globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Ducati - Italská vášeň
DUCATI - Debata o všem, co se značkou DUCATI alespoň nějak souvisí. Rady, zkušenosti, postřehy a zážitky, spojené s rudými kráskami z Bologne.


Naposledy editováno 06.02.2020 18:38:03
Anketa: Nejhezčí DUCATI všech dob je...
Desmosedici
8%
13
Superleggera
4%
6
Hypermotard
6%
9
Scrambler
2%
4
MONSTER
11%
17
STREETFIGHTER
7%
12
GT1000 i PaulSmart
12%
20
999
15%
24
916
30%
49
MV Agusta
4%
7

Ducati - Italská vášeň

27.3.2015 v 21:09 | Nahoru | #23011
kudla Frenkac jak kali vodu, jakoze klidek pohoda a z turisty na tichoucke male uzkokolejce, pres mivvy po 848 s termixama.. pekne Frenky

Ducati - Italská vášeň

27.3.2015 v 21:40 | Nahoru | #23012
Já jdu koukat po sériovejch laufech na SF848 a proženu je na frézce veskrz

1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň

27.3.2015 v 21:46 | Nahoru | #23013
Hmm, to stejně néni asi tak nějak vono. Nevim, nevim.....



Naposledy editováno 27.03.2015 21:47:16

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

27.3.2015 v 21:59 | Nahoru | #23014

adrianosciro píše:




Po vcerajsku prvych jarnych 70 km a navsteva servisu, uz aj moja vrana ma nove papuce a olejik....Vsetkym vam prajem suche cesty.



Aj Tebe a peknú sezónu

Ducati - Italská vášeň

28.3.2015 v 01:37 | Nahoru | #23015
Děkuju všem za pochvalu a ještě jednou Martinovi za tip
e: já vím, že po schůzi sem nemám lézt a stejně sem vždycky vlezu...

Naposledy editováno 28.03.2015 10:02:39

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

28.3.2015 v 08:01 | Nahoru | #23016

sejrac píše: Hmm, to stejně néni asi tak nějak vono. Nevim, nevim.....



Tak takhle opravdu nééé...

2 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň

28.3.2015 v 08:59 | Nahoru | #23017


Naposledy editováno 30.03.2015 11:10:09

2 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň

28.3.2015 v 08:59 | Nahoru | #23018
zas tolik bych se tomu nebránil.Stejnej výsledek,jak normální nerez laďák.Jenom ta renomovaná samolepka tomu chybí...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

28.3.2015 v 09:02 | Nahoru | #23019

zmulin píše: zas tolik bych se tomu nebránil.Stejnej výsledek,jak normální nerez laďák.Jenom ta renomovaná samolepka tomu chybí...



Nevěřím, že to bude fungovat. Nejde o samolepku. Jde o parametry té koncovky. Kurva ať mi nikdo neříká, že AKRAPOVIČ nebo Leo-Vince a nebo Termiňón vyrábí ty délky a průměry a úhly těch svých laděnek jen tak, z prdele...

Takhle vykuchat jsme zkoušeli originál z GSF1200 (ten hnědý o příspěvek vejš) a profi perforovaný vnitřek a profi vata a látky a kovové síťky a já nevim co ještě a jediný čeho jsme docílili, byl neskutečný řev, střílející a nefungující motor a obrovská výkonová díra. Tak nevim...

Naposledy editováno 28.03.2015 09:03:13

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

28.3.2015 v 09:05 | Nahoru | #23020
zmulin> Mě se právě ty origo koncovky líbí, ale nechci si rozkuchat svoje. Myslel jsem že seženu za přijatelnou cenu vojetý, ale moc jich nenacházím.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

28.3.2015 v 09:10 | Nahoru | #23021
drippera> chvaaaaala ti pane!!....Aaaaaameeeenn.....pravdu ma tento hoch
dnes do rana mi znenazdania pribudol na hrbet jeden krizik a je ich tam uz akosi moc XXXX? Myslel som ze to oslavim povinnou motorkarskou jazdou ako kazdy rok,ale ten vietor vonku je tusim silnejsi ako moja tuzba a na vek tomu prisluchajuci

Naposledy editováno 28.03.2015 09:22:06

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

28.3.2015 v 09:21 | Nahoru | #23022

drippera píše: Nevěřím, že to bude fungovat. Nejde o samolepku. Jde o parametry té koncovky. Kurva ať mi nikdo neříká, že AKRAPOVIČ nebo Leo-Vince a nebo Termiňón vyrábí ty délky a průměry a úhly těch svých laděnek jen tak, z prdele...

