pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Pepa1098 píše: Jasek>
Jašku tak na tohle se rád podívám v reálu já už začínám věřit tomu že litr může jen mít 150 KG
150 kg suché váhy není zase až takovej problém u litru...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
BlackSabbath píše: 150 kg suché váhy není zase až takovej problém u litru...
u litru z 97myho celkem jo... u K1 to je par kilo dolu :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Jasek píše: PetrL3> řídítka mám z ergalu superlight zadní třmen je taky fest odlehčenej brembo z S4R pumpa zadní brzdy má titanový táhlo a zatím tam nemám ani brzdovku,tu naleju až na přejímky brejle mám ořezaný,že nemám ani zámek a dorazy ,ale dík za nápad pokud už si ze mě neděláte prdel jak z kapitánaMasakra,šmejdi
CPTmasakr to je ten s tou montážní pěnou?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
assassin píše: u litru z 97myho celkem jo... u K1 to je par kilo dolu :)
Rozdíl jen 4 roky... U K5/6 to je ještě jednodušší...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
BlackSabbath píše: Rozdíl jen 4 roky... U K5/6 to je ještě jednodušší...
k5/6 je lehci nez k1? no na ctyrvalci je kupa krapu na vyhozeni...
ono teda TLS papirove taky neni tak tezky... respektive pomer hmotnost vykon je porad na urovni dnesnich nahacu... treba superduke - tele ma 125ps a 187kg suchou... ale sundas 20kg a je to porad stejnej krap :)
Jasek píše: BlackSabbath> koho zajímá suchá váha?Ty jezdíš bez oleje?
Protože ji tak udává výrobce. Ale chci vidět, až budeš mít TL plně natankované na 150 kg. I když tímto stylem je to asi možné, ale bál bych se na tom nejspíš jet a to nemluvím o estetické stránce...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
assassin píše: k5/6 je lehci nez k1? no na ctyrvalci je kupa krapu na vyhozeni...
ono teda TLS papirove taky neni tak tezky... respektive pomer hmotnost vykon je porad na urovni dnesnich nahacu... treba superduke - tele ma 125ps a 187kg suchou... ale sundas 20kg a je to porad stejnej krap :)
K5/6 je nejlehčí litr, co vím. 166 kg suchá hmotnost, plně natankovaná v manuálu není uvedená a já jsem to nevážil...
Ale těch 20 kg aspoň trošku poznáš...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
BlackSabbath píše: K5/6 je nejlehčí litr, co vím. 166 kg suchá hmotnost, plně natankovaná v manuálu není uvedená a já jsem to nevážil...
Ale těch 20 kg aspoň trošku poznáš...
ty jo zu si to moc nepamatuju... ale kdyz jsem mel k1 tak jsem mel tusim taky v technicaku neco 16x.....
ja mam u TL nejak kolem 210kg ready to race, vazil jsem to na domaci vaze se stevovo vtr - ten mel o par kg vic jestli si to dobre pamatuju.
jaska asi nepotesim kdyz odhadnu ze neni o moc vic jak o 15kg pode mnou... tzn nekde lehce pod 200kg.... na 150kg je tezka cesta.... a u TL asi dost nerealna...
tim spis ze kdyz jsme se naposled jeli projet tak mel mit o cca 20koni vic nez ja, o 15kg min na motorce a tak o 30kg min na pilotovi a zas tak moc lip mu to na motor nejelo bych rekl... spis je vetsi magor
Naposledy editováno 09.04.2015 21:03:19
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Stev píše: assassin> a neříkal jsi tenkrát že máš 205? Jinak já když to počítal tak co vím jistě je ušetřenejch 12 kilo, a plně natankovaný vtr má mít 216. Pocitově by to myslím taky sedělo, nepřijde mi že bych to měl těžký.
ja uz si to presne nepamatuju... ale vim jen ze jsem mel o par kilo min nez ty... ale zas ty jsi jeste od te doby neco sundal... ja jsem ten boj uz vzdal :)
assassin píše: ty jo zu si to moc nepamatuju... ale kdyz jsem mel k1 tak jsem mel tusim taky v technicaku neco 16x.....
ja mam u TL nejak kolem 210kg ready to race, vazil jsem to na domaci vaze se stevovo vtr - ten mel o par kg vic jestli si to dobre pamatuju.
jaska asi nepotesim kdyz odhadnu ze neni o moc vic jak o 15kg pode mnou... tzn nekde lehce pod 200kg.... na 150kg je tezka cesta.... a u TL asi dost nerealna...
tim spis ze kdyz jsme se naposled jeli projet tak mel mit o cca 20koni vic nez ja, o 15kg min na motorce a tak o 30kg min na pilotovi a zas tak moc lip mu to na motor nejelo bych rekl... spis je vetsi magor
K1 má 170 kg.
Tak tímto jsi Jaška asi moc nepotěšil...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Stev píše: assassin> a neříkal jsi tenkrát že máš 205? Jinak já když to počítal tak co vím jistě je ušetřenejch 12 kilo, a plně natankovaný vtr má mít 216. Pocitově by to myslím taky sedělo, nepřijde mi že bych to měl těžký.
Je fakt,že ta Tvoje potvora je pocitově na místě lehčí. A o dost,asi máme horší těžiště.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
tady je vidět kus igelitovýho obalu čepu vevnitř pístu, takhle je to zvážený. Mimochodem jsem byl docela překvapenej že je o tolik lehčí.
Naposledy editováno 10.04.2015 11:48:09
3 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
jistě, jim se toto ale nemůže stát, protože zadní brzdu vůbec nepoužívají...
vybavuju si případy lidí, že si při jizdě zadní brzdu nevědomky přimačkávali a když zastavili, hrozně se divili, že je nějaká rozžhavená