paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Prosim pomoc! Kyvacka 354
16.6.2015 v 19:24
Nutne shanim ram na 354,353 kejvacku, z okoli benesova u prahy nic neni a mam motorku pred dokoncenim, shazi mi jen ram.. Pri brouseni puvodniho na me vylezla trhlina u krku, 5cm dlouha, varit to by bylo o hubu. Kdyby nekdo mel, ozvete se. Panelkovy nechci z duvodu toho, ze mi ho v jawe nedovoli zapsat..

Prosim pomoc! Kyvacka 354

16.6.2015 v 19:35 | Nahoru | #1
dej foto te trhliny, zavarit se da ledacos...

Prosim pomoc! Kyvacka 354

16.6.2015 v 19:48 | Nahoru | #2
"trubka" ve ktery jsou ulozeny loziska a brejle je trhla v pulce z kazdy strany, neberu

Prosim pomoc! Kyvacka 354

16.6.2015 v 19:50 | Nahoru | #3
osobně bych ve svaření problém neviděl...

Prosim pomoc! Kyvacka 354

16.6.2015 v 19:53 | Nahoru | #4
Rad si necham poradit, takze hodit prvnimu traktoristovi z vesnice?

Prosim pomoc! Kyvacka 354

16.6.2015 v 19:59 | Nahoru | #5
Fotka mi sem z mobilu vlozit nejde, pocitac nemam

Prosim pomoc! Kyvacka 354

16.6.2015 v 20:03 | Nahoru | #6
Nebud hned hnusnej, za penize kozu, tak si ten jinej ram sezen, kup a pri brouseni odhal, treba co ja vim, dalsi prasklinu.
Nepochopil jsem uplne, jak vede ta prasklina, vodorovne, nebo svisle?
Pokud je to vodorovne nekde uprostred (mezi horni a dolni trubkou ramu), tak potrebujes zkusenyho svarece, kterej tomu rozumi, udela pripravu pro svar a zvoli spravnou technologii (ochranna atmosfera nebo acetylen). Taky si udela pripravek, aby dodrzel souosost misek pro lozisko rizeni. Idealne pak necha ram vyzihat, kvuli vnitrnimu pnuti ve svaru (neni nezbytne nutne).
Pokud ta prasklina vede svisle, a ma zacatek nahore nebo dole primo u misky loziska rizeni, asi bych se na to vysral.

Prosim pomoc! Kyvacka 354

16.6.2015 v 20:06 | Nahoru | #7
Vklidu, vubec jsem to nemyslel zle, jen pospicham. Hodim to svareci a uvidim co mi na to rekne

Prosim pomoc! Kyvacka 354

16.6.2015 v 20:21 | Nahoru | #8
Vybrousit,provarit..........atd prece jen kyvacka nema 150 koni a nerve dlazebni kostky

Prosim pomoc! Kyvacka 354

16.6.2015 v 21:22 | Nahoru | #9
Tato prasklina pod horním uložením je snad na každém druhém rámu. Normálně ji vybrousím,převařím a přebrousím. Pokud je to udělaný pořádně tak nemusíš mít strach.

Prosim pomoc! Kyvacka 354

17.6.2015 v 13:23 | Nahoru | #10
Najdi si v okolí svářečskou školu a zavez to tam. Většinou nebývá problém.
A nebo firmu co dělá zámečnickou,....

Prosim pomoc! Kyvacka 354

18.6.2015 v 04:55 | Nahoru | #11
radši kup jiný rám. Je jich dost. Ano, zavařit se to dá, ale já bych na tom už nejezdil. To místo pod krkem je nejexponovanější část rámu. Mění se na tom jeklu směr působení zatížení. Ano, kejvačka nemá 100k, ale tady nejde o koně. Ono stačí najet na hrbol nebo na díru, prudce zabrzdit v krizovce a praskne to. Svar vedený napříč profilem dost výrazně oslabuje konstrukci. Proč myslíte, že všechny výztuhy jsou u rámu vařeny jen podélně?

Projeď inzerci. Rámů je všude dost.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jawablázni [1 ... 3907, 3908] Jawa 250/559, Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kýv... Kafi 117225 Včera v 23:37 Vlasťák1973
Replikový karburátor jawa Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 350/361, Jawa 350/360 pan... Jirk_K 3 4.3.2024 v 22:59 kokoška.
Turecké výfuky JAWA Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kývačka anton_ 6 19.2.2024 v 07:14 cmiral
na fichtlu přes rakousko Jawa 50/23 Mustang, Jawa 350/354 Kývačka Matmote123 24 17.1.2024 v 19:44 Frantas
Rok výroby mororu Jawa 350/354 Kývačka jawari 1 26.11.2023 v 23:17 Kohlstein


TOPlist