Takhle vykuchat jsme zkoušeli originál z GSF1200 (ten hnědý o příspěvek vejš) a profi perforovaný vnitřek a profi vata a látky a kovové síťky a já nevim co ještě a jediný čeho jsme docílili, byl neskutečný řev, střílející a nefungující motor a obrovská výkonová díra. Tak nevim...



Je to roura a "roura". Nicméně tohle je udělaný tak prasácky amícky. Počkáme na freedoma, třeba se k tomu rozepíše.... řezač, ladič, mapič jeden






V těch termiňonech je narvanej decibelovej zabiják.






Naposledy editováno 28.03.2015 09:24:05

Ducati - Italská vášeň

28.3.2015 v 10:22 | Nahoru | #23023
rozepíšu chi chi...ať vám to sem dá Petarďák...

Ve finále proudění v motoru je určitě alchymie... to, proč změnou proudění (zlepšení) ochudíš směs je v zásadě daný tím, že při střihu venntilů mezi výplachem a sáním profoukneš kousek paliva než se vejfuck ventil zavře ...a není to jen to... rezonance je taky důležitá. V těch trubkách probíhají tlakový vlny odrazů - většinou máš hned za kanálem "koleno", záhyb, kterej by měl bejt naměřenej tak, aby to při odrazu od kolene vrátilo určitej tlak právě proti střihu ventilů (u sportovních dvoutaktů je dělaná komora,, která má řádově - pomocí výpočtů - odpovídat entalpii a objemu spalin. Pak je zůžení - tedy válec se vyprázdní a zúžení vytvoří tlakovou "zátku" aby spaliny nestrhávaly i směs) to samý se používá při rezonanci u motorů s ventilama. Ten ráz by měl přicházet ve chvíli střihu ventilů a neměl by nechat směs profouknout do zavírajícího se ventilu. (další proměnný jsou otáčky a tlak spalin)
Když vidíte grafy z brzd, jsou tam hrbolky v průběhu ... ty hrbolky jsou daný právě i(ale nejen) různou efektivitou plnění při různejch otáčkách....
Dnes u stříkaček se to dá všelijak dohánět a korigovat(proto přívěry) ... u karbců to bylo daný většinou typem a délkou potrubí...na určitý spektrum otáček....

Tedy, ve finále... pokud dokážeš poladit management a nenasadíš jen zvohejbanou lešenářskou trubku... ale aspoň trochu vypočítaný/ vybalancovaný roury ... doženeš mapou a motormanagementem podle mě cokoli... mám origo průměr svodů, bez katíku a průchozí koncovku... bůhví jakou mapu - prý snad DP na otevřenej kit Termíků ...a jede to suprově...
ono hodně moc záleží jak se pak udělá naštelování vzduchu a klapek...
Já si to nemůžu vynachválit... ten motor je absolutně jinej... hladší, ale silnější a pružnější... takže já bych se toho kitu vůbec nebál Sejráku. Máš-li někoho, kdo ti to pak poladí, nebude moc problémů... lambda ti to ohlídá a katík ti zůstává... takže to dožene případný ochuzení...nedávej průchozí filtr a bude to ok...
Budeš mít pokoj od Policajtů,ale solidní zvuk

Naposledy editováno 28.03.2015 10:26:21

Ducati - Italská vášeň

28.3.2015 v 10:34 | Nahoru | #23024
Freedom: no je tu rec o koncovkach - tak je ta otazka spis o tom jestli na ty rezonance, entalpie a profukovani ma vliv koncovka nebo ne...

Jestli kdyz akrap ma prumer derovane roury 45.53mm a delku 672mm a pak homemade ma prumer 50mm a delku 700mm je to takovej rozdil - ze akrap funguje, vyhlazuje, zvysuje a zveda na zadni - a home made roura dusi, prska, strili a nejede...

Prece kdyz za to drippera a jemu podobni za to vysypali 30+ musi v tom byt schovane nejake kouzlo

Ale chapu, taky momentalne potrebuju FMF rouru za spousty tis... Tissi nez original a zadusi to vykon nahore

Naposledy editováno 28.03.2015 10:36:54

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

28.3.2015 v 10:39 | Nahoru | #23025

bodus píše: drippera>
dnes do rana mi znenazdania pribudol na hrbet jeden krizik a je ich tam uz akosi moc XXXX?



