Jel jsem v místech, kde je 70 povolené, nejel jsem přímo předpisově něco přes a přede mnou jsem viděl auto, tak jsem ho chtěl předjet, jenže auto před ním které jsem neviděl, vybočilo mezi pruhy a začalo odbočovat. Já už to neubrzdil a vrazil jsem do něj zezadu do kufru. Motorka cela KO, auto nejspíš taky. Problém je, že zadní pneumatiku jsem měl SLIKU a ne normální se vzorkem. Neví někdo co mi z toho hrozí a jak to může dopadnout ? Děkuji moc
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Potřebuji poradit s nehodou co může hrozit od policie a celk...
Artepx píše: Když už tu řešíte jestli pojišťovna bude nebo nebude plnit.... když sjednáváte pojistku, čtete vůbec pojistné podmínky?
každopádně bourat na slickách je nemilé, ale každý máme na výběr, na čem budeme jezdit
Autorovi vlákna přeji hodně štěstí
Jednou jsem to zkoušel. Potom jsem se nasral, že na co to platím, když dle podmínek bych stejně skoro ani neměl šanci aby plnili oni To samí podmínky u úrazového, nebo jaké jsou podmínky u pojištění zodpovědnosti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Potřebuji poradit s nehodou co může hrozit od policie a celk...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Potřebuji poradit s nehodou co může hrozit od policie a celk...
Jasek píše: sharkis> souhlasím,já už bych měl touhle dobou potvrzení s razítkem od hydrometeorologickýho ústavu o teplotní a srážkové situaci v místě a čase nehody,svědky od kud a jak dlouho jsem jel než došlo k nehodě a spoustu kamarádů co by tvrdili,že jsem největší dobytek na okrese a guma určitě tekla
Jinak si myslím,že to buď projde nebo to po případným bububu pojišťovna přehodnotí,oni ví jakej vliv má guma bez brždění na zpomalení.
Jerry46 se hlavně nepřiznávej,že jsi zkoušel brzdit,klasika jedu,bum,jedu sanitkou
Říkáš radši říct že jsem nezkoušel ani brzdit? Popravdě jsem stihl sice zmáčknout přední brzdu ale to je asi tak cele co sem stihl.. Rukou na ni došahnout a ani nevím jestli sem stihl zmáčknout..
Jeden kolega zde napsal skvělé pojednání a v jedné pasáži se zhruba píše… každý při jakékoliv, včetně krizové situace udělá jen to co má naučené, nic víc ani méně… tzn by mě asi donutil k zamyšlení fakt, že na začátku sezony mám motorku na hadry, čeká mě léčba, soud x desítek tisíc náhrada škody za to, že nepřemýšlíš před zahájením manevru, jezdiš na slicku a řešením krizovky je kufr auta… tak se uzdrav a pri opakovaném zahájení sezony tahej za správný konec
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Potřebuji poradit s nehodou co může hrozit od policie a celk...
Jerry46 píše: Říkáš radši říct že jsem nezkoušel ani brzdit? Popravdě jsem stihl sice zmáčknout přední brzdu ale to je asi tak cele co sem stihl.. Rukou na ni došahnout a ani nevím jestli sem stihl zmáčknout..
ahoj, jenom zlehka bych rád poradil. Jezdim s oběma rukama na páčkách. Jenom taková lehká nenásilná přátelská rada
3 reakcí na tento příspěvek Potřebuji poradit s nehodou co může hrozit od policie a celk...
(reakce na) Potřebuji poradit s nehodou co může hrozit od policie a celk...
(reakce na) Potřebuji poradit s nehodou co může hrozit od policie a celk...
joone píše: sharkis: píšeš tu hovadiny ohledně slicků. Píšeš stejné laické nesmysly, podle kterých to bude bohužel posuzovat i pojišťovna a soud, ale tady jsme na moto fóru. Provozní teplotu potřebuješ pro extrémní (závodní) použití, v provozu mají i nezahřáté (za sucha) větší přilnavost než schválené gumy.
i za silného deště a při brždění jo...když už se teda bavíš všeobecně
1 reakcí na tento příspěvek Potřebuji poradit s nehodou co může hrozit od policie a celk...
(reakce na) Potřebuji poradit s nehodou co může hrozit od policie a celk...
Určitě bylo by dobré něčím podložit tvrzení, že na tom nezahřáté slicky budou vždy líp než schválené gumy (otázka je co si představuješ podpojmem schválené gumy- Mitas H-15? nebo jiné?), takhle to nutí nás, laickou veřejnost, k tomu abychom ti slepě věřili
3 reakcí na tento příspěvek Potřebuji poradit s nehodou co může hrozit od policie a celk...
Dik
(reakce na) Potřebuji poradit s nehodou co může hrozit od policie a celk...
adosq píše: Kdyz uz o tom tady mluvite, jen takova vsuvka... mam ZX6R v papirech 170/60, obuta 180/70. Chci to prezout(stejne sjeta), prave kvuli podobnym situacim jako tady, a dat tam 170/60. Vepredu je vsak obuta 120/70 . Berou zretel pojistovny a pcr i na ten druhy rozmer? Tu predni mam dobrou a najede jeste neco byla by skoda ji nevyjet a hned tam hazet papirove 120/60 .
Dik
Ano berou
Bych se nedivil, kdyby se mi v případě nehody snažili krátit plnění, když na motorce je v manuálu na na štítku na nádrži přímo předepsáno Michelin, Pireli a Dunlop a já obul Bridgestone
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Potřebuji poradit s nehodou co může hrozit od policie a celk...
joone píše: sharkis: píšeš tu hovadiny ohledně slicků. Píšeš stejné laické nesmysly, podle kterých to bude bohužel posuzovat i pojišťovna a soud, ale tady jsme na moto fóru. Provozní teplotu potřebuješ pro extrémní (závodní) použití, v provozu mají i nezahřáté (za sucha) větší přilnavost než schválené gumy.
joone píše: Tak to bohužel ničím podložit nemůžu, nevím o žádném testu na který bych dal odkaz /nemyslím, že by vůbec nějaký existoval/. Jsou to jen vlastní zkušenosti. Nikdy jsem nenarazil a ani neslyšel, že by u gum nezahřáté nedržely tak, jako je to třeba u závodních brzdových desek, ty některé za studena výrazně nebrzdí. Závodní guma na suchu funguje i studená, ale když z ní chceš dostat její maximum, musíš ji zahřát na nějaké rozmezí teplot.
Pan vševěd opět promluvil, že? Hlavně že máš svoje tvrzení hezky podložené, to se cení!
Pominu-li fakt, že před delší dobou na tohle dělali test (tuším němci) - a dohledávat ho nebudu, protože na to nemám čas, tak je z logiky věci jasné, že slick bez vzorku nemůže mít na vodě takovou adhezi, jako guma s odvodnejma drážkama...
...ale pro podobné rýpaly jako jsi Ty mám uložené následující téma - tak si ho přečti
E: přeťuk
Naposledy editováno 15.06.2015 09:01:16
(reakce na) Potřebuji poradit s nehodou co může hrozit od policie a celk...
adosq píše: Kdyz uz o tom tady mluvite, jen takova vsuvka... mam ZX6R v papirech 170/60, obuta 180/70. Chci to prezout(stejne sjeta), prave kvuli podobnym situacim jako tady, a dat tam 170/60. Vepredu je vsak obuta 120/70 . Berou zretel pojistovny a pcr i na ten druhy rozmer? Tu predni mam dobrou a najede jeste neco byla by skoda ji nevyjet a hned tam hazet papirove 120/60 .
Dik
(reakce na) Potřebuji poradit s nehodou co může hrozit od policie a celk...
adosq píše: Kdyz uz o tom tady mluvite, jen takova vsuvka... mam ZX6R v papirech 170/60, obuta 180/70. Chci to prezout(stejne sjeta), prave kvuli podobnym situacim jako tady, a dat tam 170/60. Vepredu je vsak obuta 120/70 . Berou zretel pojistovny a pcr i na ten druhy rozmer? Tu predni mam dobrou a najede jeste neco byla by skoda ji nevyjet a hned tam hazet papirove 120/60 .
Dik
Povolený rozměr je povolený rozměr, není žádný první a druhý rozměr.
Před x roky bych to neřešil - sám jsem jezdil na čemkoli, co se dalo na ráfek narvat(samozřejmě čím širší, tím lepší ). Dnes už obouvám jenom to, co je v TP.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Potřebuji poradit s nehodou co může hrozit od policie a celk...
sharkis píše: Pan vševěd opět promluvil, že? Hlavně že máš svoje tvrzení hezky podložené, to se cení!
Pominu-li fakt, že před delší dobou na tohle dělali test (tuším němci) - a dohledávat ho nebudu, protože na to nemám čas, tak je z logiky věci jasné, že slick bez vzorku nemůže mít na vodě takovou adhezi, jako guma s odvodnejma drážkama...
...ale pro podobné rýpaly jako jsi Ty mám uložené následující téma - tak si ho přečti
E: přeťuk
Přečetl jsem si odkaz a není v něm žádný náznak vyvrácení mého tvrzení :v provozu mají i nezahřáté slicky (za sucha) větší přilnavost než schválené gumy příspěvek #41
který jsem napsal jako reakce na tvé tvrzení "... homologovaná pneumatika by v dané situaci měla pravděpodobně lepší adhezi a tím i kratší brzdnou dráhu" příspěvek #7
(reakce na) Potřebuji poradit s nehodou co může hrozit od policie a celk...
joone píše: Přečetl jsem si odkaz a není v něm žádný náznak vyvrácení mého tvrzení :v provozu mají i nezahřáté slicky (za sucha) větší přilnavost než schválené gumy příspěvek #41
který jsem napsal jako reakce na tvé tvrzení "... homologovaná pneumatika by v dané situaci měla pravděpodobně lepší adhezi a tím i kratší brzdnou dráhu" příspěvek #7
Pokud experti Michelinu říkají, že závodní gumy na silnici nemají smysl, protože je neohřeješ a za deště navíc kloužou, tak pro to asi měli nějaký důvod Bohužel, člověk nesmí trvat na "konkrétní frázi", aby mu podobné sdělení došlo
Druhé tvrzení jsem nepsal z vlastního, faktického hlediska, ale z hlediska posuzování nehody znalcem (což těm méně zaujatým došlo) - na tomhle tvrzení se znalec může otočit třeba v každém druhém řádku posudku a neuděláš proti tomu vůbec nic...
Napsal jsem to jen proto, aby zakladatel tématu počítal i s touto konkrétní možností argumentace, která, pokud by to nedejbože došlo až k soudu, s největší pravděpodobností zazní -stejně tak jako se tomu děje u hromady dalších nehomologovaných věcí, kdy se pojišťovně nechce cálovat...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nejvhodnější supersport 600ccm [1, 2] Kawasaki ZX-6R Ninja, Suzuki GSX-R 600, Yamaha YZF-R... | Doomguy | 35 | 15.9.2024 v 21:21 Doomguy |
ZX6R 2005 - lehké klepání ve stupač... Kawasaki ZX-6R Ninja | BlazeCZ | 6 | 6.9.2024 v 09:02 kuddla |
Kawasaki Ninja ZX 10R 2016 ukazatel... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Admire | 1 | 29.8.2024 v 07:51 X-tra-X |
Nejvhodnější supersport 600ccm Kawasaki ZX-6R Ninja, Suzuki GSX-R 600, Yamaha YZF-R... | Doomguy | 0 | 25.8.2024 v 10:34 Doomguy |
Ohruhové ježdění portugalsko a jih ... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Ozzy_ | 6 | 1.8.2024 v 21:32 Ozzy_ |