Naposledy editováno 18.03.2015 19:42:50
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vše okolo S4R a S2R
Bude po těchto bestií hlad a bude se sahat alespoň po SF1098S a pod. Ale S4RS se vzhledem původního Monstra nebudou a lidi je budou chtít ( včetně mě
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
Já bych bral i toho z Plzně abych si ho udělal pro sebe, ale bohužel tyhle peníze musim točit,aby zas vydělávaly..a nemohu si je dovolit teď uložit do další motorky (a že motosráčů tak málo nemám
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vše okolo S4R a S2R
t_freedom píše: Londoner> teď jsem viděl ty tvý NOVÝ Zardy za 1460€ ...což je tedy cena jak fík...
Neprodávej... pokud nemusíš, nedělej to...kdybys měl Hyproše, SFko nebo jinou masovku... ale S4RSko...ještě v Sku...je pitomost...budeš jen litovat...až zase bude víc času.
Mě už nový mašiny nic neříkaj...
apropos ...plánuju vejlet do GB...za známým do Newberry a na přespání do Londýna...
Jo ty zardy jsou mastny.....ale kraaaasny
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
Tak dej vedet a neco vymyslime
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vše okolo S4R a S2R
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
z nudy to ani neni, jen nejak vyhledove nevidim vic toho casu .....
tak ja si to teda necham no
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vše okolo S4R a S2R
t_freedom píše: Londoner> já to myslel, že proti novejm termíkům mi zase 35tCZK za celosvody s koncovkama zase tam moc nepříjde...
Aha, me se to zda dost no.....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vše okolo S4R a S2R
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
1 reakcí na tento příspěvek vše okolo S4R a S2R
ECU sice nepotrebujes, ale zase zaplatis za jinou mapu/ladeni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vše okolo S4R a S2R
Londoner píše: no pekny...
ECU sice nepotrebujes, ale zase zaplatis za jinou mapu/ladeni
Při volbě dobrého ladiče bude zas výsledek lepší než jen s DP ECU...
2 reakcí na tento příspěvek vše okolo S4R a S2R
Franco82 píše: Při volbě dobrého ladiče bude zas výsledek lepší než jen s DP ECU...
ono toho ladiče potřebuješ i když máš komplet ...protože když dobře nenatriumuješ, neuděláš podtlaky a nepoladíš TPS ...bude to i na DP sadu ucukaný a nic moc. Rozhodně to není plug and play
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tongue.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
moje SS900 umí jet 210km/h ... a do 150km/h se odhadem dostane do 10-15sekund(a to má převod 15/36...monster bude mít víc)...je to slabý ?
Naposledy editováno 30.01.2015 15:38:41
2 reakcí na tento příspěvek vše okolo S4R a S2R
1 reakcí na tento příspěvek vše okolo S4R a S2R
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vše okolo S4R a S2R
caba29 píše: Keďže nechcem zbytočne zakladať novú tému, a tu som sa dočítal ze M900 je pocitovo dosť slabá, viete to bližšie niekto vysvetliť? Mám možnosť kúpiť kompletne spravenu ducnu a rozhodujem sa či ísť do nej. Jazdil som tri roky TA700, potom CBR600F. Chcem to len na občasné zvezenie pár tisíc km ročne 😎 Dik za info.
v zatáčkách je stejně rychlá jako cokoliv jinýho, za celou dobu, co jsem jí měl se mi nestalo, že by mi v zatáčkách někdo ujel. Na výjezdech a rovinkách chybí výkon/krouťák...mě chybělo tak 30 koní, abych se držel Libora :D na druhou stranu, je to naháč, takže "Vmax" je stejně kolem 150...pak už je to nepohodlný a pro 200+ neřiditelný...jinak M900, stejně jako ostatní státy dvouventilový, vzduch-olejem chlazený motory mají dvě výhody - nežerou a neserou seselkie píše: v zatáčkách je stejně rychlá jako cokoliv jinýho, za celou dobu, co jsem jí měl se mi nestalo, že by mi v zatáčkách někdo ujel. Na výjezdech a rovinkách chybí výkon/krouťák...mě chybělo tak 30 koní, abych se držel Libora :D na druhou stranu, je to naháč, takže "Vmax" je stejně kolem 150...pak už je to nepohodlný a pro 200+ neřiditelný...jinak M900, stejně jako ostatní státy dvouventilový, vzduch-olejem chlazený motory mají dvě výhody - nežerou a neserou se
Taky jsem s SS900i (stejný srdce) v zatáčkovitých úsecích nikdy neměl problém držet se čehokoliv... opravdu čehokoliv. Delší rovinka, rychlost nad 140 a 150ti koňové bestie už utíkali... ale skutečně jen trochu delší rovinky.
Rozdíl začíná od vyšších (státem nepovolených rychlostí)...ale ujišťuju tě, že pokud cesta nebude vysloveně rovná rychlostka a ti před tebou budou klasičtí rovinkáři - máš je za chvilku a v zatáčkách budou oni se 160BHP spíš hodně při zdi, zatímco ty budeš v klidu ovládat svých 90BHP.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
1 reakcí na tento příspěvek vše okolo S4R a S2R
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vše okolo S4R a S2R
Ďuričko píše: Svým způsobem je SS i celkem zajímavá mašina
celkem? ... já jsem to pochopil až teď, když jsem se na něm svezl.
SSo přišlo myslím v 89-90.roce. Mělo 70HP a vážilo 198kg - pozdější modely 77hp/196kg. Tehdá byla největší střela Honda CBR1000F (73kW/254kg) a Kawa ZX10 (100kW/260kg)
Jednoduchými počty dojdete k tomu, co v tý době vládlo silnicím ...
jestli si myslíte, že Kawa poměrem 0,38kW/kg tak jste "tabulkáři" jako většina dnešních zákazníků v moto-salónech. A nezapomeňte se mrknout jaký brzdy a podvozky se daly porovnat na těhle třech bajcích.
Naposledy editováno 03.02.2015 10:55:55
t_freedom píše: celkem? ... já jsem to pochopil až teď, když jsem se na něm svezl.
SSo přišlo myslím v 89-90.roce. Mělo 70HP a vážilo 198kg - pozdější modely 77hp/196kg. Tehdá byla největší střela Honda CBR1000F (73kW/254kg) a Kawa ZX10 (100kW/260kg)
Jednoduchými počty dojdete k tomu, co v tý době vládlo silnicím ...
jestli si myslíte, že Kawa poměrem 0,38kW/kg tak jste "tabulkáři" jako většina dnešních zákazníků v moto-salónech. A nezapomeňte se mrknout jaký brzdy a podvozky se daly porovnat na těhle třech bajcích.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)