1 reakcí na tento příspěvek Ducati Monster 900
1 reakcí na tento příspěvek Ducati Monster 900
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Monster 900
selkie píše: Připlatit, koupit S2R 1000
Nebo S4R
1 reakcí na tento příspěvek Ducati Monster 900
Výkon S-ka o něco málo vyšší, než u devítky, lepší podvozek a letmáč - naprosto boží kombinace.
S4 ne, vodník je fuj....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Monster 900
selkie píše:
S4 ne, vodník je fuj....
pozor pozor...všechno vidím !!!!
Hele devítky byly jedny z nejspolehlivějších motorů. Mám poslední verzi s karbecem v SSku a je to vcelku velice jednoduchej motor. I ventily se daj vcelku slušně dělat podoma. Jediny co občas u těhle starejch vran zazlobí je elektrika. Nejhorší je sehnat bajk po někom kdo prděl na servis, to je pak prostě špatný. Nechce kupovat nejlevnější... kupovat od lidí co to mají roky, co ti k tomu něco řeknou, co o tom něco vědí. Určitě ne od chlapíka co to dotáhl z itálie jako 12ti letej "vrak" bez jakýkoli historie
1 reakcí na tento příspěvek Ducati Monster 900
Co se týká spolehlivosti tak jediné co jsem řešil, tak prosakování oleje pod zadním válcem, oprava za jedno odpoledne a 80 korun za o-kroužky. Jinak jen běžný servis co 5tis olej+filtr co 10 půlkroužky a seřízení ventilů a každé 2 roky řemeny.
http://ducati-monste...900ie-id7393293.html
t_freedom píše: pozor pozor...všechno vidím !!!!
Hele devítky byly jedny z nejspolehlivějších motorů. Mám poslední verzi s karbecem v SSku a je to vcelku velice jednoduchej motor. I ventily se daj vcelku slušně dělat podoma. Jediny co občas u těhle starejch vran zazlobí je elektrika. Nejhorší je sehnat bajk po někom kdo prděl na servis, to je pak prostě špatný. Nechce kupovat nejlevnější... kupovat od lidí co to mají roky, co ti k tomu něco řeknou, co o tom něco vědí. Určitě ne od chlapíka co to dotáhl z itálie jako 12ti letej "vrak" bez jakýkoli historie
ale my se přece bavíme o ortodoxních Ducaťácích
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Monster 900
Michal-#5 píše: ...jede tak do 160 pak uz to leze pomalu...
Počkat,tady je něco špatně.Ta moje začne lézt pomalu až tak od 180ti,ale dvě kila by měla dát v poho(nezkoušeno).I kámošův poslední karbec dělal přes dvě kila v klidu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Monster 900
jak píšou ostatní ...do 160km/h to letí rychle... pak už čekáš... (ale já to mám trochu ovlivněný S4RSkem...moje prožitky jsou trochu pokroucený) ... krom toho mám podezření, že to SSko je ještě z německa přetryskovaný, že možná pojede o něco líp...
2 reakcí na tento příspěvek Ducati Monster 900
Mě příjde, že 130BHP je na tak malýho hajzlíka až až... jede to (podle mě) příšerně a absence tlumiče předku to ještě umocňuje.
Byl-li jsi zvyklý na CBR v litru, chápu že tě maximálka kolem 250km/h asi neuchvátí, ale... jsme zase u toho kdo, kde a jak dokáže podobný rychlosti a výkony krotit. Na rovinách to fakt nepotřebuju...a v zatáčkách už jsem třeba v Mostě na dromu dost silnějších japonských šestistovek i několik litrů pojel.
A na SSku si užívám neuvěřitelnej rohlík na puse ...ačkoli jen se 77BHP ... ono to fakt o koních je až v druhý řadě. Možná v nějakejch zatáčkách bys byl hodně překvapenej jak by tě SSo prohánělo na tom tvým S4Rku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Monster 900
Je fakt, že u Děfky (M900) mi chybělo tak 30, 40 koní, ale hlavně kvůli výjezdům z táhlejch zatáček, kde mi vodníci ujížděli právě kvůli výkonu, ale jinak nebyl problém se v zatáčkách držet japonskejch litrů, ba co víc, dokonce je i tlačit
Jinými slovy - ani jeden z těchhle motorů není o výkonu a vlastně ani o krouťáku - pokud je pro někoho nejdůležitější výkon resp. krouťák, tak může vybírat z široký palety japonskejch výrobců a nebo rakušáci taky nejsou špatní (pokud si chce držet dvouválcovou ideologii)
Tyhle motory a vůbec celý motorky jsou prostě o něčem jinym...technická nenáročnost, hravost, hmotnost v dost kladnejch číslech, i v NE-S verzi slušný podvozky, odkaz do let dávno minulých (což už u novějších modelů lehlo s příchodem čirý optiky, mokrý spojky a půl-trubkovýho rámu)...tak nějak jezdíš na retru, který je schopný držet krok s moderníma mašinama. Ale nikdy nebudou o super úchvatnym výkonu, kterym většina těch, co jezdí, může tak maximálně machrovat večer u piva
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Monster 900
Já tu měl na servis mimo jiné GSXR1000 K9.Sice,to co se děje od cca šesti tisíc je peklo,ale nijak mě to neoslovilo,a rozhodně bych neměnil.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Serizeni ventilu Duc M900 Ducati Monster 900 | Honziikk | 8 | 9.6.2023 v 07:22 honzabiker |
Elektroinstalace - průřezy vodičů Ducati Monster 900 (i.e.) | honzabiker | 25 | 12.5.2023 v 19:01 honzabiker |
Lakování karbonu - bubliny Ducati Monster 900 (i.e.) | honzabiker | 12 | 15.10.2022 v 12:09 honzabiker |
Synchro. karburátorů - stále rozlad... [1, 2] Ducati Monster 900 | syrrius | 31 | 21.9.2022 v 12:44 uš |
rozdíly v rámech Ducati Monster Ducati Monster 900 (i.e.) | ramesse | 2 | 4.5.2022 v 06:56 honzabiker |