Narazil jsem na tento článek z roku 2006,ale nezaznamenal jsem nějaké zlepšení spíše naopak mi přijde,že je to čím dál horší.
www.rozhlas.cz/zelenavlna/motoporadna/_zprava/snek-dostane-pokutu--459228
Včerejší ranní jízda autem:Vyjedu z obce projedu esícko cca. 60-70 km/h,dlouhá rovina cca. 1 km,asi v její třetině je křižovatka,já jsem na hlavní,jedu kolem 80 km/h,za křižovatkou je mírné klesání,chtěl bych zařadit 5ku a pokračovat dál rychlostí 90 km/h.Z vedlejší přede mě vjede Thalia,je tam rezerva,takže stačím dobrzdit,ale "řidiče" jedoucího z vedlejší vůbec nezajímá,že jedu po hlavní a jsem rozjetý a pokračuje dál šnečím tempem cca.55 km/h a já za ním.Proti jezdí auta a cca.do tři čtvrtin plná čára,takže nemám možnost předjet,jediné co mi zbývá je několikrát probliknout dálkama,ale bez jakékoliv reakce.
Dnešní ranní jízda,to samé místo,ta samá Thálie a stejný "řidič". Přesně ta samá situace,s tím rozdílem,že nejede nic proti a já místo dálkových použil klakson a předjel jsem v poslední čtvrtině rovinky.
Je to takový problém,aby všichni jezdili přibližně stejnou přiměřenou rychlostí?To už se fakt nedá tohleto.
Naposledy editováno 22.05.2015 21:47:28
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bezdůvodně pomalá jízda
Bóóóže pyča zkurvená, prašivá, do pyče... to bych si radši nechal chuja vyfajčiť od starej ciganky, než takýto "humelec" dávat do kopy:
(světlá šmouha setřené vrstvy na trafu a na spodním deklu, vlevo od desky audio obvodů, jasně ukazuje, co je v tom za vrstvu smradlavého sajrajtu)
..cesta tam ok, vyjel sem v 5.30, dal kafe a v 8 si koupil pekny italsky rafky na 924ku,,
.cesta zpet uz byla horsi,,, trochu sem se na tu jizdu musel soustredit-tak sem si tridil ridice..
1. lezci - proste vjedou na hlavni odkudkoli, jedou cca do 80, prednost jim nic nerika
2. proud - normalni typci - vsichni jedem tech 90-110,,,ale pocitam halda octaru by bez rodinky na zadnim zverila,,,kamionaci-aspon pokud maj tech 450hp
3. strelci - nekterej fakt umi, takze ok,,,, ale obcas to bejva traparna s bmw 530d zavodit....
shrnuti! ... proste dnes sem si to uzil - projel sem se bez helmy---legalne...
P-M-T-K píše: Bezdůvodně pomalá jízda???? Pokud jede pomalu,tak k tomu jistě nějaký důvod má.
Staré (nové) slabé auto - ono to kolikrát fakt nejde na těch devadesát vytáhnout a udržet.Jako možná by to šlo,ale má cenu ten motor trápit?? Nehledě,že pak je také nutno to z té devadesátky zas včas a kdykoliv bezpečně dobrzdit..
Řidičské schopnosti - každý nemá buňky automobilového závodníka.Viz film Vesničko má středisková.
Zas druhá věc je,že ten dotyčný člověk dneska na té silnici překáží.
blbost dlouho jsem jezdil s corsou ktera mela 33kw coz je hodne malo ale tyhle auta jsou zprevodovany do pomala takze 90 km/h fakt nebyl problem az pak pres 100km/h uz trozku byl
1 reakcí na tento příspěvek Bezdůvodně pomalá jízda
Velké tmavé brýle za každého počasí jsou samozřejmostí
seikos píše: Já jsem již před mnoha lety ukecal pokutu ve správním řízení, že jsem předjížděl auto (autem) přes dvojitou čáru. Ten idiot jel z kopce na 90-tce asi 50. Dole stáli cajti a čekovali dalekohledem.
Nakonec jsem to uhrál na argument, že jsem nepředjížděl, ale objížděl jsem překážku v provozu. Protože na 90-tce pohybující se vozidlo rychlostí 50 je regulerní překážkou v plynulosti silničního provozu.
A co ta překážka? Ta asi nedostala pokutu co?
Situace na našich silnicích se během posledních let prostě mění a bude to jen horší. Doby kdy mě bavilo řídit auto už jsou dávno pryč. Na motorce jsem tohle nepociťoval, protože ta se vlezla "všude" a predjela behem chvilky "všechny" ,byl jsem pán silnic a nikdo mě nemohl omezit. Možná ale jen tak kecám, mám už dost upito
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bezdůvodně pomalá jízda
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bezdůvodně pomalá jízda
když jedu autem tak mě víc serou cyklobuzny co jedou dvá vedle sebe, jednou jsem viděl jet i tři vedle sebe, na silnici první třídy....
na moto se zase nejvíc bojím nedání přednosti v jízdě, když jsem na hlavní... starý kokot nebo slepá slepice s reflexem lenochoda, ti to tam pošle, zabijetě a pak řekne že tě neviděla....
assassin píše: Ja myslim ze je pomala jizda bezpecnejsi, i kdyby to melo zachranit jedinej zivot - za me to je v poradku a mozna, ze by se silnicni pirati meli nad sebou zamyslet a zkusit jezdit pomaleji nez tech 90, ono uz zakon rika ze to je maximalni povolena rychlost, ne ze tak kazdej musi jet ...
No,ale taky,když přijíždím z vedlejší na hlavní,tak musím počítat,že tam může někdo jet 90.
Určitě znáš stopku na nájezdu na dálnici u Tuchoměřic ta je tam výborná tam zase musim počítat s tím,že ten komu tam vjíždím může jet 130.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bezdůvodně pomalá jízda
Jirka.46 píše: PEPAFJR>Že Ty jsi jeden z těch šneků,které nic nerozhodí?
Hlavně by mě zajímalo jak dokážeš poznat, že někdo jede bezdůvodně pomalu. a to,že sám přiznáš,že na takové troubíš a problikáváš je světlama. Zcela jistě o Tobě něco značí.
Jediné co to o mně značí je to,že jsem mu dával na vědomí,že mi tam vjel z vedlejší a vůbec ho nezajímá,že jsem musel zpomalit z 80 na 55 a tahnout se za ním.
Edit:písmenko
Naposledy editováno 25.05.2015 16:52:24
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bezdůvodně pomalá jízda
1 reakcí na tento příspěvek Bezdůvodně pomalá jízda
Naposledy editováno 24.05.2015 13:30:11
Asi začnu na pumpách rozdávat bonbóny. Na nervy.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bezdůvodně pomalá jízda
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bezdůvodně pomalá jízda
Mimochodem, naštěstí někdo z návrhářů očividně měl nápad udělat přístroje "sjednocené" pro sestavu, takže z SM260, 820A a MC600Q jde sestavit solidní a pěkná "věž. Kolega ji má rovnou se dvěma SM260:
Akorát je vidět, jak se sódruzi nebyli štonc shodnout na jednotném značení, popisech a i fontu popisků. A MC600Q je opravdu sofistikovaný a povedený gramec, de facto plně automatický, ale je šílená pakárna jej opravovat - je třeba zkoušet za provozu, s nasazeným talířem, takže při měření a hledání závad je třeba přístup zespodu - takže si člověk musí (třeba položením mezi dva stoly) udělat improvizovanou "montážní jámu".
E: Zpočátku mě také zarazilo, že všechny funkce jdou spustit i s otevřenými dvířky, i záznam jde spustit kdykoli... pomalu jsem už přemýšlel, zda není i toto blokování osekáno a spoléhá se na zkušenost uživatelů (že tedy MGF nemusí být blbuvzdorný)... ale po rozebrání bylo jasno - bodejť by mohly ta perkové kontakty blokování fungovat, když plechy šáska mechaniky jsou pokryté žlutým šlemem, což rozhodně převádět nebude.
Naposledy editováno 24.05.2015 14:02:13
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bezdůvodně pomalá jízda
Já sám budu mít dilema, jestli si pořídit coby domácí audio nějakou krásnou starou sestavu, nebo něco novějšího... Srdce mě táhne do osmdesátých let a hýbajících se rafiček.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bezdůvodně pomalá jízda
Jinak máme doma CMS 160 a i když vypadá zajímavě a ve své době stála 10000,-, tak je to prachsprostý plasťák a šásko je také "obyč", bez vyvážení, natož antiskatingu, takže je to soustruh na desky. Přitom u něčeho takového bych čekal kvalitní šásko. Co se týče CD, tak to umělo číst jen origo lisovaná, teď po 18 letech už to nechce číst vůbec, ale to bude snad jen zaprášená čočka.
Takže za mě - jednoznačně shánět starší komponenty a z nich si věž sestavit. Nové nebrat, bývají to předražené aušusy a už vůbec se vyhnout té "retro" řadě od Hyundaie - je to neskutečný paskvil a kýč, skříně sice pěkné, ale pajšl je moderní laciný šrot a dokonce ty "retrogramce", i když tak nevypadají, mají stejné šmelcoidní plastové šáško, jako šunty za pár stovek z tržnic. Takže nejen, že to na hovno hraje (má to repráčky jak z přenosného magneťáčku), ale ještě to bude kurvit desky.
Kdybys chtěl i CD, tak snad by šla uvedená sestava doplnit MC900, ale z hlavy netuším, zda má stejný plošný rozměr. Ale opět tam bude nevýhoda, že nebude číst pálená CD, i když kolegové tvrdili, že některé kusy "schroupu" i CD-R. Pro úplnost - MC900 není origo Tesla konstrukce, je to kopie Phillipsu (stejně, jako VCR "Avex", notoricky známý tuhnutím vazelíny v mechanice), dokonce vyráběná přímo u Phillipsu, jen dle smlouvy s "českým" popisem.
Ještě také doporučuju vyhnout se typu 1039A (Dominant), má nepovedené korekce, vnášející velký šum, takže to syčí jako kýbl zmijí. Čili při požadavku na kvalitní reprodukci nepoužitelné.
Nikoho nevyháním,jen,že by to bylo přehlednější
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bezdůvodně pomalá jízda
A když už jsme takto "odbočili" a nakousli starou elektroniku, nedá mně to se nepochlubit prezentačkou z nedávné opravy-repase HT-37/D, včetně ukázky dispozic nástroje a předvedení konstrukce:
Všechny zvuky jsou origo, generované čistě nástrojem, jen u pár skladeb (uvedeno v titulcích), jsem v CoolEditu přidal trochu reverbu, hned to sakramentsky změní dojem z nahrávky. A konkrétně tento kus patří otci (91let) jednoho zde registrovaného motocyklisty. Musel jsem měnit vodivé gumky pod klávesami a také se stávalo, že nástroj snížil hlasitost, nepravidelně šuměl a akordy hrály hrčivě, přebuzeně. Dělal to síťový vypínač, chování odpovídá sníženému napájecímu napětí (akordy nesníží hlasitost, poněvadž nemají v cestě manipulátor, ale koncák přebudí (limitace) ancvaj). Trochu mě překvapilo, že na to trpí i HT-49, i když má coby síťák klasickou kolébku, místo isostatu. Zřejmě ty teslácké vypínače po čase dost trpí na oxidaci kontaktů. Také se u těchto nástrojů někdy s oblibou rozpadají ty pertinaxové trimry.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bezdůvodně pomalá jízda
Takže jistit, která třicet let stará sestava by na to byla vhodná a s jakými reproduktory a pak ji sehnat kompletně vyčištěnou a funkční, to bude ještě "utrpení mladého Werthera"
Jo, a musí to mít i AUX, protože mám kvanta muziky ve FLAC a nechci zotročit pálením CD a podobnými kravinami.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bezdůvodně pomalá jízda
Jirka.46 píše: Zx-10RCarlos> No tak podle mě je právě nejúspornější jezdit svižně a plynule,zkus jezdit pořád na trojku kvůli těm co jedou 55.Já jsem tam právě chtěl dát pětku a udržovat 90.
Ale zkus se rozjet ve Thalii s 43kw motorem pomalu, plynule, aby ti to dle okamžité spotřeby žralo co nejméně V praxi jen lechtáš plyn, vystresovaný sleduješ ten display s okamžitou spotřebou, jak každý milimetr chodu plynu zvedá tu spotřebu do astronomické výše skoro dvoumístné cifry To se potom rozjíždíš déle a zrychlení z 0 na 100 ti zabere několik minut.
1 reakcí na tento příspěvek Bezdůvodně pomalá jízda
Dát přednost v jízdě znamená povinnost řidiče nezahájit jízdu nebo jízdní úkon nebo v nich nepokračovat, jestliže by řidič, který má přednost v jízdě, musel náhle změnit směr nebo rychlost jízdy.
Rychlost jízdy musí řidič přizpůsobit zejména svým schopnostem, vlastnostem vozidla a nákladu, předpokládanému stavebnímu a dopravně technickému stavu pozemní komunikace, její kategorii a třídě, povětrnostním podmínkám a jiným okolnostem, které je možno předvídat; smí jet jen takovou rychlostí, aby byl schopen zastavit vozidlo na vzdálenost, na kterou má rozhled.
(2) Řidič nesmí
a) snížit náhle rychlost jízdy nebo náhle zastavit, pokud to nevyžaduje bezpečnost provozu na pozemních komunikacích,
b) omezovat plynulost provozu na pozemních komunikacích, zejména bezdůvodně pomalou jízdou a pomalým předjížděním.
...a něco z praxe:
http://www.znaleckyp...becne&Itemid=307