pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
assassin píše: k5/6 je lehci nez k1? no na ctyrvalci je kupa krapu na vyhozeni...
ono teda TLS papirove taky neni tak tezky... respektive pomer hmotnost vykon je porad na urovni dnesnich nahacu... treba superduke - tele ma 125ps a 187kg suchou... ale sundas 20kg a je to porad stejnej krap :)
K5/6 je nejlehčí litr, co vím. 166 kg suchá hmotnost, plně natankovaná v manuálu není uvedená a já jsem to nevážil...
Ale těch 20 kg aspoň trošku poznáš...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
BlackSabbath píše: K5/6 je nejlehčí litr, co vím. 166 kg suchá hmotnost, plně natankovaná v manuálu není uvedená a já jsem to nevážil...
Ale těch 20 kg aspoň trošku poznáš...
ty jo zu si to moc nepamatuju... ale kdyz jsem mel k1 tak jsem mel tusim taky v technicaku neco 16x.....
ja mam u TL nejak kolem 210kg ready to race, vazil jsem to na domaci vaze se stevovo vtr - ten mel o par kg vic jestli si to dobre pamatuju.
jaska asi nepotesim kdyz odhadnu ze neni o moc vic jak o 15kg pode mnou... tzn nekde lehce pod 200kg.... na 150kg je tezka cesta.... a u TL asi dost nerealna...
tim spis ze kdyz jsme se naposled jeli projet tak mel mit o cca 20koni vic nez ja, o 15kg min na motorce a tak o 30kg min na pilotovi a zas tak moc lip mu to na motor nejelo bych rekl... spis je vetsi magor
Naposledy editováno 09.04.2015 21:03:19