famsa
famsa zadní brašna
oblečení MV Agusta
RG-racing:kryt chladiče
MOTOROBERT -R.Papežík,servisMV Agusta
Jiří BURDA-servis
MotoXN-servis
vzduchový filtr
tlumič řízení Brutale 675/800
Naposledy editováno 20.01.2016 14:30:52
1 reakcí na tento příspěvek MV Agusta Brutale -rady a tipy
Jinak už nevím..
1 reakcí na tento příspěvek MV Agusta Brutale -rady a tipy
Doufam, ze nebudes vsude placat o poctu valcu jako bulldog o italech..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
Petta píše: Víš, co bych si pro tebe představoval, když je pro tebe Brutale jezdecky nevyužitá? Něco k tomu čopru, ale klasiku.. Jako Moto Guzzi V7 nebo Triumph Bonneville, Scrambler nebo něco novodobého jako Ducati Scrambler. Není nic hezčího než žena na klasice!! V7 je nová kolem 200 tis. to ti ještě zbyde a potenciál mašiny využiješ a hlavně bude legrace..
Jinak už nevím..
všechno to zkouknu a uvidím.
pycha-bmwčka mají těžiště dobře,protože cpou nádrž pod sedlo a v jako-by nádrži je vzduch.filtr a snad baterka, to místo je zadělané na 4šroubky,absolutně nevyužité místo,nechápu. Nine T stálo hned vedle,v reálu je divný,hlavně když si stoupneš před ní a ty linie jsou pěkné,ale dole z toho trčí ty válce, kazí celkovou štíhlost a..... prostě BMW nedej bože kdyby to padlo ze stojánku a padáky by tam byly jak lešení na velkém GSu.)
Naposledy editováno 15.04.2015 19:09:45
1 reakcí na tento příspěvek MV Agusta Brutale -rady a tipy
Bejt tebou domluvil bych si predvadecku a uvidíš vodí se skvěle a ten klopnej efekt od motoru je neskutečně zabavnej
Jednou se svezes a zamilujes se
Už jen to když to nakopnes jak se zatrese
pycha píše: Jednou se svezes a zamilujes se
Už jen to když to nakopnes jak se zatrese
jak jako ? ... vy čtyřválisti jste hned ze všeho na zadku... mě se to třese pořád, na volnoběh, nakopnutí...dokonce zajízdy... po 200km si kuřák ani cigáro nezapálí...
1 reakcí na tento příspěvek MV Agusta Brutale -rady a tipy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
Rubi píše: proto mám Vikinu a né haryka,ten se taky třese jak drahý pes.
co se klepe, to žije...
problém s tebou je ten, že jestli se ti líbí projev Brutalky... nebude nic, co by tě projevem uspokojilo...
Jediná Agosta vytváří víceválce s tahem odspoda...a hutným průběhem...
Napadá mě Guzzi...ale co já vím
1 reakcí na tento příspěvek MV Agusta Brutale -rady a tipy
1 reakcí na tento příspěvek MV Agusta Brutale -rady a tipy
Manželka měla svcko a z toho jsem měl vyklepany zuby a z panigalky jsem minulej rok po 50ti km utek hlavně mě přijde že to nejede a to vůbec nemluvím že je to 1.2
t_freedom píše: co se klepe, to žije...
problém s tebou je ten, že jestli se ti líbí projev Brutalky... nebude nic, co by tě projevem uspokojilo...
Jediná Agosta vytváří víceválce s tahem odspoda...a hutným průběhem...
Napadá mě Guzzi...ale co já vím
Myslím, že triumph Street triple by jí asi vyhovoval. Pokud MV není schopná doladit tříválec. Mám MV rád, ale ty starší. Asi by se mi taky nelíbilo koupit novou a řešit stále stejný problém dokola.
pycha píše: Jenže boxer se zaklepe do strany když ho startujes a pak máš pohodlí nebo když přidáš a nebo když prerazujes jinak je pohodlnY
Manželka měla svcko a z toho jsem měl vyklepany zuby a z panigalky jsem minulej rok po 50ti km utek hlavně mě přijde že to nejede a to vůbec nemluvím že je to 1.2
Ta to by ses mel projet na poradnym jednobuchu. MT-03 by ti ukázala co jsou vibrace...
