globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Ducati Monster 900
4.5.2015 v 18:10
Ahojte,tak nadisiel cas,ze sa rad stanem sucastou talianskej rodiny. Mam uz nieco odjazdene a prislo mi, ze ja sa nechcem len prehanat,ale aj uzivat si jazdu..Doteraz som jazdil samu ryzu..nehovrim,ze zle,ale je tam to ale, ja chci Vííc..:D takze som si vybral ducati monster 900ie r.v.03. Neake odporucania,musky,muchy..atd. by ste mohli poradit. Dakujem
Předchozí
1 2 3
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Ducati Monster 900

4.5.2015 v 18:16 | Nahoru | #1
Připlatit, koupit S2R 1000

1 reakcí na tento příspěvek Ducati Monster 900

4.5.2015 v 18:40 | Nahoru | #2
spytam sa rovno, preco?

(reakce na) Ducati Monster 900

4.5.2015 v 19:24 | Nahoru | #3
rizler> pac to jede

Ducati Monster 900

4.5.2015 v 19:30 | Nahoru | #4
aha takze vykon nic moc,myslel som,ze ako dvojvalec pojde od spodu..nie som ziadny strelec ale...mne do tych 150 staci skorej okresky a jednodnove max.dvojdnove vylety co sa tyka servisu, zevraj su ok..menej narocne,pravda?

Ducati Monster 900

4.5.2015 v 20:07 | Nahoru | #5
Mám tenhle motor ve svém stroji.Pro mě je naprosto dostatečný.Zátah odspodu slušný,maximálka taky.Neviděl bych to tak černě.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Monster 900

4.5.2015 v 20:15 | Nahoru | #6

selkie píše: Připlatit, koupit S2R 1000



Nebo S4R

Ducati Monster 900

4.5.2015 v 21:04 | Nahoru | #7
Dakujem ale bohuzial mi to nevyjde finacne..co sa tyka spolahlivost tohto modelu?? nieco nagativne,alebo pozitivne ?

Ducati Monster 900

4.5.2015 v 21:17 | Nahoru | #8
Voni by nakonec skončili u Panigale
Je to klasický dvouventilový vzducháč ale už stříkačka,tudíž naprosto bez problémů.Nevím o žádných chronických problémech,ale třeba někdo ví víc...

1 reakcí na tento příspěvek Ducati Monster 900

4.5.2015 v 21:53 | Nahoru | #9
Měl jsem, všechno dobrý až na tu kyvku, to je hnus, co svět neviděl.

Výkon S-ka o něco málo vyšší, než u devítky, lepší podvozek a letmáč - naprosto boží kombinace.

S4 ne, vodník je fuj....

(reakce na) Ducati Monster 900

4.5.2015 v 21:53 | Nahoru | #10

MedWed píše: Nebo S4R

ne

Ducati Monster 900

4.5.2015 v 22:37 | Nahoru | #11
dakujem chlapci velmi pekne..idem ju zajtra pozriet,tak ked sa zapaci ju beriem

Ducati Monster 900

5.5.2015 v 07:16 | Nahoru | #12
Ahoj, je nějakej odkaz na inzerát? M900 r.v. 2003 je podle mě nesmysl (max. 2002, od 2003 už byli M1000) . Bude to zřejmě datum první registrace. M900i.e. 2002 je odlišnej od předchozích i.e.. Je to prakticky M1000 s 9kovým motorem. Podle mě nejlepší Monster ever.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Monster 900

5.5.2015 v 08:38 | Nahoru | #13

selkie píše:

S4 ne, vodník je fuj....



pozor pozor...všechno vidím !!!!

