Naposledy editováno 18.03.2015 19:42:50
2 reakcí na tento příspěvek vše okolo S4R a S2R
Já si tak pořád rozmejšlim, jestli S2R nebo S4RS u eReSa mě láká výkon, kterej mi na M900 chyběl...ale zase vodník, štyrventil chápu, že aby to jelo, tak to jinak prostě nejde...
S2R má 95 koní, což je tak akorát lehce pod spodní hranicí pro tuhle motorku...ale nemá to, co všichni nutně potřebujou a v drtivý většině případů je jim to k ničemu a to jsou štelovací vidle..a ještě k tomu zlaty další bonus je "holej" motor, dva ventily (i když to u motorek asi nikdo neřeší, ale spotřeba se tak dostává na úroveň elektromobilu)
A ty nový Dukny, já nevim...digitální palubky, šroubovaný podsedlovky
Naposledy editováno 29.01.2015 09:17:18
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vše okolo S4R a S2R
selkie píše: Když byl člověk odvážnej, tak SSkům stíhal i na M900
Tak to je něco jako když se jdu já projet s 998/999kama
v zatáčkách kde oni jsou ve stopě stabilní a jedou jak po kolejích mě kvrdaj furt řídítka a celá mašina je neklidná jak Jacob před transportem...ale jede to sakra přes moc...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vše okolo S4R a S2R
selkie píše:
S2R má 95 koní, což je tak akorát lehce pod spodní hranicí pro tuhle motorku...ale nemá to, co všichni nutně potřebujou a v drtivý většině případů je jim to k ničemu a to jsou štelovací vidle..a ještě k tomu zlaty
U litrovýho S2Rka sice zlatý nejsou, ale jinak si je můžeš rozesrat dle libosti