auto.idnes.cz/test-autoservisu-0mc-/auto_ojetiny.aspx
Něco podobného předvádí i Autosalon na Primě, je to jedna velká reklama na servisy Škoda auto.
Na druhou stranu.. Vysypal se mi kat a nechtělo se mi s tím mrdat, tak jsem auto odvezl do nějakýho začínajícího servisu, ať mi vyměněj celej výfukovej systém.. No jako tlumiče a trubky dobrý, dokonce i olej mi zkontrolovali a vyměnili (i když byl asi měsíc starej a při předání nepadlo ani jedno slovo o ničem jiným, než o výfuku), ale to, co kluci provedli s katem, to je na metál.. Sehnali starej kat z Golfa, ale zjistili, že tam tak nějak nesedí, takže řízli přírubu na svodech, potom kus svodů a nakonec se snažili napastit původní přírubu na říznutý svody.. No příruba držela, ale v místě, kde se sbíhají trubky jim to nějak nevyšlo, tak to krapejtko foukalo.. Ten zvuk byl strašnej, takže mě to stálo kat a nový svody. Aby to nebylo všechno, tak začala svítit kontrolka Airbagu a WAG mi napsal dost stručně, že mám v prdeli roznětku bočního pytle u strany řidiče (typicky dráty pod sedačkou) a řídící jednotku Airbagů.. Za práci nic nechtěli, zaplatil jsem jen díly, co tam opravdu dali, ale ve výsledku by mě to vyšlo líp, kdybych si to udělal sám. Asi jsem fakt smolař...
Takže za mě: Co zvládnu, je nejlepší si udělat sám a s tím co nezvládnu je nejlepší zajet k nějakýmu známýmu, kterej to umí, udělat si na to čas a čumět mu pod ruky a být mu k ruce, kdyby něco potřeboval podat, přidržet...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Opravdu test autoservisů?
Lion píše: _monty> co vim tak ma Hyundai Accent kolem roku 2004, kolikrát to tu na foru zminoval... takze jedenapullitrovej tříválec nebo čtyrválec v naftě... no a porovnava to s dnesnima tsi motorama nebo nevim... v roku 2004 byla fabie (aby sme porovnali accenta) s 1.4 tdi, coz byl desnej motor, v tom sem nastesti jel jen jednou mozna dvakrat, pak 1.2 htp, to melo mít druhý jméno Přemek, protože Podlaha tam byla furt a pak 1.4 55 kw což bylo slušný, ale zas to nejezdilo do pěti jako ten Accent a neztrácelo tolik na ceně...
no takze jako vždy hrušky s jabkama...
e: pak jeste v holobytu tam byl litrovej tříval a pak sem viděl pár kusů s 1.9 tdi/sdi, benzin 1.6
Monty kladl otázku mně, nikoli Tobě, tak příště laskavě neodpovídej za druhé, když navíc neznáš fakta a píšeš překroucené nesmysly. Rok 04 a tříválec opravdu ne, stejně jako porovnávání s Fabií.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Opravdu test autoservisů?
J.M.K. píše: Monty kladl otázku mně, nikoli Tobě, tak příště laskavě neodpovídej za druhé, když navíc neznáš fakta a píšeš překroucené nesmysly . Rok 04 a tříválec opravdu ne, stejně jako porovnávání s Fabií.
Promiň, jak tu čtu tvoje úvahy, tak sem asi něco pochytil . Tak promiň, je to 2007 a s kterou škodovkou to teda můžu srovnat?
Naposledy editováno 21.01.2015 11:30:36
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Opravdu test autoservisů?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Opravdu test autoservisů?
DucS píše: majitele TSI znám a motor jsem dělal. Je to všeobecně známý problém. Proč asi koncern přešel u TSI z řetězu zpět na řemen...hádej?
A proč je vrátili opět s možností řetězu, ktery sam mám, hádej.
Žádnej všeobecnej problem to neni, to se tykalo prvních modelů u kterych se snažili šetřit na blby části motoru. Kdyby to byla nějaka katastrofa tak tu žadny TSI nejezdí.
Stejně jako ty vaše bláboly o tom jaky je htp sráč.
Měli jsme to jako předchozí auto, nalitalo se s tim 160 tisic, prodalo se to tchánovi, kterej s tim nalital dalších 100 a pak to prodal. Nějaký praskání hlav nebo soustavny propalování ventilů? Blbost, ani jednou se to nestalo. Jedinej problem byl s katikem, kterej se nechal jednou zavařit a byl klid.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Opravdu test autoservisů?
cena servisu a dílů
hyundai i40
superb
Naposledy editováno 21.01.2015 12:37:55
Jestli to tak bylo doopravdy nevím, tu paní (přišla mi rozumná) jsem viděl poprvé.
Lion píše: J.M.K.> i30 ma na výběr atmosféru 1.4 a 1.6... pak je tam 1.6-1.7 nafta, ta 1.7 81 kw je za 420 tisíc, s výbavou za půl mega... ona oktávka má největší možnost výbavy ze všech škodovek, takže není problém ji s assistentama, kůží a navigací dostat na 800k
cena servisu a dílů
hyundai i40
superb
1.7 naftu do i30 nedostaneš
StrejdaMortymer píše: šmarja to je zas keců na TSI motory, až potkáte někoho komu se to opravdu stalo a toho člověka znáte dýl jak dva dny tak něco říkejte. Máme to doma a nějaky tyhle vaše bubububu s tim kolik to už má najeto to vůbec nevykazuje
Ja tech lidi znam nekolik, dva s 1.8mou total KO a tri s 1.2kou se kterou teda dorachtali do servisu.
jestli to tobe funguje, bud jedine rad
J.M.K. píše: Lion> Srovnej třeba i30 a Ochcácvku - za stejnou cenu Korejec-Turek v "plné palbě", kdežto škodovka nejosekanější "sociální" základ. Jediné, v čem i30 zaostává, je vyšší práh kufru. A Accent je na tom podobně, lepší dynamika, spolehlivost, levnější díly. A ten Tebou "nadhozený" motor 1497ccm/110k/235Nm byl ve své době nejlepším dostupným dieselem pro osobáky. A Fabia je srovnatelná třeba s Puntem a Ital má tady v mnoha ohledech navrch - např. jednoduchá konstrukce a lepší ergonomie (ta ostrá spodní hrana palubky u Fabie je peklo a přední sloupky jakbysmet).
Tohle srovnani nemyslis vazne, ze ne?