Hele devítky byly jedny z nejspolehlivějších motorů. Mám poslední verzi s karbecem v SSku a je to vcelku velice jednoduchej motor. I ventily se daj vcelku slušně dělat podoma. Jediny co občas u těhle starejch vran zazlobí je elektrika. Nejhorší je sehnat bajk po někom kdo prděl na servis, to je pak prostě špatný. Nechce kupovat nejlevnější... kupovat od lidí co to mají roky, co ti k tomu něco řeknou, co o tom něco vědí. Určitě ne od chlapíka co to dotáhl z itálie jako 12ti letej "vrak" bez jakýkoli historie

1 reakcí na tento příspěvek Ducati Monster 900

5.5.2015 v 10:22 | Nahoru | #14
Devítka je v pohodě, mám model 02 (stříkačka bez imobilizéru) a naprosto v pohodě. Pokud to máš na kochání místo fechtla tak si na výkon nebudeš stěžovat, jede tak do 160 pak uz to leze pomalu. Pokud budeš dávat řetězovku, tak si dej dozadu o zub víc, jinak je 6tka naprosto zbytečná rychlost.
Co se týká spolehlivosti tak jediné co jsem řešil, tak prosakování oleje pod zadním válcem, oprava za jedno odpoledne a 80 korun za o-kroužky. Jinak jen běžný servis co 5tis olej+filtr co 10 půlkroužky a seřízení ventilů a každé 2 roky řemeny.

Ducati Monster 900

5.5.2015 v 11:03 | Nahoru | #15
Velmi ste pomohli dakujem davam link
http://ducati-monste...900ie-id7393293.html

Ducati Monster 900

5.5.2015 v 11:04 | Nahoru | #16
paci sa mi, minimalane ju pozriem

(reakce na) Ducati Monster 900

5.5.2015 v 11:33 | Nahoru | #17

t_freedom píše: pozor pozor...všechno vidím !!!!

Hele devítky byly jedny z nejspolehlivějších motorů. Mám poslední verzi s karbecem v SSku a je to vcelku velice jednoduchej motor. I ventily se daj vcelku slušně dělat podoma. Jediny co občas u těhle starejch vran zazlobí je elektrika. Nejhorší je sehnat bajk po někom kdo prděl na servis, to je pak prostě špatný. Nechce kupovat nejlevnější... kupovat od lidí co to mají roky, co ti k tomu něco řeknou, co o tom něco vědí. Určitě ne od chlapíka co to dotáhl z itálie jako 12ti letej "vrak" bez jakýkoli historie




ale my se přece bavíme o ortodoxních Ducaťácích

Ducati Monster 900

5.5.2015 v 12:01 | Nahoru | #18
Tož pěkný. Já bych teda potřeboval sebou někoho, kdo si jí poslechne a proklepne, ale takhle na obrázcích vypadá dobře.

Ducati Monster 900

5.5.2015 v 12:27 | Nahoru | #19
Jo, je to ten "mezimodel". Ber ho Modernější rám a elektronika s 9kovým motorem. Krása

Ducati Monster 900

5.5.2015 v 13:18 | Nahoru | #20
Vdaka chlapci...forza italia

Ducati Monster 900

5.5.2015 v 14:20 | Nahoru | #21
pekna

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Monster 900

5.5.2015 v 15:45 | Nahoru | #22

Michal-#5 píše: ...jede tak do 160 pak uz to leze pomalu...


Počkat,tady je něco špatně.Ta moje začne lézt pomalu až tak od 180ti,ale dvě kila by měla dát v poho(nezkoušeno).I kámošův poslední karbec dělal přes dvě kila v klidu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Monster 900

5.5.2015 v 22:30 | Nahoru | #23
Anti> rekl bych, ze vsechno v pohode ;) do 160 super 180 je tam taky docela rychle, ale dal nic moc max tachometrovych 215.. takze technicky dle meho vse v poradku i co jsem mel dole zadni valec tak byl v toleranci ovalita 0,02 coz na to ze na tachu je 50tis je super. Ventily, sedla vse ok.

(reakce na) Ducati Monster 900

6.5.2015 v 07:29 | Nahoru | #24
jo, to by odpovídalo i Děfce...rafičkou vyklepanejch 220, ale absolutně neřiditelná hmota

Ducati Monster 900

6.5.2015 v 07:57 | Nahoru | #25
Moje SSko dělá s kapotážema tak 220max (tacho)...
jak píšou ostatní ...do 160km/h to letí rychle... pak už čekáš... (ale já to mám trochu ovlivněný S4RSkem...moje prožitky jsou trochu pokroucený) ... krom toho mám podezření, že to SSko je ještě z německa přetryskovaný, že možná pojede o něco líp...

