globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: vše okolo S4R a S2R
 
27.1.2015 v 23:28
ahoj, na jaře chci kupovat monstra S4R nebo S4Rs, byl jsem se včera podívat na jedné S4RS v u Plzně a byla ve špatném stavu :( budu na ní mít cca 130 tisíc, vím že to není moc a proto mi nevadí kosmetické vady atd. dejte vědět kdybyste o něčem věděli jinak budu muset koupit Tripla :))

Naposledy editováno 18.03.2015 19:42:50

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vše okolo S4R a S2R

28.1.2015 v 22:39 | Nahoru | #1

t_freedom píše: ty fole...ale víš co musí bejt strašný? ... mít Tripla a muset se nechat v Mostě na rovině oprášit pojízdným hajzlem co zní jak před koncem... to bych nechtěl zažít



Ty mas proste zazracnej stroj .

KTM pod tri nejela ani na ty prvni kvalty. Taky proto sla.

A neboj Triple tim rechtadlem neoprasis, to si jen ten druhej zrovna nandaval spunty do usi .

Jo a vsim sis ze uz dneska delaj V2 nahace,
co maj o pulku vykonu vic? Kde byl 998?

Naposledy editováno 28.01.2015 22:42:48

(reakce na) vše okolo S4R a S2R

29.1.2015 v 06:28 | Nahoru | #2
MichalR66> ...no já jsem v koutku duše tušil, že to nebude sranda...ale myslíš to vážně. Takže to oslovení na minulý stránce je řekněme odvážné.

Ty mas proste zazracnej stroj


ano, vidím že jsi důvtipný a došlo ti to rychle. Trvalo to asi rok a něco, než jsem ho osvobodil z ECO chudosměsových pastí...ale dnes to umí jezdit po městě krásně hladce i na 2t rpm. Ohledně podvozku se už bavit vůbec nemusíme.

KTM pod tri nejela ani na ty prvni kvalty. Taky proto sla


Tak jasně, jak motorka neumí jezdit v pásmu 0-3t rpm je to na výměnu ...

A neboj Triple tim rechtadlem neoprasis, to si jen ten druhej zrovna nandaval spunty do usi



Vysvětli mi proč, ty špunte? ...výkony motorů jsou zcela srovnatelný, na základě čeho jsi tak přesvědčenej ? Jezdím s klukem co má poladěnýho tripla, já mám poladěnou 998 ... on má asi 15kg navíc. V Mostě je předjíždím z výjezdu ven na rovince... s několika jsme se štengrovali a kroutili plyn jak mohli. Tripple prostě na zadku víc jak 115-120BHP nemá. Má tupější brzdy i podvozek a je těžší (tím nemyslím že je to špatnej motocykl, ale je to tak) Víš, to že ti dvouhrnek nesedl, neumíš s ním, tu motorku automaticky neodsuzuje k zastavení výroby.

Jo a vsim sis ze uz dneska delaj V2 nahace,
co maj o pulku vykonu vic? Kde byl 998?



Jo...všim...ale půlka? Nepřehnals to trochu? ...a napadá mě...maj taky jen 998ccm ve dvouhrnku? (jinak 998 měla potenciál cca. 150BHP na klice - z litru a ve dvouhrnci)

Problém tobě podobnejch je to, že jste "tabulkáři" ... přečteš si 170HP a tečeš...
Jezdil si na vysavačích a asi s nima i zůstaneš. Dal si šanci dvouválům, nenašel čestu...no a co? Příjde mi trochu dětský pak lízt na fórum a hanit všechno co neumí jezdit "hladce" ikdyž možná autor vlákna právě něco takovýho chce. A věř mi, že třeba na jízdu v Alpách ti bude ta hladkost a 170BHP (v 10500rpm) docela na nic. Tam tě se R1čkou spráší i na S2R.

Ujišťuju tě ze s necelejma 80BHP na mým SSku se dá sehrát divadlo, který jsi možná ještě neviděl. Jen proto, že na svou dobu měla ta vrána plně stavitelnej podvozek, supr brzdy a měla fakt dobrej, dlouhej rám.
Předpokládám ale že to na tebe moc dojmu neudělá, tohle se v časácích a na trendy webech nedočteš. Ve finále je nejdůležitější činitel "mezikus"

Naposledy editováno 29.01.2015 06:49:45
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist