další na rade je prestavba kyvky z VFR vcetne kola
bezne se na TRX meni zadni kyvka za kyvku z yzf 750 ta pasuje bez uprav ale tu nechci
chci se dat tou tezsi cestou a to je prestava kyvky z vfr 750 vcetne kola ta se mi libi ,jestli ma nekdo zkusenosti s prestavbou at uz TRX nebo jiné moto necht se vyjadri uvitam všechny postřehy ,
motorka na fotce je z Australie a s majitelem jsem ve spojeni ale bohužel on prestavbu nedelal ,mam pouze fotky jeho prestavby
k tem predkum vim ze idealni je Yamaha R1 nebo R6 timto smerem bych se chtěl ubirat
nebo další varianta je Aprilie rsv nebo poslední mozna je ducati
dekuji předem za postřehy a dobře rady
ten predek nevidim jako tak velky problem ale zadek to bude asi orisek myslim ze ta kyvka z VFR bude pro me samotného dost velke dilema
dle rady kolegy který je mistr v oboru , je kyvka tezka a delsi o sedm centimetru
nicmene ta kyvka je dost dobra a vzhledove se mi libi i s kolem ,jelikož s motorkou nechci zavodit ale jen se vozit takze mozna to udelam z toho VFR
1 reakcí na tento příspěvek prestavba yamahy TRX 850
Co se týče zadní kyvky, tak by si to rozmyslel.. je to víc práce, než užitku, ale pokud Ti jde jen o design...
Co se týče zvedání výkonu, tak je asi nejlepší kombo 878kit a FCR 41 (ale to ase bavíme o 15 + 25 tis Kč). Jeslti to do toho investovat, to je už na Tobě...
TESA píše: To ze je TRX pak víc nakoplá na předek to nevadí, osobně mi to vyhovovalo, nehledě na to, že zadní pruž jednotka z R6 je o kousek kratší i s tím nástavcem, a pocitově v první fázi měkčí, takže TRXo seí víc u země. Každopádně mě pozice "více na ruce" vyhovovala. Samozřejmě s vidlí z R1 musíš zapomenout na origo tachometr.
Co se týče zadní kyvky, tak by si to rozmyslel.. je to víc práce, než užitku, ale pokud Ti jde jen o design...
Co se týče zvedání výkonu, tak je asi nejlepší kombo 878kit a FCR 41 (ale to ase bavíme o 15 + 25 tis Kč). Jeslti to do toho investovat, to je už na Tobě...
ty vidle z R1 jsou ale dost tvrde nebo dle tebe jsou ok ?
to tacho by mi nevadilo musel bych to poresit jinak kazdopadne volba predku bude R1 nebo R6 popřípadě pokud sezenu ducati,
ten kit motoru urcite jeden z nich zvolim ta investice je ok akorát jestli mas odkaz nebo tip kde se daji objednat
no a ten zadek tak to bude dilema vaham mezi tou VFR a tou co je na te bile TRX myslim ze je to R6 tak nevim
1 reakcí na tento příspěvek prestavba yamahy TRX 850
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) prestavba yamahy TRX 850
1 reakcí na tento příspěvek prestavba yamahy TRX 850
Do starších vidlí, než R1 (2003 - mají lepší geometrii brýlí) bych nešel..
Karburátory jedině z ameriky, tam i přes clo vycházejí nejlépe ( KEIHIN FCR 41 kit pro TDM ).
Písty asi od KEDO z německa. Musíš najít někoho kdo ti vybrousí válce.
Kdyby si pak sehnal někoho kdo Ti udělá výfukové svody, tak by to bylo super. Ty origo jsou docela škrcené, jak na průměru, tak tím ostrým ohybem hned za válcema..
TRXo je fakt pohodová motorka, škoda že jsem ji prodal :)
Naposledy editováno 04.02.2015 16:35:28
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) prestavba yamahy TRX 850
TESA píše: Vidle R1 jsou co se týče tuhosti v pohodě, jsou stavitelné... Mám v té specifikaci odjetou i dovolenou 4500km během 9ti dnů - Alpy, Korsika, ... a bez problému.
Do starších vidlí, než R1 (2003 - mají lepší geometrii brýlí) bych nešel..
Karburátory jedině z ameriky, tam i přes clo vycházejí nejlépe ( KEIHIN FCR 41 kit pro TDM ).
Písty asi od KEDO z německa. Musíš najít někoho kdo ti vybrousí válce.
Kdyby si pak sehnal někoho kdo Ti udělá výfukové svody, tak by to bylo super. Ty origo jsou docela škrcené, jak na průměru, tak tím ostrým ohybem hned za válcema..
TRXo je fakt pohodová motorka, škoda že jsem ji prodal :)
jaky to byl rok te R1 a jak jsi to udelal tu prestavbu myslim krk rizeni a tachometr
mari píše: vanyl> nešly by na to komponenty z Yamahy SZR 660?Ta má taky obrácený vydle a zajímavou banávovou kyvku a je to Yamaha
to szr je zajimave ale tak nejak ta kyvka vypada stare oproti třeba te z r1 ale nemuzu rict ze bych o ni neuvazoval také ,zítra se jedu podivat na kyvku z vfr ctyrkila tak třeba budu mit stesti
tech SZR je taky docela malo
spis me tak trochu lakaji kapoty tak trochu jinak ala ta bila TRX
zatím ale zustanu u původního zameru original kapoty a jiny podvozek tod vse aspoň zatim
Spínačku jsem použil TRX. Tachometr jsem neřešil... Je mi jedno kolik jedu a 50 v obci +- poznáš..
