paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

21.6.2015 v 17:01 | Nahoru | #1
Na 1299 fakt nemám hlavu :D Pokud to nějak dopadne a já se rozhoupu, tak se rozhoupu spíš do 1199 S, jetý a tu si nechám na okruhaření. Tam ty možnosti ladění podvozku jsou, u 899 je to za 1. složitá věc a za 2. docela drahá sranda, u 1199S stačí jen vyměnit péra.

Jinak k 899, na normální běžný ježdění je to naprosto dokonalej bajk.... jedinné trošku naprd jsou brzdy..... měly tam být monobloky M4 z 848 Evo. Ke zbytku nemám výhrady, motor je jak tramvaj... jede od 0 až nahoru žádný propady........ bavíme se tedy o Termignoni a příslušnou mapou... série má propad mezi 3000-4000 kvůli té přívěře.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

21.6.2015 v 21:55 | Nahoru | #2
Chuďas899> aha, ja myslel neco k 899, aby to nebylo skoda prohanet na okruhu a ty vyrukujes s velkou Panigale
uz mlcim
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist