dík za každej postřeh
assassin píše: kdo by jeste nedavno rekl ze bude stat velkej balik jednickovej golf?
presne. Jednicky sou v nemecku strasne ceneny zbozi. To je asi jako kdyby mi nekdo rek ze octavia bude mit za 30 let vetsi cenu nez dneska...
Creck píše: Ne, proto se na nakladni vozy montuji zasadne bubnove brzdy a na zavodnich vozech by pro svou nemoznost chlazeni shorely - navic jsou daleko tezsi.
Jako obvykle jsi prokázal naprostou neznalost reality
Hele, a vzduchové brzdy jsou účinnější než kapalinové, že? Protože se montují na ty náklaďáky
3 reakcí na tento příspěvek Chevrolet Corvette C4-zkušenosti
"Přesně" jak psáno v minulém příspěvku, nejháklivější jsou automaty a serva... teda háklivé na "Lojzu od vedle co přece spraví všecko" a nalije tam EU oleje které tam nepatří!!! a pak se během 4let, automat a servo mění dvakrát
Stejně tak, jak psal někdo na začátku, není zcela optimální US cars, se zadní tuhou nápravou a poddimenzovanýma brzdama, na závodění po okrskách...
Ale svezení ve velkoobsahovém benzínu (ideálně V8) s plochým, lineárním servírováním krouťáku je pro "fajnšmekra" boží
Ceny dílů jsou zcela o.k. i při dolaru/25kč a firem co US díly dováží je dost, jen se chce na tom správném fóru poptat na reference nebo na-přímo EBAY
Mohu zodpovědně prohlásit, že na třech JEEPech, (stáří 6 až 18let) jsem doteď měnil jen spotřebák a to co skur... v OFF ... a že těm autum kuwa dávám
Nebudu tvrdit, že nad Corvetu není, ale za ty provozní náklady a zážitky ze svezení určitě stojí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chevrolet Corvette C4-zkušenosti
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chevrolet Corvette C4-zkušenosti
Creck píše: Bubnova brzda je daleko ucinejsi nez kotoucova jen je strasne narocna na udrzbu
Mohl bys tu myslenku rozvest? Zejmena metriku te ucinnosti...ucinnost ceho relativne vuci cemu?
1 reakcí na tento příspěvek Chevrolet Corvette C4-zkušenosti
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chevrolet Corvette C4-zkušenosti
Dawe02 píše: Mohl bys tu myslenku rozvest? Zejmena metriku te ucinnosti...ucinnost ceho relativne vuci cemu?
Ucinnost brzdeni, diky daleko vetsi treci plose. Bohuzel nejdou chladit, jsou narocne na udrzbu a daleko vic vazi.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chevrolet Corvette C4-zkušenosti
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chevrolet Corvette C4-zkušenosti
VeFeRák píše: Creck> a když to nechladí, tak to nebrzdí....
Urcite proto se nepouzivaji, tohle jsem tu ale snad pred dvaceti prispevky psal - jen opet nekteri maji obrovskou potrebu sparat klacikem v hov....
Naposledy editováno 17.06.2015 07:00:36
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chevrolet Corvette C4-zkušenosti
Creck píše: Ucinnost brzdeni, diky daleko vetsi treci plose. Bohuzel nejdou chladit, jsou narocne na udrzbu a daleko vic vazi.
Doufam ze o te ekonomii toho vis vic nez o technice, kdyz jsi se jmenoval do pozice jednoho z mala co tomu rozumi... Termin - ucinnost ti toho asi moc nerika a maly rychlokurz z fyziky - u brzd jde o treci silu a ta nezavisi na plose - pouze na pritlacne sile a souciniteli treni
Creck píše: Ucinnost brzdeni, diky daleko vetsi treci plose. Bohuzel nejdou chladit, jsou narocne na udrzbu a daleko vic vazi.
OT, ale: Bubnová brzda má výhodu v odolnosti proti znečištění, případně poničení a ve větší robustnosti - možnost větších třecích ploch a tim delších servisních intervalů a + výrobní jednoduchost. Takže dneska se používá prakticky už jen u těžkých terénních náklaďáků a pod. Jinak jsou výhody na straně kotoučovek - účinnost, váha, chlazení, odolnost proti vadnutí atd.
assassin píše: Doufam ze o te ekonomii toho vis vic nez o technice, kdyz jsi se jmenoval do pozice jednoho z mala co tomu rozumi... Termin - ucinnost ti toho asi moc nerika a maly rychlokurz z fyziky - u brzd jde o treci silu a ta nezavisi na plose - pouze na pritlacne sile a souciniteli treni
mám objednat pár vagonů hrachu?assassin píše: Doufam ze o te ekonomii toho vis vic nez o technice, kdyz jsi se jmenoval do pozice jednoho z mala co tomu rozumi... Termin - ucinnost ti toho asi moc nerika a maly rychlokurz z fyziky - u brzd jde o treci silu a ta nezavisi na plose - pouze na pritlacne sile a souciniteli treni
Snazis se marne a Tve argumenty jsou k nicemu, ponevadz krecek to proste vi a hotovo!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chevrolet Corvette C4-zkušenosti
Creck píše: Ucinnost brzdeni, diky daleko vetsi treci plose. Bohuzel nejdou chladit, jsou narocne na udrzbu a daleko vic vazi.
Ucinnost brzdeni v jakem smyslu? Jakou velicinu porovnavame?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chevrolet Corvette C4-zkušenosti
Dawe02 píše: Ucinnost brzdeni v jakem smyslu? Jakou velicinu porovnavame?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chevrolet Corvette C4-zkušenosti
1 reakcí na tento příspěvek Chevrolet Corvette C4-zkušenosti
Cateximax-Cars
http://auta.yauto.cz...6-000km-2401561.html