paolo_novy Přidat reklamu

Téma: prestavba yamahy TRX 850
ahoj ,mam v planu prestavet mou TRX,vzhled musí zustat stejny jako original,chci prestavbu tak jako ji mam na fotce ,to znamena vymena prednich vidli za upside down vcetne brzd uchyceni,bryli a zrejme i kolo ,tady me zajima zkušenost od lidi co uz tohle delali a to je uchyceni v krku rizeni to je prumer osy vyska atd.pokud nepasuje osa jaky postup zvolit nechat udelat novou a prelisovat nebo nejaky jiny postup
další na rade je prestavba kyvky z VFR vcetne kola
bezne se na TRX meni zadni kyvka za kyvku z yzf 750 ta pasuje bez uprav ale tu nechci
chci se dat tou tezsi cestou a to je prestava kyvky z vfr 750 vcetne kola ta se mi libi ,jestli ma nekdo zkusenosti s prestavbou at uz TRX nebo jiné moto necht se vyjadri uvitam všechny postřehy ,
motorka na fotce je z Australie a s majitelem jsem ve spojeni ale bohužel on prestavbu nedelal ,mam pouze fotky jeho prestavby
k tem predkum vim ze idealni je Yamaha R1 nebo R6 timto smerem bych se chtěl ubirat
nebo další varianta je Aprilie rsv nebo poslední mozna je ducati
dekuji předem za postřehy a dobře rady

1 reakcí na tento příspěvek prestavba yamahy TRX 850

4.2.2015 v 07:32 | Nahoru | #1
To ze je TRX pak víc nakoplá na předek to nevadí, osobně mi to vyhovovalo, nehledě na to, že zadní pruž jednotka z R6 je o kousek kratší i s tím nástavcem, a pocitově v první fázi měkčí, takže TRXo seí víc u země. Každopádně mě pozice "více na ruce" vyhovovala. Samozřejmě s vidlí z R1 musíš zapomenout na origo tachometr.

Co se týče zadní kyvky, tak by si to rozmyslel.. je to víc práce, než užitku, ale pokud Ti jde jen o design...

Co se týče zvedání výkonu, tak je asi nejlepší kombo 878kit a FCR 41 (ale to ase bavíme o 15 + 25 tis Kč). Jeslti to do toho investovat, to je už na Tobě...

(reakce na) prestavba yamahy TRX 850

4.2.2015 v 12:28 | Nahoru | #2

TESA píše: To ze je TRX pak víc nakoplá na předek to nevadí, osobně mi to vyhovovalo, nehledě na to, že zadní pruž jednotka z R6 je o kousek kratší i s tím nástavcem, a pocitově v první fázi měkčí, takže TRXo seí víc u země. Každopádně mě pozice "více na ruce" vyhovovala. Samozřejmě s vidlí z R1 musíš zapomenout na origo tachometr.

Co se týče zadní kyvky, tak by si to rozmyslel.. je to víc práce, než užitku, ale pokud Ti jde jen o design...

Co se týče zvedání výkonu, tak je asi nejlepší kombo 878kit a FCR 41 (ale to ase bavíme o 15 + 25 tis Kč). Jeslti to do toho investovat, to je už na Tobě...


ty vidle z R1 jsou ale dost tvrde nebo dle tebe jsou ok ?
to tacho by mi nevadilo musel bych to poresit jinak kazdopadne volba predku bude R1 nebo R6 popřípadě pokud sezenu ducati,
ten kit motoru urcite jeden z nich zvolim ta investice je ok akorát jestli mas odkaz nebo tip kde se daji objednat
no a ten zadek tak to bude dilema vaham mezi tou VFR a tou co je na te bile TRX myslim ze je to R6 tak nevim
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
yamaha trx 850 Yamaha TRX 850 ajwenfz6 1 11.12.2019 v 15:50 PajdaXJR
Pozor při koupi TRX 850 Yamaha TRX 850 GooDBody44 11 8.9.2016 v 13:34 GooDBody44
Olej Yamaha trx\tdm850 pomoc prosim Yamaha TRX 850 bean.2 5 13.3.2016 v 20:18 TDM851
Názor Yamaha TRX 850 DucatixDave 13 2.2.2015 v 17:25 MedWed
Yamaha TRX 850 rozvody Yamaha TRX 850 GooDBody44 19 23.1.2015 v 18:21 fichtlracer


TOPlist