Tak gratulace k tomu dalšímu křížku a nebój....ještě ti jich na hřbet pribude viac

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

28.3.2015 v 11:55 | Nahoru | #23026
bodus> Díky pane!

A též přidávám gratulaci ke "křížku"

Ducati - Italská vášeň

28.3.2015 v 12:00 | Nahoru | #23027
vejfuk jako vejfuk, nevidim v tom zadny rozdil. Pokud ma roura plusminus stejny prumer, pak bez db-killeru je jedno jestli je to domaci vyroba nebo termignon za 50k. Si vemte, ze treba na 848 a 1098 davaji stejny koncovky i renomovani vyrobci.

Standardni vyfuk vs jakykoliv jiny/otevreny, to uz je jina.

Ducati - Italská vášeň

28.3.2015 v 12:06 | Nahoru | #23028






Něco k sobotnímu obědu...

Ducati - Italská vášeň

28.3.2015 v 17:35 | Nahoru | #23029
Assassin, Franco 82 > můj závěr potvrzuje to co píšete i vy... jen jsem k němu došel přes celou teorii ... koncovky většinou nehrajou tak velkou roli ...ikdyž...
zásadní špunt bývá přívěra, katík... a ze strany sání určitě filtr.

Ducati - Italská vášeň

28.3.2015 v 18:03 | Nahoru | #23030
Tak dneska projížďka s oranžovejma a potom pro pivko už Nissánkem










Ducati - Italská vášeň

28.3.2015 v 20:18 | Nahoru | #23031
Tak že by? Duc má našlápnuto - pole position

Ducati - Italská vášeň

28.3.2015 v 21:22 | Nahoru | #23032
To sice jo, ale nezapomen, že jeli o stupen měkčí gumy, což prej dělá v kataru 0,4s na kolo... No přál bych jim to moc, už jen kvuli tomu, aby byla trochu větší bitva... Snad se chytne časem i Suza a Yamaha. Zítra bude chytřejší

Ducati - Italská vášeň

28.3.2015 v 21:54 | Nahoru | #23033
Uvidíme, ale už jen ten příslib - 3x Ducati v první pětce, to vypadá dobře

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

29.3.2015 v 07:10 | Nahoru | #23034
bodus> Taky přeju vše nej ale jestli tu chceš fňukat protože čas nezastavíš tak to prrrrr Nejsme tady žádný klub ďuchyňů

2 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň

29.3.2015 v 07:11 | Nahoru | #23035
Frenky: jo tohle gtr tu potkavam casto - je to jen polepeny, nebo je v tom i nejakej hardware od endless?

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

29.3.2015 v 07:40 | Nahoru | #23036
assassin> Podle mě to jen polepené nebude protože už jednou Frenkáč psal kolik to má koňoušů Tuším že to bylo kolem 700 ale netuším kolik má ten lenochod bez nálepek

Ducati - Italská vášeň

29.3.2015 v 07:41 | Nahoru | #23037
Ivos: jo ono to ma prave dost i bez nalepek.. 700uz je ale vic nez serie :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

29.3.2015 v 10:01 | Nahoru | #23038
Ivos> dikes ...Nejsu zadna prdlafka Ivosu a sebalutostou fakt netrpim,na to su uz moc stareeeee!

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

29.3.2015 v 10:33 | Nahoru | #23039
Ahojte panove, mam dotaz... Nemate někdo z okoli prerova, Hranic, max Zlina nahodou klic na odtazeni zadniho kola na streeta? Prijel bych si to jen decentne povolit Petr

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

29.3.2015 v 11:40 | Nahoru | #23040
picaaaa> To je 41mm nebo 46mm 6HR co? No já jsem vodjinud pičóó, ale mám.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nabízím Diagnostiku motocyklů Ducat... Ducati Panigale V4, Ducati Multistrada 1260 Enduro, ... chorvat 1 23.4.2024 v 14:03 padr
Dovoz motorky z Itálie [1, 2] Ducati Streetfighter 1098/s Bouša82 32 24.1.2024 v 08:33 NUTELIER
Lupání ve středu kola Ducati Streetfighter V4 S Wlnic 11 28.4.2023 v 13:39 Krautkopf
Termignoni Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s Agnosy 5 5.11.2022 v 13:41 juraaa
Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s Bouša82 1 16.9.2022 v 19:34 kadelYZF


TOPlist