2 reakcí na tento příspěvek prestavba yamahy TRX 850
prestavba TRX z 850 na 900 +vstrik je mi to ale dost cizi takze nevim nemam s tim vůbec zadnou zkušenost mechanicke prestavby se nebojim ale ta elektika ?? jako ze bych tam dal asi celou z tdm 900 ??? no nevim tohle jsem v planu nemel
kazdopadne o predku uz mam docela jasno a ten zadek ještě porad premyslim opravdu je to dost tezke rozhodnuti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) prestavba yamahy TRX 850
vanyl píše: tak priznivci TRX ,mam opet nove informace ohledne prestavby mozna by i když jsem to ani v nejmensim nechtel tak dle Michala který ma nepreberne množství zkusenosti s TRX
prestavba TRX z 850 na 900 +vstrik je mi to ale dost cizi takze nevim nemam s tim vůbec zadnou zkušenost mechanicke prestavby se nebojim ale ta elektika ?? jako ze bych tam dal asi celou z tdm 900 ??? no nevim tohle jsem v planu nemel
kazdopadne o predku uz mam docela jasno a ten zadek ještě porad premyslim opravdu je to dost tezke rozhodnuti
Ahoj.
Já jsem předělával 850motor na 900.
Celý podrobný postup ZDE
Jinak držím palec s přestabou,TRX se mi vždy hodně líbila.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) prestavba yamahy TRX 850
luko850 píše: Ahoj.
Já jsem předělával 850motor na 900.
Celý podrobný postup ZDE
Jinak držím palec s přestabou,TRX se mi vždy hodně líbila.
ty jo Luko tak to je mazec ta prestavba ma logiku typ souhlasi ale mas 900 ale mam dotaz nejde o to kolik to stalo penez ale jestli to ma smysl je tam markantni rozdil ,i když tam nemas ignitech tak asi je a s nim to bude lepsi kazdopadne gratulace a diky za ukazani smeru kterym je se mozne dat kdybych chtel tento motor od tebe postavit sel by jsi do toho? popřípadě jakou dobu by jsi potreboval
1 reakcí na tento příspěvek prestavba yamahy TRX 850
Takže v 60t byla na řadě kompletní GO a já se rozhod pro experiment
Polepšíš si v-nulové spotřebě oleje,větší krouták,spotřeba při dálničním přesunu Cheb-Ostrava furt 150km/h za 5l.
Postavit další motor není problém,servisem moto se živím
zilvarcz-nemám problém s sdílením zkušeností
K té převodovce:6tku tam opravdu nedáš.Je to přes převody širší tudíž jsou i jiné kartry.Nevím jak je rám u TRX,ale abys do TDM nacpal celý motor 900 musel se řezat rám (a to nepřipadá v u mě v uvahu) a řetěz je hodně vyosený vůči rozetě.
1 reakcí na tento příspěvek prestavba yamahy TRX 850
Ahoj, tak to se omlouvám, nechci získávat Tvé firemní "know how", myslel jsem, že jsi jen normální fanda modelů od Yamahy s tímto motorem . Jen mě zajímá, čistě z Tvého pohledu nebo zkušeností, vzhledem k motoru TRX / TDM 850 jestli se ve výše, mnou uvedených slabinách, shodneme nebo jsi myslel ještě něco jiného. Je ale zajímavé, že mají ventily motorů "850" a "900" totožné číslo ND a to by mělo znamenat, že jsou stejné. Pak bych to viděl na jiná vodítka nebo alespoň jejich materiál.
Měj se a případně díky za názor, Pavel
Jinak pro napasování motoru "900" do TRX by nemělo jít o žádné úpravy rámu, jen vyrobit nový úchyt na levé straně rámu stejně, jak ho máš Ty u TDM. A co se týká "neúnosné spotřeby oleje", tak i při jízdě na okruhu mi to bralo cca 0,6 l na 1000 km a v provozu cca 0,3 l na 1000 km. To je myslím podle Yamahy stále v toleranci. Možná to byla nějaká slabina 5-ti ventilových rozvodů od Yamahy, protože údajně podobně trpěly i R1 s tímto rozvodem.
P.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) prestavba yamahy TRX 850
Na těch slabinách se shodnem.Jen spotřeba oleje není jen v hlavě,ale i kroužcích.
Velkou spotřebu oleje jsem myslel nad 1l na 100km
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) prestavba yamahy TRX 850
luko850 píše: zilvarcz> Ale prdlajs.Není žádné knouhau
Na těch slabinách se shodnem.Jen spotřeba oleje není jen v hlavě,ale i kroužcích.
Velkou spotřebu oleje jsem myslel nad 1l na 100km
tak to je ohromne množství to uz musí byt lagr ten motor
kazdopadne ta prestavba dava smysl snad jen v extremu ze třeba sezenes motor velmi levne jako ty ja bych do toho i sel original je ok ale ten vzhled te devítky motoru je super ,vypada tak moderne
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
yamaha trx 850 Yamaha TRX 850 | ajwenfz6 | 1 | 11.12.2019 v 15:50 PajdaXJR |
Pozor při koupi TRX 850 Yamaha TRX 850 | GooDBody44 | 11 | 8.9.2016 v 13:34 GooDBody44 |
Olej Yamaha trx\tdm850 pomoc prosim Yamaha TRX 850 | bean.2 | 5 | 13.3.2016 v 20:18 TDM851 |
Názor Yamaha TRX 850 | DucatixDave | 13 | 2.2.2015 v 17:25 MedWed |
Yamaha TRX 850 rozvody Yamaha TRX 850 | GooDBody44 | 19 | 23.1.2015 v 18:21 fichtlracer |