Panigale dole a ve středu opravdu na svůj obsah nejede, na to bys musel mít jinak naladenou jednadvojku. Ale je to SS tak je logicky průběh hnanej na maximum ve vršku, což je logické a vzhledem k zaměření spravne...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
ja myslim ale, ze jestli se ta Brutalka vychyta, pak to bude ve svoji tride (a za srovnatelny penize) adept na nejlepsi stroj.
Kdybych motorku kupoval ted, asi bych sel do toho S1000R, ale vic zabavy s tim urcite neuzijes. A taky to je za jiny penize…
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
pycha píše: femal> myslím že by motorka měla mít svoje charisma a to mě u bmw s1000r docela chybí
Hele já to třeba potřebuju taky, ale věřím že spousta lidí si užije naprosto stejnou a možná větší legraci na levný MT-07 než někdo z tohoto nebo ducatího vlákna na mašině za půl míče...
Tím spíš, pokud najede hodně kilometrů a rád obětuje trochu té krásy na úkor pravděpodobně vyšší spolehlivosti.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
ale to S1000R podle me docela charisma ma, komplet v cerny je i celkem fotogenicka… ja na tom jednou jel a je to super. Nejsem uplnej milovnik vibraci, takze ten jejich 4 valec je celkem fajn.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
Já na místě Rubi bych zůstal u Brutale. Není to její jediná motorka, takže když se nedejbože něco porouchá, tak má po dobu opravy pořád na čem jezdit. A obě motorky se skvěle doplňují. Victory jako lokomotiva na kochání se krajinou a MV jako sportovní agilní náčiní.
Charisma je hrozně gumovej pojem... pro každýho představuje něco jinýho...
onehdá jsem Hortenovi psal, že by mi asi po přestupu z tuňáka na BMW K1200R chyběly emoce... a on trefně poznamenal " strach jsou taky emoce" (ta mašina jede nesmyslně...)
Pro mě to je to "kloktání" motoru v nerovnoměrným běhu eLka... dunění (čím hlubší tím lepší - proto koupě SS v karburaci) ale zároveň možnost točení dovrchu jako sport. Dobrej podvozek, solidní brzdy, tuhej rám... myslím, že tohle ale ocení jen hrstka lidí... valná většina lidí jezdí tak, že nic z toho v zásadě nepotřebují...
Částečně to je daný i tím, jestli je dotyčnej políbenej aspoň trochu technikou a kromě ježdění má i ponětí o tom co to vlastně je... nebo je jen uživatel...
Já sám ač sice "ultras" v názoru, že aby člověk byl nějak spjatej se strojem (a když občas jedu "tu mojí" pilu, cítím se propojenej s mašinou jak v Avataru), musí i vědět a postupně se to naučit, však musím akceptovat, že hromada lidí to tak nemá...a možná jsou "lepší motorkáři" než já... kterej tenhle titul odmítám, kdykoli ho někdo vysloví.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
Franco82 píše: Hele já to třeba potřebuju taky, ale věřím že spousta lidí si užije naprosto stejnou a možná větší legraci na levný MT-07 než někdo z tohoto nebo ducatího vlákna na mašině za půl míče...
Tím spíš, pokud najede hodně kilometrů a rád obětuje trochu té krásy na úkor pravděpodobně vyšší spolehlivosti.
obětuje trochu té krásy na úkor pravděpodobně vyšší spolehlivosti. Moje řeč
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
femal píše: Rubi> jenom jeden technicky poznatek, Triumph ma tu volnobezku od stejnyho dodavatele jako MV Agusta a problemy ma udajne taky uplne stejny… a taky na to neni oficielni svolavacka…
ja myslim ale, ze jestli se ta Brutalka vychyta, pak to bude ve svoji tride (a za srovnatelny penize) adept na nejlepsi stroj.
Kdybych motorku kupoval ted, asi bych sel do toho S1000R, ale vic zabavy s tim urcite neuzijes. A taky to je za jiny penize…
o tom mi říkal Metela.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
pycha píše: femal> myslím že by motorka měla mít svoje charisma a to mě u bmw s1000r docela chybí
charisma by mít měla,to je bez diskuze neberu to jako stroj co mně přesune z bodu A do bodu B,na to mám bezduchou plechovku.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
Rubi píše: o tom mi říkal Metela.
Ondra platí za odborníka?