globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
 
17.8.2014 v 17:11
Ahoj všem,
pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...

Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
Anketa: Pojede???
Jak fík
50%
26
Nepojede
0%
0
Rozlítne se při startu
2%
1
Zařve na brzdě
13%
7
Ani nechytne
0%
0
Bude to bez problému
6%
3
Najede něco km a konec
29%
15

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

9.4.2015 v 21:00 | Nahoru | #1

BlackSabbath píše: K5/6 je nejlehčí litr, co vím. 166 kg suchá hmotnost, plně natankovaná v manuálu není uvedená a já jsem to nevážil...
Ale těch 20 kg aspoň trošku poznáš...



ty jo zu si to moc nepamatuju... ale kdyz jsem mel k1 tak jsem mel tusim taky v technicaku neco 16x.....

ja mam u TL nejak kolem 210kg ready to race, vazil jsem to na domaci vaze se stevovo vtr - ten mel o par kg vic jestli si to dobre pamatuju.

jaska asi nepotesim kdyz odhadnu ze neni o moc vic jak o 15kg pode mnou... tzn nekde lehce pod 200kg.... na 150kg je tezka cesta.... a u TL asi dost nerealna...

tim spis ze kdyz jsme se naposled jeli projet tak mel mit o cca 20koni vic nez ja, o 15kg min na motorce a tak o 30kg min na pilotovi a zas tak moc lip mu to na motor nejelo bych rekl... spis je vetsi magor

Naposledy editováno 09.04.2015 21:03:19

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

9.4.2015 v 21:05 | Nahoru | #2
assassin> a neříkal jsi tenkrát že máš 205? Jinak já když to počítal tak co vím jistě je ušetřenejch 12 kilo, a plně natankovaný vtr má mít 216. Pocitově by to myslím taky sedělo, nepřijde mi že bych to měl těžký.

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

9.4.2015 v 21:51 | Nahoru | #3

assassin píše: ty jo zu si to moc nepamatuju... ale kdyz jsem mel k1 tak jsem mel tusim taky v technicaku neco 16x.....

ja mam u TL nejak kolem 210kg ready to race, vazil jsem to na domaci vaze se stevovo vtr - ten mel o par kg vic jestli si to dobre pamatuju.

jaska asi nepotesim kdyz odhadnu ze neni o moc vic jak o 15kg pode mnou... tzn nekde lehce pod 200kg.... na 150kg je tezka cesta.... a u TL asi dost nerealna...

tim spis ze kdyz jsme se naposled jeli projet tak mel mit o cca 20koni vic nez ja, o 15kg min na motorce a tak o 30kg min na pilotovi a zas tak moc lip mu to na motor nejelo bych rekl... spis je vetsi magor


K1 má 170 kg.
Tak tímto jsi Jaška asi moc nepotěšil...

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

9.4.2015 v 22:06 | Nahoru | #4
assassin> Zatím to bude o hovně,jsem pořád před půlkou cesty.150 je nesmysl,ale 160 s plnou si myslím(spíš doufám)že časem dám a s výbavou na silnici.Kromě lékárničky,na tu seru.Je to hrozně o penězích,ty první kila šly zadobře,ale teď už to je drahý.Proto mám největší radost z gramů za levno.Jinak 200kg s plnou jsem měl před třema rokama a spousta titanu a karbonu od tý doby protekla.Kurva,zejtra jedu koupit váhu
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist