Naposledy editováno 18.03.2015 19:42:50
To Stryko: Mám 94 kW Desmoquattro a kámošova Speeda s laďákama to na rovince v Brně při výjezdu vedle sebe ani ne v polovině vcelku s přehledem dalo. Samo velkou roli hraje aerodynamika a třeba netahal na max. Téčko má skvělý podvozek a velmi slušný brzdy, ale motor na litr při srovnání s jinými konkurenty hlavně nahoře moc nejede. A to jsem jel na ledasčem, novým Tuonem počínaje až po třináctikilo v SuperD. A to je samo i objemově jiný level. Petr už to řešil komunikací s úpravcem, ale cena za upgrade enginu Téčka ho rychle vyléčila. Na druhou stranu, 130 kobyl je na silnici i na dromu pro řadu z nás až do pr...
Edit: už jsem ale rozhodnutej- jestli ještě jedno quattro, tak úzké
Naposledy editováno 28.01.2015 20:07:54
1 reakcí na tento příspěvek vše okolo S4R a S2R
Naposledy editováno 28.01.2015 21:00:32
P.S. a S4R má pěkně hnusnej motor..samá hadice, odpornej chladič apod.. Vypadá to jako když to poztrácelo kapoty
Naposledy editováno 28.01.2015 21:36:39
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vše okolo S4R a S2R
t_freedom píše: Pedrosso> odpružení a brzdy na Speed Triplech do 2010 je opravdu poplatný době ...
jinak dobrá mašina...bez debat...ale aby tady mladej cintal nesmysly o S4R... u kterýho ani nestál
... bože, vždyt to má ty cucáku motor z 998my(víš co to je...?... to není PIN z karty)...ty babská motorko
Ty seš dobrý pako .
Jako jestli chce motorku co zní jak těsně před koncem, do 3 tis. jede jak pojídnej hajzl a vypadá 20 let stejně, chápu. Každej má svoje preference.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vše okolo S4R a S2R
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vše okolo S4R a S2R
MichalR66 píše: Ty seš dobrý pako .
Jako jestli chce motorku co zní jak těsně před koncem, do 3 tis. jede jak pojídnej hajzl a vypadá 20 let stejně, chápu. Každej má svoje preference.
já pásmo do 3t otáček v pohodě na první tři kvalty využívám... bez problémů.
Dál už nemá smysl... na co?...ten kdy by chtěl jezdit na vyšší kvalty kolem 3t rpm...nepotřebuje 998čku motor.
Apropos, co dělá TKMka pod 3t rpm na 4-6kvalt?
Jako jestli chce motorku co zní jak těsně před koncem, do 3 tis. jede jak pojídnej hajzl a vypadá 20 let stejně, chápu. Každej má svoje preference
ty fole...ale víš co musí bejt strašný? ... mít Tripla a muset se nechat v Mostě na rovině oprášit pojízdným hajzlem co zní jak před koncem... to bych nechtěl zažít
Naposledy editováno 28.01.2015 22:30:46
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vše okolo S4R a S2R
t_freedom píše: ty fole...ale víš co musí bejt strašný? ... mít Tripla a muset se nechat v Mostě na rovině oprášit pojízdným hajzlem co zní jak před koncem... to bych nechtěl zažít
Ty mas proste zazracnej stroj .
KTM pod tri nejela ani na ty prvni kvalty. Taky proto sla.
A neboj Triple tim rechtadlem neoprasis, to si jen ten druhej zrovna nandaval spunty do usi .
Jo a vsim sis ze uz dneska delaj V2 nahace,
co maj o pulku vykonu vic? Kde byl 998?
Naposledy editováno 28.01.2015 22:42:48
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vše okolo S4R a S2R
prodamCBR píše: MichalR66> hele ja byl taky mladej a hned po dokonceni skoly sem si bezel vzit pujcku a utikal sem pro vysnenou kapotovanou CBR. Jezdil sem na tom jak prase a divim se a sem rad ze sem tu dobu ve zdravi prezil. Tak sem si rek ze kapotu uz nechci ze musim mit neco nahatyho aby me to nenutilo jezdit kudlu. Koupil sem itala a pochopil sem co znamena motorka s dusi. Dneska i kdyz mam penize na CBR RR nebo FZ1 tak uz to proste neni muj styl. Chci motorku ktera se mi libi. Je mi jedno ze v nizkych otackach cuka, ze ma drazsi servis. Vzdyt ja jezdim uz jen pro radost a japonec mi dneska prijde nudnej. Zavidim tem kterejm nudnej nepride protoze narozdil odemne jich maj plny bazary a muzou si vybirat vybavu, barvu atd... Kdo nejezdil na Ducne sezonu nepochopi...
Dyt te cpu do britskyho Triumpha .
prodamCBR píše: MichalR66> hele ja byl taky mladej a hned po dokonceni skoly sem si bezel vzit pujcku a utikal sem pro vysnenou kapotovanou CBR. Jezdil sem na tom jak prase a divim se a sem rad ze sem tu dobu ve zdravi prezil. Tak sem si rek ze kapotu uz nechci ze musim mit neco nahatyho aby me to nenutilo jezdit kudlu. Koupil sem itala a pochopil sem co znamena motorka s dusi. Dneska i kdyz mam penize na CBR RR nebo FZ1 tak uz to proste neni muj styl. Chci motorku ktera se mi libi. Je mi jedno ze v nizkych otackach cuka, ze ma drazsi servis. Vzdyt ja jezdim uz jen pro radost a japonec mi dneska prijde nudnej. Zavidim tem kterejm nudnej nepride protoze narozdil odemne jich maj plny bazary a muzou si vybirat vybavu, barvu atd... Kdo nejezdil na Ducne sezonu nepochopi...
Ked si už Ducati mal, čo tak rovno Moto Guzzi ? Tam ťa jazdiť kudlu nebude baviť ani tak ako na Monsterovia podvozek S4RS si myslím, že je i na většinu dnešních "moderních" strojů zcela dostačující, je to myslím shodný s 999R... brzdy taktéž... a pokud máš full systém s posunutou křivkou na 10.500 tak to jede dost slušně... série 260km/h... asi mi něco uniklo, ale neznám V2 naháč, kterej má 200 koní...
Ty mas proste zazracnej stroj
ano, vidím že jsi důvtipný a došlo ti to rychle. Trvalo to asi rok a něco, než jsem ho osvobodil z ECO chudosměsových pastí...ale dnes to umí jezdit po městě krásně hladce i na 2t rpm. Ohledně podvozku se už bavit vůbec nemusíme.
KTM pod tri nejela ani na ty prvni kvalty. Taky proto sla
Tak jasně, jak motorka neumí jezdit v pásmu 0-3t rpm je to na výměnu ...
A neboj Triple tim rechtadlem neoprasis, to si jen ten druhej zrovna nandaval spunty do usi
Vysvětli mi proč, ty špunte? ...výkony motorů jsou zcela srovnatelný, na základě čeho jsi tak přesvědčenej ? Jezdím s klukem co má poladěnýho tripla, já mám poladěnou 998 ... on má asi 15kg navíc. V Mostě je předjíždím z výjezdu ven na rovince... s několika jsme se štengrovali a kroutili plyn jak mohli. Tripple prostě na zadku víc jak 115-120BHP nemá. Má tupější brzdy i podvozek a je těžší (tím nemyslím že je to špatnej motocykl, ale je to tak) Víš, to že ti dvouhrnek nesedl, neumíš s ním, tu motorku automaticky neodsuzuje k zastavení výroby.
Jo a vsim sis ze uz dneska delaj V2 nahace,
co maj o pulku vykonu vic? Kde byl 998?
Jo...všim...ale půlka? Nepřehnals to trochu? ...a napadá mě...maj taky jen 998ccm ve dvouhrnku? (jinak 998 měla potenciál cca. 150BHP na klice - z litru a ve dvouhrnci)
Problém tobě podobnejch je to, že jste "tabulkáři" ... přečteš si 170HP a tečeš...
Jezdil si na vysavačích a asi s nima i zůstaneš. Dal si šanci dvouválům, nenašel čestu...no a co? Příjde mi trochu dětský pak lízt na fórum a hanit všechno co neumí jezdit "hladce" ikdyž možná autor vlákna právě něco takovýho chce. A věř mi, že třeba na jízdu v Alpách ti bude ta hladkost a 170BHP (v 10500rpm) docela na nic. Tam tě se R1čkou spráší i na S2R.
Ujišťuju tě ze s necelejma 80BHP na mým SSku se dá sehrát divadlo, který jsi možná ještě neviděl. Jen proto, že na svou dobu měla ta vrána plně stavitelnej podvozek, supr brzdy a měla fakt dobrej, dlouhej rám.
Předpokládám ale že to na tebe moc dojmu neudělá, tohle se v časácích a na trendy webech nedočteš. Ve finále je nejdůležitější činitel "mezikus"
Naposledy editováno 29.01.2015 06:49:45
2 reakcí na tento příspěvek vše okolo S4R a S2R
2 reakcí na tento příspěvek vše okolo S4R a S2R
Já si tak pořád rozmejšlim, jestli S2R nebo S4RS u eReSa mě láká výkon, kterej mi na M900 chyběl...ale zase vodník, štyrventil chápu, že aby to jelo, tak to jinak prostě nejde...
S2R má 95 koní, což je tak akorát lehce pod spodní hranicí pro tuhle motorku...ale nemá to, co všichni nutně potřebujou a v drtivý většině případů je jim to k ničemu a to jsou štelovací vidle..a ještě k tomu zlaty další bonus je "holej" motor, dva ventily (i když to u motorek asi nikdo neřeší, ale spotřeba se tak dostává na úroveň elektromobilu)
A ty nový Dukny, já nevim...digitální palubky, šroubovaný podsedlovky
Naposledy editováno 29.01.2015 09:17:18
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vše okolo S4R a S2R
MichalR66 píše: Presvedcils me. Ja tu hajtru chci. Je to kus italskyho zlata .
je mi líto, že to přesouváš do týhle jakoby ironický roviny
Víš, dej mi odkaz na nějaký vlákno o někom kdo hledá čtyřválcovýho japonce, kam příjde srdcař Duknař nebo KTMkař a žačně všem diskutujícím cpát jak jsou japonci na nic, jak se musej rozmotávat do otáček, jak nebrzděj, jak jsou hladký a nudný, znějí jako "hoover"
A to nepíšu o těch nesmyslech co psal kolega se zkušenostma co mu je 21let hned na první stránce.
Kecy kecy kecy... čtyřventily od Ducati, počínaje Testastrettou jsou nesložitejší a zárověn nejlíp fungující sportovní dvouválce na světě. V devadesátejch(desmoquattrům - ne třeba tak dokonalejm 888/851/916/996) jim konkurovala dobře HP2ka od Hondy. Dnes už možná jen ta KTM...ale...
Kdybys něco málo věděl o konstrukci motorů, tak udělat dvouhrnek co točí 10t rpm v litru je fakt umění. Potom mě výkřiky do tmy "uživatelů motocyklů" co čtou v tabulkách objem "litr" a výkony "dvěstě, dvěstě, stopadesát - kurva co je to za sračku ?" příjdou proto lehce úsměvný...
Já tě nemusím o ničem přesvědčovat... jen možná nebudeš plácat hlouposti před lidma co se třeba o motorovou strojařinu někdy otřeli...
Naposledy editováno 29.01.2015 09:04:27
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vše okolo S4R a S2R
selkie píše: Když byl člověk odvážnej, tak SSkům stíhal i na M900
Tak to je něco jako když se jdu já projet s 998/999kama
v zatáčkách kde oni jsou ve stopě stabilní a jedou jak po kolejích mě kvrdaj furt řídítka a celá mašina je neklidná jak Jacob před transportem...ale jede to sakra přes moc...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vše okolo S4R a S2R
Kecy kecy kecy... čtyřventily od Ducati, počínaje Testastrettou jsou nesložitejší a zárověn nejlíp fungující sportovní dvouválce na světě. V devadesátejch(desmoquattrům - ne třeba tak dokonalejm 888/851/916/996) jim konkurovala dobře HP2ka od Hondy. Dnes už možná jen ta KTM...ale...
nezapomněl jsi na něco?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vše okolo S4R a S2R
Víš, dej mi odkaz na nějaký vlákno o někom kdo hledá čtyřválcovýho japonce, kam příjde srdcař Duknař nebo KTMkař a žačně všem diskutujícím cpát jak jsou japonci na nic, jak se musej rozmotávat do otáček, jak nebrzděj, jak jsou hladký a nudný, znějí jako "hoover"
A to nepíšu o těch nesmyslech co psal kolega se zkušenostma co mu je 21let hned na první stránce.
Kecy kecy kecy... čtyřventily od Ducati, počínaje Testastrettou jsou nesložitejší a zárověn nejlíp fungující sportovní dvouválce na světě. V devadesátejch(desmoquattrům - ne třeba tak dokonalejm 888/851/916/996) jim konkurovala dobře HP2ka od Hondy. Dnes už možná jen ta KTM...ale...
Kdybys něco málo věděl o konstrukci motorů, tak udělat dvouhrnek co točí 10t rpm v litru je fakt umění. Potom mě výkřiky do tmy "uživatelů motocyklů" co čtou v tabulkách objem "litr" a výkony "dvěstě, dvěstě, stopadesát - kurva co je to za sračku ?" příjdou proto lehce úsměvný...
Já tě nemusím o ničem přesvědčovat... jen možná nebudeš plácat hlouposti před lidma co se třeba o motorovou strojařinu někdy otřeli... [/quote
Dobře,
bez ironie. Chápu, že se ti V2 líbí. Mě se taky líbí. Jenom to prostě objektivně vzato není lepší, ale spíš horší motor než tříválec od Triumphu. Na tom ta debata vznikla. Budu vycházet z mojí zkušenosti, jak s V2, tak s tříválcem a ta je taková:
Budu to psát, jak mě to napadá, tak to neber, jako nějaký seznam. S oběma motory jsem toho najezdil relativně hodně a oprostím to od emocí, protože všechny ty motorky mě vlastně moc bavily.
V2 - Ducati, KTM
+ super zábavnej nástup výkonu ve středním pásmu
+ něco, čemu by se dalo říct charakter, ale to je objektivně směs toho, co je o pár řádek dole
+ super motor na okresky
- rachot jako prase
- nepoužitelné pásmo do 3-4 tis. otáček. Cukání, prskání, špatné dávkování výkonu.
- omezovač na 10 tis.
- výkon ve vysokých otáčkách
- vibrace
- naprosto nepoužitelný kdekoliv jinde než na okreskách a okruhu
- jízda přes město je neskutečnej vopruz
Tříválec - Triumph
+ perfektní průběh výkonu
+ sbírá se klidně od 1500 otáček
+ při správnym laufu charakteristickej zvuk
+ hodně silný střední pásmo
+ hodně velký použitelný pásmo ot.
+ použitelnej na okresky, okruh, i na jízdu přes město
- maximální výkon ve špičce
Nejraději bych měl doma všechny typy motoru, ale pokud vybrat na pravedelné, zábavné ježdění, bez rozčilování, tak Triumph je lepší volba.
Ale abych tě potěšil, tak 1299 je teď pro mě naprostej vrchol super biků a je to ta motorka, kterou bych si okamžitě koupil, kdyby mi na účtě přistálo zbytečnejch 500 tis. Ale tam už je právě ten průběh výkonu o něčem jiném a většinu těch mínusů, které jsem vypsal, to dokáže eliminovat.