globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

22.6.2015 v 10:52 | Nahoru | #1

Franco82 píše: Já měl času dost
Varianty byly dvě. Vzít originál sadu za nesmyslný peníze nebo dva měsíce počkat na vytuněnou sadu se zlatým řetězem, supersproxem a kaleným kolečkem za výrazně lepší peníze. V mém případě zvítězila samozřejmě druhá varianta.

Snad mě nepotká to co blackbikera...



dovolim si obtezovat mistni italofily se svoji zkusenosti (treba nekomu pomuze)

ja Supersproxy jezdim X let, a kdyz jsem si objednal zlato a predni rozetu, tak i se Sproxem dle mych predstav to z DE vychazelo o cca 1200 levneji nez tady.. (retez a pastorek koupen u nas, objednana jen rozeta, pac supersprox z ciziny vysel o dost levneji nez standardne dodavana JT atd.).. Nakonec jsem se ale objednane rozety neplanovane nedockal, takze kdyz se vratily penize od prodejce za objednane zbozi, tak jsem za obdobnou sumu diky motoretezy.cz obstaral standard kalenou (cernou).

Jinak se Sproxama jsem nikdy problemy nemel, ale trefit na vadny kus jako blackbiker, tak uz na to asi taky kaslu.. priznavam, ze jsem vzdy porizoval jen kvuli tomu, ze se mi libi, rozdil v trvanlivosti ci ve vaze jsem nikdy nepocitil a podle mne to nikdo z nas na bajku neni schopny zaznamenat (ten rozdil oproti standard rozete). A co se tyce udaju o delsi zivotnosti?? Pokud nejses prase a menis vzdy sadu a ne jenom retez (!! ANO, PORAD TAKOVI JEDINCI S VIDINOU USPORY TAKTO ČINÍ!!) pricemz tak konas cca kolem 18-20tis, tak je udaj o nizsi mire opotrebeni absolutne nepodstatny -protoze tuhle porci km vydrzi i ta nejlevnejsi rozeta zcela v pohode.. (samozrejme pokud litas na okruhu, tak se predpoklada, ze retezovku menis v mnohem castejsich intervalech).

p.s.: opet ovsem plati, ze se o retez musis radne starat - coz u ducatistu asi patri k zakladni moralce (!!!)

p. p. s.: a Sorry za nazor, kdyztak mne v klidu kamenujte - vlakno asi urcite nezamknu

Naposledy editováno 22.06.2015 11:04:17

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

22.6.2015 v 11:11 | Nahoru | #2
Qbi-C> nevím jak superprox, ale rozdíl mezi duralovým renthalem a ocelovou rozetou byl kolem 1 kg, což nemůžu nechat ležet

(reakce na) Milovníci Italských krásek

22.6.2015 v 11:46 | Nahoru | #3
Qbi-C> Máš pravdu, že rozdíl nemáš šanci poznat a přínos oproti standardní sadě je jen o něco málo větší než přínos zlaté barvy na řetězu...

Co se týče výdrže, tak tady už rozdíly jsou. Je velký rozdíl mezi předním kolečkem z bláta a tím z kalené oceli. Stejně tak je rozdíl mezi ocelovou/supersprox a duralovou rozetou. Pokud je kterýkoliv z článků převodu podprůměrný, vezme s sebou i ostatní komponenty. Pastorek z bláta s pomocí žraločích zubů natáhne rychleji i ten nejlepší řetěz a i ta nejlepší rozeta rychle podlehne šitovému řetězu.

Já do supersproxu šel hlavně z estetických důvodů a podpořilo mě v tom všechno ostatní. Je to levnější a zároveň minimálně stejně kvalitativní varianta jako standardní originál. Dodací lhůta v mém případě nehrála roli.

Údržba je kapitola sama pro sebe
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist