Otáčením kliky nastavím HÚ a mezi kladívkami nastavím mezeru na měrku 0,35mm poté popojedu PROTI směru hodin.ručiček o cca 3 mm zpět a na obrázku píšou že by v této poloze neměla jít strčit měrka větší jak 0,05mm, ovšem měrka 0,05 tam vleze v pohodě ale myslím si že je volná a vleze tam i větší, jak vyštelovat aby sem tam měl těch 0,05 ? Horní kladívko pravý válec. Dále by mně ještě zajímala jak má být natočena deska na které jsou kladívka přidělána. Někdo tam kdysi rejpnul jehlou a udělal si rysku ale momentálně je to posunuté. Motor sem včera složil měl sem ho rozebraný, písty jsou správně. Když sem vytáhl kabel z pravého válce moto sem normálně nastartoval na ten jeden. Děkuji za rady nejlépe znalců
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350/354 seřízení zapalování
Díky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350/354 seřízení zapalování
PajaZR píše: Dá se ten budík nebo měrka ještě někde koupit??
Díky
Měrku si snadno uděláš, stačí stará svíčka odvrtat střed na průměr 8mm vložit kulatinu o průměru 8mm na ní si udělat značky po půl mm a je hotovo.
PEPAFJR píše: Měrku si snadno uděláš, stačí stará svíčka odvrtat střed na průměr 8mm vložit kulatinu o průměru 8mm na ní si udělat značky po půl mm a je hotovo.
Přesně takový měřák jsme kdysi měli u otcové 353,myslel jsem si že je to kupované.Tak si to teda vyrobím.
Díky za radu
1. Nastavit odtrh na 0,4-0,5mm a vyndat svíčku, ponechat jí ve fajfce opřenou o hlavu.
2. zatočit přípravek ze svíčky do hlavy, pak šroub zatočit tak až se dotkne pístu a nedovolí mu jít za H.Ú.
3. 10. klíčkem za vačku jemně tlačit po směru otáček motoru a povolovat šroub v přípravku až se protočí.
4. vrátit se kus zpátky, šroub zatočit o 2otáčky (stoupání je 1,5mm/ot.)
5. klíčkem tlačit píst proti šroubu (komu přijde málo rukou, může si natáhnout třeba gumicuk za startpáku) a jemně otáčet s deskou přerušovače až to hodí jiskru.
6. utáhnout desku přerušovače, vrátit svíci a jezdíme. U dvouválce všechno 2x, za 15 minut není co dělat.
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350/354 seřízení zapalování
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350/354 seřízení zapalování
Matesjawa píše: nějaký měrky:)) dyt máte šroub z víka a ten je nejlepší měrka
No jo ale vysvětluj to někomu kdo by nestrčil ani posuvku do válce.
machrovina na voči, ale machrů jsou tu stovky, mj. ale správná hodnota je 3,5-4,0mm, to vám fakt závidím
jak dokážete pouhým okem rozlišit 0,5mm.
Takže 3 závity - hupy - a máš 3,75...
Nikdy sem to nedělal, mám na to hodinky (=číselníkový úchylkoměr).
No a kdo si myslí, že když dá co největší předstih, že mu to pojede jak kráva, nemá pravdu.
A taky si myslet, že 0,5mm fóra je na kladívkách svaté,že to tam bude dycky s tůto přesnosťů pálit... .
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350/354 seřízení zapalování
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jawablázni [1 ... 3910, 3911] Jawa 250/559, Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kýv... | Kafi | 117302 | Dnes v 07:59 Miraz250 |
Replikový karburátor jawa Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 350/361, Jawa 350/360 pan... | Jirk_K | 3 | 4.3.2024 v 22:59 kokoška. |
Turecké výfuky JAWA Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kývačka | anton_ | 6 | 19.2.2024 v 07:14 cmiral |
na fichtlu přes rakousko Jawa 50/23 Mustang, Jawa 350/354 Kývačka | Matmote123 | 24 | 17.1.2024 v 19:44 Frantas |
Rok výroby mororu Jawa 350/354 Kývačka | jawari | 1 | 26.11.2023 v 23:17 Kohlstein |