2 reakcí na tento příspěvek Ducati Monster 900

6.5.2015 v 08:41 | Nahoru | #26
900 nejede, litr vzduchac uz mozna jo, nevim nejel sem na nem. Me se i vzhmedove vic libi vodnik, vypada jako by tam ty chladice nekdo dodelal doma :) proto mam s4r jede to krasne a neni to tak jako pisou ve vsech testech ze to trha ruce z kloubu a zabiji deti pohledem. Je to podle me motorizace akorat. Kup minimalne litr vzduchac m1000 nebo to s2r

(reakce na) Ducati Monster 900

6.5.2015 v 09:26 | Nahoru | #27
prodamCBR> hele to je věcí názoru...
Mě příjde, že 130BHP je na tak malýho hajzlíka až až... jede to (podle mě) příšerně a absence tlumiče předku to ještě umocňuje.
Byl-li jsi zvyklý na CBR v litru, chápu že tě maximálka kolem 250km/h asi neuchvátí, ale... jsme zase u toho kdo, kde a jak dokáže podobný rychlosti a výkony krotit. Na rovinách to fakt nepotřebuju...a v zatáčkách už jsem třeba v Mostě na dromu dost silnějších japonských šestistovek i několik litrů pojel.
A na SSku si užívám neuvěřitelnej rohlík na puse ...ačkoli jen se 77BHP ... ono to fakt o koních je až v druhý řadě. Možná v nějakejch zatáčkách bys byl hodně překvapenej jak by tě SSo prohánělo na tom tvým S4Rku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Monster 900

6.5.2015 v 09:30 | Nahoru | #28
prodamCBR> tak pokud devítka nejede, tak s litrem to nebude o moc lepší..stejně tak s S2R - ty výkony tam jsou do 100 koní

Je fakt, že u Děfky (M900) mi chybělo tak 30, 40 koní, ale hlavně kvůli výjezdům z táhlejch zatáček, kde mi vodníci ujížděli právě kvůli výkonu, ale jinak nebyl problém se v zatáčkách držet japonskejch litrů, ba co víc, dokonce je i tlačit

Jinými slovy - ani jeden z těchhle motorů není o výkonu a vlastně ani o krouťáku - pokud je pro někoho nejdůležitější výkon resp. krouťák, tak může vybírat z široký palety japonskejch výrobců a nebo rakušáci taky nejsou špatní (pokud si chce držet dvouválcovou ideologii)

Tyhle motory a vůbec celý motorky jsou prostě o něčem jinym...technická nenáročnost, hravost, hmotnost v dost kladnejch číslech, i v NE-S verzi slušný podvozky, odkaz do let dávno minulých (což už u novějších modelů lehlo s příchodem čirý optiky, mokrý spojky a půl-trubkovýho rámu)...tak nějak jezdíš na retru, který je schopný držet krok s moderníma mašinama. Ale nikdy nebudou o super úchvatnym výkonu, kterym většina těch, co jezdí, může tak maximálně machrovat večer u piva

Ducati Monster 900

6.5.2015 v 09:37 | Nahoru | #29

kterym většina těch, co jezdí, může tak maximálně machrovat večer u piva



amen

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Monster 900

6.5.2015 v 16:02 | Nahoru | #30
selkie>
Já tu měl na servis mimo jiné GSXR1000 K9.Sice,to co se děje od cca šesti tisíc je peklo,ale nijak mě to neoslovilo,a rozhodně bych neměnil.
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Serizeni ventilu Duc M900 Ducati Monster 900 Honziikk 8 9.6.2023 v 07:22 honzabiker
Elektroinstalace - průřezy vodičů Ducati Monster 900 (i.e.) honzabiker 25 12.5.2023 v 19:01 honzabiker
Lakování karbonu - bubliny Ducati Monster 900 (i.e.) honzabiker 12 15.10.2022 v 12:09 honzabiker
Synchro. karburátorů - stále rozlad... [1, 2] Ducati Monster 900 syrrius 31 21.9.2022 v 12:44
rozdíly v rámech Ducati Monster Ducati Monster 900 (i.e.) ramesse 2 4.5.2022 v 06:56 honzabiker


TOPlist