Ja se bavim o 1098 versus S4Rs. (jestli S verze, tak to v tomhle pripade nehraje roli)
848 zdaleka neni tak surova vec jako S4Rs, dano i charakterem motoru, ktery je vic "user friendly", fakt uplne neco jinyho
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Qbi-C píše: s tim si dovolim nesouhlasit (a ne proto, ze sam vlastnim SF). pokud das tyto dva bajky (S4Rs a SF) stejnemu jezdci, tak SF zvitezi na plne care. nejde jenom o vykon, ale celkova ergonomie, podvozek, dynamika motoru atd. je znatelne o neco vys nez u S4Rs. Osobni zkusenost.
...asi tak nějak. Velký SF by sežral S4RS i s pantoflema, protože právě na okruhu funguje nejlépe.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
S4RS je tak trochu nesmysl... nemá to stopu, v dlouhejch rychlejch pasážích na který to má výkon, to nemá nic moc držení stopy... nemůžeš skoro ani pustit řídítka...buď se to pod plynem zvedá, nebo to díky krátkýmu rozvoru a úhlu řízení furt někam zatáčí... a na zatáčky a kopce mě bude stíhat i dvouventil ...tam ti je ten obrovskej výkon spíš na obtíž...
SF je tak nějak nahrbeným posezem dopředu i dlouhou stavbou vlastně odstrojená kapota... a ten bajk je fakt dobrej... + má ještě o 30HP víc...takže na okruhu je na tom o dost líp. Ačkoli jsem koukal na časy z minulýho čtvrtka kdy byl Špája na okruhu a S4RSko to tam s 1:55 vedlo...před tuonem, GSX-Rkem atd.... nenamlouvám si, že to bylo nedostižností mašiny...spíš zkušenostma a srdcem jezdce.
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Qbi-C píše: heh, mel jsem objednanou taky supersprox rozetu, ale v DHL to posrali, takze mi nedosla (nastesti refundovali prasule).. a nez cekat dalsi mesic, tak jsem nakonec vzal Chiaravalli (rozeta co se dava na Duc casto i jako OEM) a hotovo.. Beztak jsem chtel Sprox v barve cerny, takze paradu udela akorat ten 24karatovej retez
Já měl času dost
Varianty byly dvě. Vzít originál sadu za nesmyslný peníze nebo dva měsíce počkat na vytuněnou sadu se zlatým řetězem, supersproxem a kaleným kolečkem za výrazně lepší peníze. V mém případě zvítězila samozřejmě druhá varianta.
Snad mě nepotká to co blackbikera...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Franco82 píše: Já měl času dost
Varianty byly dvě. Vzít originál sadu za nesmyslný peníze nebo dva měsíce počkat na vytuněnou sadu se zlatým řetězem, supersproxem a kaleným kolečkem za výrazně lepší peníze. V mém případě zvítězila samozřejmě druhá varianta.
Snad mě nepotká to co blackbikera...
dovolim si obtezovat mistni italofily se svoji zkusenosti (treba nekomu pomuze)
ja Supersproxy jezdim X let, a kdyz jsem si objednal zlato a predni rozetu, tak i se Sproxem dle mych predstav to z DE vychazelo o cca 1200 levneji nez tady.. (retez a pastorek koupen u nas, objednana jen rozeta, pac supersprox z ciziny vysel o dost levneji nez standardne dodavana JT atd.).. Nakonec jsem se ale objednane rozety neplanovane nedockal, takze kdyz se vratily penize od prodejce za objednane zbozi, tak jsem za obdobnou sumu diky motoretezy.cz obstaral standard kalenou (cernou).
Jinak se Sproxama jsem nikdy problemy nemel, ale trefit na vadny kus jako blackbiker, tak uz na to asi taky kaslu.. priznavam, ze jsem vzdy porizoval jen kvuli tomu, ze se mi libi, rozdil v trvanlivosti ci ve vaze jsem nikdy nepocitil a podle mne to nikdo z nas na bajku neni schopny zaznamenat (ten rozdil oproti standard rozete). A co se tyce udaju o delsi zivotnosti?? Pokud nejses prase a menis vzdy sadu a ne jenom retez (!! ANO, PORAD TAKOVI JEDINCI S VIDINOU USPORY TAKTO ČINÍ!!) pricemz tak konas cca kolem 18-20tis, tak je udaj o nizsi mire opotrebeni absolutne nepodstatny -protoze tuhle porci km vydrzi i ta nejlevnejsi rozeta zcela v pohode.. (samozrejme pokud litas na okruhu, tak se predpoklada, ze retezovku menis v mnohem castejsich intervalech).
p.s.: opet ovsem plati, ze se o retez musis radne starat - coz u ducatistu asi patri k zakladni moralce (!!!)
p. p. s.: a Sorry za nazor, kdyztak mne v klidu kamenujte - vlakno asi urcite nezamknu
Naposledy editováno 22.06.2015 11:04:17
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Stev píše: Qbi-C> nevím jak superprox, ale rozdíl mezi duralovým renthalem a ocelovou rozetou byl kolem 1 kg, což nemůžu nechat ležet
tak v ruce vahovy rozdil poznas urcite ale na bajku ja osobne rozdil asi nezaznamenam (teda, uvidim, az po letosnich alpach poprvy namontuju neco jinyho nez Supersprox samozrejme..)
Naposledy editováno 22.06.2015 11:26:33